tijs02

[Voetbal] Transfernieuws

132 posts in this topic

35 minuten geleden zei AngliVentoux:

Arsenal ook wel weer een slechte transferperiode zeg. Allemaal weer veel te oude (en matige) spelers gekocht. En Leno is ook niet zo bijzonder. Het gat naar de top ga je zo nooit dichten.

Lichtsteiner en Sokratis zijn oud. Dat is 2 van de 5.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het oneens ben dat het gat met de top natuurlijk niet dicht raakt en dat het matige breedtevulling is, maar het is perfect mogelijk om te beschrijven hoe matig het is zonder slap te lullen hoor.

37 minuten geleden zei AngliVentoux:

Arsenal ook wel weer een slechte transferperiode zeg. Allemaal weer veel te oude (en matige) spelers gekocht. En Leno is ook niet zo bijzonder. Het gat naar de top ga je zo nooit dichten.

Klopt. 

Arsenal is dan ook niet zo leuk meer. 

Blijft wel lachen dat de Premier League clubs zo veel hebben te besteden maar daarvan zulke matige spelers halen voor een veel te hoog bedrag. :lachen: 

Clubs als Southampton (laatste jaren), West Ham, Everton en Crystal Palace doen dat echt enorm slecht.

Zegt genoeg als Monreal en Mkhitaryan je leukste spelers waren vorig seizoen. 

37 minuten geleden zei Reuell:

Everton heeft ook wel aardig ingekocht, voor hun niveau

Nu @Bernard ook officieel

marcel brands effect

3 minuten geleden zei Erik:

Lichtsteiner en Sokratis zijn oud. Dat is 2 van de 5.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het oneens ben dat het gat met de top natuurlijk niet dicht raakt en dat het matige breedtevulling is, maar het is perfect mogelijk om te beschrijven hoe matig het is zonder slap te lullen hoor.

Heb je gelijk in. Mijn beeld werd een beetje zo gevormd doordat je dan ook geruchten hoort over Vida (;c) en N’Zonzi.

Arsenal kan dan wel niet opboksen tegen de top drie, maar Arsenal moet er zeker wel voor kunnen zorgen dat spelers (met kwaliteit en nog groeimarge + betaalbaar) als Seri, Lemar, Fabinho gehaald worden.

1 uur geleden zei ddamore:

marcel brands effect

Dat bedoel ik

:calimero:

Even de belangrijkste in en uit transfers van de topploegen (City, United, Chelsea en Arsenal) op een rijtje?

2 minuten geleden zei Matthijs:

Even de belangrijkste in en uit transfers van de topploegen (City, United, Chelsea en Arsenal) op een rijtje?

:icon_batman:

13 minuten geleden zei Matthijs:

Chelsea heeft Kovacic gehuurd, dus die gaan we veel in actie zien. :poundit: Ook nog Jorginho + Kepa gehaald.

City: Mahrez.

United: Fred.

Arsenal: Torreira.

Kovacic ;c Over kutaankopen. Jorginho hetzelfde.

En de rest dus ook geen normale of goede aankopen gedaan? Leuk is dat zeg.

Ook Mahrez kopen als je de 47 keer betere Bernardo Silva hebt ;c;c;c 

Zojuist zei Matthijs:

Kovacic ;c Over kutaankopen. Jorginho hetzelfde.

En de rest dus ook geen normale of goede aankopen gedaan? Leuk is dat zeg.

Kovacic is retegoed hoor. 

Maar voor de rest weinig topaankopen ja. Liverpool winnaar van de transferperiode lijkt het, al zijn Fabinho en Keita nog wel afwachten. Alisson is in ieder geval wel een versterking.

Keita is niet afwachten. Heerlijk spelertje. Kan moeiteloos mee in elke competitie.

Welke transfers heeft Liverpool gedaan om mee te strijden voor plek 4? Goede keeper wel, maarja iedere keeper is een verbetering tov Mignolet en Karigius.

En Kovacic kan er geen kut van. Altijd veel te veel lopen, dat is ook de enige reden dat hij gewild was destijds. Kan lopen. Maar loopt dus ook met de bal en doet er niets anders mee.

1 uur geleden zei Matthijs:

Welke transfers heeft Liverpool gedaan om mee te strijden voor plek 4? Goede keeper wel, maarja iedere keeper is een verbetering tov Mignolet en Karigius.

Fabinho, Keita, Alisson. Dat is best prima. Shaqiri erbij als back-up aanvaller. Origi is daar ook weer terug dacht ik, dus het middenveld en de aanval is wel op orde. Vorig seizoen ook, maar achterin is het nog altijd bedroevend. Nu met Alisson wel een goede keeper, maar Lovren en Van Dijk zijn een lachertje. Die backs zijn ook maar simpele Britten.

Robertson is prima hoor. Lovren is vooral heel slecht en Henderson is ook niet goed genoeg.

Verdedigers van Liverpool zijn ook nog jong, dus zullen zich normaal gesproken ontwikkelen. Had wel verdedigende aankoop verwacht, van de andere kant, zoveel goeden zijn er niet (zeker als ik het hier moet geloven).

Fabinho ipv Henderson en Keita op middenveld (ipv wijnaldum verwacht ik) is wel flinke verbetering verwacht ik, hopen natuurlijk dat Mane, Salah en Firminio fit blijven, want daarachter zit natuurlijk niks

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...