Reuell

Amerikaanse politiek

36 posts in this topic

Kortom,

Obama = Jesse Klaver/Kristof Calvo

Trump = Geert Wilders/Filip De Winter

Mwa.

Sowieso is Amerika een kermis en is het om je een krul in je lul van te lachen.

Want ja, laten we wel wezen...

Het is een megolenland van jewelste.

Nouja, ze worden wel met een beetje politiek activisme in hun donder de wereld in getrapt. Dat hebben ze wel mee. Dat het dan tussen twee partijen moet gaan die wezenlijk niet zo veel van elkaar verschillen is dan weer eeuwig zonde en doet dat het eerder genoemde dan weer volledig teniet.

Maar wij zitten hier dan weer met meer en meer splinterpartijtjes. Ook niet echt optimaal. Maar toch beter.

Want dat dan weer wel, al met al hebben wij het toch constitutioneel beter geregeld dan aan de andere kant van de plas. Jammer alleen dat de gemiddelde stemgerechtigde te dom is om te poepen. Serieus ik kom meer en meer mensen tegen wiens voornaamste nieuwsbron Facebook is. Dat is toch van een triestigheid die niet te bevatten is?

Guilty hoor.

Kijk echt zo goed als nooit naar het nieuws of op een nieuwssite en ik luister al helemaal niet naar de radio.

Moet wel gezegd zijnde dat nieuwspagina's op facebook pure kanker zijn, geen uitzonderingen.

The Late Show with Stephen Colbert. 

Dat is waar het is.

En Last Week Tonight met Jon Oliver (hetgeen Arjen Lubach gewoon heeft gejat btw, maar toch is ie de eerste hier in Nl die daar een interessante show van kan maken dus soit)

Die moet je checken. 

Ja en ik mis Jon Stewart serieus elke dag van mijn leven. Dat was echt een god. :(

Zitten er hier trouwens ook bewonderaars van Peterson?

@Juraj lijkt me daar wel een type voor

Bewonderaars ;c 

Ik heb niet enorm veel van hem gezien, af en toe eens een talk of een interview, en daaruit bleek hij gewoon altijd een redelijk man te zijn met een nuchtere kijk op de zaken.

Hij komt natuurlijk vaak erg negatief in het nieuws, en wordt sekstisch, racistisch en transfoob ofzo genoemd, maar heb echt nog nooit iets gezien dat dat verantwoordt :), maar link mij vooral iets.

Hij komt mij wel wat over als een aandachtshoer, maarja tegenwoordig is zowat iedereen dat, is geen reden om hetgeen hij zegt af te doen.

4 uur geleden zei Zeus:

Zitten er hier trouwens ook bewonderaars van Peterson?

@Juraj lijkt me daar wel een type voor

Jordan B is mah man! 

Maar vooral als hij het over de symboliek van de bijbel heeft en dat soort gezwets, betrap ik mezelf erop dat ik me dusdanig laat meeleiden door zijn vertelstijl dat de abjecte nonsens van wat hij vertelt me soms wat ontgaat. Hij kan echt heel wacko redeneringen maken.

Maar deze shit alleen al kun je toch niet anders dan fan zijn :tranen: ? Het beste is nog wel dat Channel 4 het hele interview online ging zetten omdat ze dachten dat Newman er als winnaar uit kwam ;c 

Maar goed, hij moet het hierop houden en niet over de symboliek achter Pinocchio beginnen, want dan gaat toch wel ver weg van zijn expertise en wordt de grens met waanzin bijzonder dun

(laatste filmpje niet gezien, heb wel eens zijn hele bespreking van Pinocchio gezien in een ander format, zeker iets van 2 à 3 uur, scene per scene) 

Verrassend.

Op 23-11-2018 om 19:42 zei Jonas:

Bewonderaars ;c 

Ik heb niet enorm veel van hem gezien, af en toe eens een talk of een interview, en daaruit bleek hij gewoon altijd een redelijk man te zijn met een nuchtere kijk op de zaken.

Hij komt natuurlijk vaak erg negatief in het nieuws, en wordt sekstisch, racistisch en transfoob ofzo genoemd, maar heb echt nog nooit iets gezien dat dat verantwoordt :), maar link mij vooral iets.

Hij komt mij wel wat over als een aandachtshoer, maarja tegenwoordig is zowat iedereen dat, is geen reden om hetgeen hij zegt af te doen.

Een talk ;c ;c ;c

Het talkpoeder van nu is ook niet meer het talkpoeder van vroeger nee.

Vraag Bultje of @Matthijs maar.