Fiets

Wedstrijdnieuws

359 posts in this topic

En of hij voor het klassement gaat, aangezien ze bij Lotto-Jumbo al het hele jaar aangeven dat Kruijswijk klassementskopman is en Roglic opnieuw voor ritzeges gaat.

Maar ik denk dat niemand bij Lotto-Jumbo aan heeft zien komen hoe goed Roglic is geworden. Het zou dom zijn als hij het niet zou proberen eigenlijk.

4 minuten geleden zei Matthijs:

En of hij voor het klassement gaat, aangezien ze bij Lotto-Jumbo al het hele jaar aangeven dat Kruijswijk klassementskopman is en Roglic opnieuw voor ritzeges gaat.

Volgens mij is het ondertussen schaduwkopman geworden. Nog achterlijk want kruijswijk gaat niks presteren.. 

Ik wil het Roglic ook best weleens een klassement in een grote ronde zien proberen, maar komende Tour is  daar niet het meest geschikte moment voor lijkt me.

Ik voorspel Mihkel Raim met een podiumplaats in P-R/Strade Bianchi/RVV of een ritzege in een grote ronde. Misschien niet volgend jaar, maar het komt er.

Toegegeven, als je zelfs Weening op meer dan 0,03mm rijdt is het wel een ferme prestatie

11 uur geleden zei Matthijs:

Ciccone werd 40ste in de Giro.

scorebordjournalistiek, maar jah jij bent dan ook een journalist van het niveau:

qbCuCg.gif

Ciccone herstelt nog steeds van die blessure van net voor de Giro. Had ook gewoon helemaal geen Giro moeten rijden met dat lijf.

Maar al in de Tour of the Alps liet Sosa zien beter te kunnen klimmen dan Ciccone hoor. Al was het verschil daar marginaal.

Nee hoor, want ik leg daarna gewoon uit dat het logisch is dat Sosa Ciccone verslaat.

4 uur geleden zei den zwartjoekel:

als ik dat over een colombiaan zeg dan zoek ik zogenaamd weer excuses :L 

:calimero:

Verhuis naar België bultje, alsjeblieft