Sign in to follow this  
delegendelolsmurf

NFL/NHL/MLB

36 posts in this topic

Dit is jiskefet toch?

Oh meerdere teams hebben dat hoor.

Teams staan aan het begin vaak 20m van de zijlijn, maar iedereen kruipt steeds naar mate de spanning stijgt vooruit, en de coach mag niet met de refs botsen of zo.

Deze vent is bijvoorbeeld een krachttrainer die op de wedstrijddag toch geen belangrijke taken heeft

Boston Bruins doen het goed in NHL playoffs :) 2-0 voor tegen Carolina Hurricanes in East Final. San Jose Sharks en St Louis Bleus staan 1-1 in the West.

Opvallend dat Tampa Bay Lightning na een geweldig seizoen 62 overwinningen (tie record in NHL) er met 4-0 uitgingen in de eerste ronde!

EDIT: Of ben ik de enige ijshockey-fan hier?

Edited by Steels

Op 14/5/2019 om 13:26 zei Steels:

Boston Bruins doen het goed in NHL playoffs :) 2-0 voor tegen Carolina Hurricanes in East Final. San Jose Sharks en St Louis Bleus staan 1-1 in the West.

Opvallend dat Tampa Bay Lightning na een geweldig seizoen 62 overwinningen (tie record in NHL) er met 4-0 uitgingen in de eerste ronde!

EDIT: Of ben ik de enige ijshockey-fan hier?

Precies wel :D Maar aangezien ik al Celtics en Patriots fan ben... Go Bruins....:clown:

10 uur geleden zei Amez:

Precies wel :D Maar aangezien ik al Celtics en Patriots fan ben... Go Bruins....:clown:

:L 

ik kijk hockey als ik er per toeval op stoot. Ik volg het niet echt maar ben.was fan van de flyers

Zo, wel leuk dat de Patriots nog een aantal pre-season games krijgen om op te warmen :D die Dolphins :clown:

Wel benieuwd wat het gaat worden met Antonio *Drama* Brown. 
Belachelijk sterk op het veld maar ernaast... 

*deze post werd je gebracht met de hoop dat er NFL fans aanwezig zijn op het forum* 

Op 17/9/2019 om 11:21 zei Amez:

Zo, wel leuk dat de Patriots nog een aantal pre-season games krijgen om op te warmen :D die Dolphins :clown:

Wel benieuwd wat het gaat worden met Antonio *Drama* Brown. 
Belachelijk sterk op het veld maar ernaast... 

*deze post werd je gebracht met de hoop dat er NFL fans aanwezig zijn op het forum* 

Never mind  :clown:

https://bleacherreport.com/articles/2853276-antonio-brown-released-by-patriots-amid-nfl-probe-into-alleged-sexual-assaults

ja ik had niets met beide ploegen maar was wel voor de 49ers. :( 

het was inderdaad een superbowl van hoog niveau en spanning troef :)  op BBC zonden ze af en toe samenvattingen uit van de wedstrijden dit seizoen.