tijs02

[Voetbal] Transfernieuws

132 posts in this topic

3 uur geleden zei Lampie Basso:

Verdedigers van Liverpool zijn ook nog jong, dus zullen zich normaal gesproken ontwikkelen. Had wel verdedigende aankoop verwacht, van de andere kant, zoveel goeden zijn er niet (zeker als ik het hier moet geloven).

Fabinho ipv Henderson en Keita op middenveld (ipv wijnaldum verwacht ik) is wel flinke verbetering verwacht ik, hopen natuurlijk dat Mane, Salah en Firminio fit blijven, want daarachter zit natuurlijk niks

Fabinho zal wel als vervanger van Can gehaald zijn neem ik aan. En als back-up hebben ze Shaqiri gehaald toch? Vorig jaar hadden ze daar nix..Lallana mss.. Ben vooral benieuwd of Salah opnieuw zo'n seizoen kan spelen..

Op 9-8-2018 om 21:06 zei Matthijs:

En Kovacic kan er geen kut van. Altijd veel te veel lopen, dat is ook de enige reden dat hij gewild was destijds. Kan lopen. Maar loopt dus ook met de bal en doet er niets anders mee.

Doe is normaal dikkie. Hoe hij de bal vanuit elke hoek kan aannemen, die draaibewegingen kan maken, elke rol kan vervullen op het middenveld, tering sterk is, zijn passingstechniek zoveel beter is geworden, geweldig is in belangrijke wedstrijden, perfect kan schakelen tussen verschillende fases in de opbouw & als de beste onder druk uit kan spelen. :poundit:  Die gaat het zo makkelijk hebben, echt gemaakt voor die competitie.

Edited by Ik zuig

4 minuten geleden zei Matthijs:

Gaat niks presteren.

pijpbeurtje als je gelijk hebt

7 minuten geleden zei Ik zuig:

Doe is normaal dikkie. Hoe hij de bal vanuit elke hoek kan aannemen, die draaibewegingen kan maken, elke rol kan vervullen op het middenveld, tering sterk is, zijn passingstechniek zoveel beter is geworden, geweldig is in belangrijke wedstrijden, perfect kan schakelen tussen verschillende fases in de opbouw & als de beste onder druk uit kan spelen. :poundit:  Die gaat het zo makkelijk hebben, echt gemaakt voor die competitie.

@Matthijs heeft er niet veel verstand van, maar hier heeft hij gelijk hoor.

Simpele dribbelaar op het middenveld, leuke techniek, doet er niks mee. Draait zich duizend keer vast in een wedstrijd

Zojuist zei Ik zuig:

Ik doe mee!

2 minuten geleden zei Ik zuig:

@Reuell neemt het deze keer over, ik ben bezet. 

Zojuist zei Matthijs:

@Reuell neemt het deze keer over, ik zit vol. 

FYP

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...