dvsermelo

Welke bestemming heb jij onlangs geboekt?

136 posts in this topic

Ik ga morgen met een groep vrienden naar de Ardennen. Iemand nog goede tips voor dingen die we moeten doen (behalve fietsen natuurlijk)? :) 

:tranen: 

Oh je gaat naar de Ardennen? Ja dan moet je zeker naar dat winkeltje met lekkere salami's, ergens in het centrum.

Echt he

Volgende maand snowboardverlof in Zell-am-see. 

En in juni urbex trip naar Italië. 

En nog in juni weekje split 

Ga je dan ook een (paar) dag(en) naar Kaprun of een ander gebied? Ik vond Zell am See wel echt klein. Ik ben er dan ook alleen maar laat op het jaar geweest toen niet meer alle pistes open waren, dus dat scheelt wel een hoop natuurlijk. :ninja:

16 uur geleden zei LSDS:

Ga je dan ook een (paar) dag(en) naar Kaprun of een ander gebied? Ik vond Zell am See wel echt klein. Ik ben er dan ook alleen maar laat op het jaar geweest toen niet meer alle pistes open waren, dus dat scheelt wel een hoop natuurlijk. :ninja:

Ja was ons ook al opgevallen dat het wel klein is, zeker tegenover andere gebieden die we al gedaan hebben..dus hopelijk kan het ons wel een weekje boeien. Ik denk wel dat we wel eens een dag of 2 naar Kaprun zullen gaan voor toch wat afwisseling te hebben..

Maar ik heb verder geen ervaring met het gebied..was het voor de rest wat aangenaam? Goeie restaurants, cafés, après-ski?

Fuck, dat is dus al 10 jaar geleden, dus ik weet daar niet meer exact alles van. Je hebt er wel clubs/café's waar je kan après skiën en voldoende gelegenheden om iets te drinken op de pistes zelf als ik me niet vergis.