Omar

Autosport

271 posts in this topic

Dus dan is wat Verstappen nu doet wel prima toch? 

Beetje de mongool uithangen en daardoor soms winnen en vaker uitvallen. 

Op een gegeven moment raken je kansen gewoon op.

Dus hij moet snel volwassen worden in dat wagentje. Aankomend weekend bv. is een circuit dat de auto en hemzelf goed ligt. Als ie dan weer raar gaat doen, is het op een gegeven moment wel klaar.

Gok dat hij een zware kluif gaat krijgen aan Gasly volgend jaar.

Edited by Matthijs

41 minuten geleden zei Rubennn:

Dus dan is wat Verstappen nu doet wel prima toch? 

Beetje de mongool uithangen en daardoor soms winnen en vaker uitvallen. 

Naja hoe lang gaan we nog zeggen "hij is nog jong en moet nog leren"? Hij lijkt me ook nog eens oliedom, dus ik verwacht niet dat hij van zijn acties gaat leren. Verstappen wint niet omdat hij de mongool uithangt trouwens, hij wint omdat hij gewoon heel snel is en ziek veel talent heeft. Als hij de mongool minder uithangt pakt hij gewoon veel meer punten. Het levert hem niet meer op, alleen maar minder. Kijk Monza, China, Monaco, Bahrein om maar een paar voorbeelden op te noemen. Oostenrijk heeft hij niemand als een mongool voor ingehaald met enorme risico's en die wint hij.

Druistig =/= Oliedom

Denk dat Gasly hem veel meer met de poten op de grond laat zetten.

Idem dat een Vettel met Leclerc naast zich ook wel gaat inbinden en economischer gaat rijden.

Verder heeft hij in Oostenrijk met die rete-oude softs wel degelijk risico's genomen trouwens, daar niet van.

19 uur geleden zei God:

Naja hoe lang gaan we nog zeggen "hij is nog jong en moet nog leren"? Hij lijkt me ook nog eens oliedom, dus ik verwacht niet dat hij van zijn acties gaat leren. Verstappen wint niet omdat hij de mongool uithangt trouwens, hij wint omdat hij gewoon heel snel is en ziek veel talent heeft. Als hij de mongool minder uithangt pakt hij gewoon veel meer punten. Het levert hem niet meer op, alleen maar minder. Kijk Monza, China, Monaco, Bahrein om maar een paar voorbeelden op te noemen. Oostenrijk heeft hij niemand als een mongool voor ingehaald met enorme risico's en die wint hij.

idd, heeft niet voor neits de bijnaam crashstappen. Hij heeft nog enkele jaren maar als hij zo verder doet zal het een gevalletje berger worden

Crashstappen is wel zo belachelijk weinig inventief dat zelfs Bultje het niet zou kunnen verzinnen.

Remmert Wielingkneus is nog beter gevonden bijvoorbeeld.

Vandaag minder roekeloos gereden en meteen betaalt het zich uit.

Vettel :gvc:

Wat een onnodige actie was dat. ;c 

Edited by wielermannetje

21 minuten geleden zei wielermannetje:

Vettel :gvc:

Wat een onnodige actie was dan. ;c 

Hele tweede deel van het seizoen rijdt hij zo dom... Hamilton is niet te stoppen, maar het had closer moeten zijn. 

15 minuten geleden zei Tjebco:

Hele tweede deel van het seizoen rijdt hij zo dom... Hamilton is niet te stoppen, maar het had closer moeten zijn. 

Inderdaad, Ferrari heeft zelfs de betere wagen. Het is gewoon Vettel die te veel fouten maakt. 

Ik vind dat Ferrari helemaal niet de betere wagen heeft in het tweede deel van het seizoen.

En dat Vettel onnodig veel fouten maakt, is duidelijk. 

Die blunder in Hockenheim was het kantelpunt. 

Ferrari had voor het grootste deel van het seizoen/de meeste races de betere wagen. Vettel nu al een tijdje in de vicieuze cirkel van fouten maken en meer risico nemen om die fouten te compenseren waardoor hij nog meer fouten maakt die hij probeert te compenseren door meer risico te nemen. 

Hamilton is gewoon de beste coureur. Saai en buiten de races om vaak wat vermoeiend. Maar wel gewoon de beste. 

En verder was het seizoen redelijk saai zoals altijd. 

Ik vond qua spanning voor de WK-titel dit niet echt een geweldig seizoen, maar de races zelf heb ik vaak wel prima gevonden eigenlijk. 

Ik kijk vrij weinig meer, maar kom bij het lezen van raceverslagen meestal tot de conclusie dat ik weinig gemist heb.

Maar ik word wel blij van het lezen dat Raikkonen weer eens gewonnen heeft, dat is al iets.