Sign in to follow this  
Stinooo

Basketbal

195 posts in this topic

21 uur geleden zei delegendelolsmurf:

iemand die een nba fantasy league wil maken?

ingram :love:

ik ben voor!

Ik moet toegeven. Magic leuke Line-up maar jammer genoeg niemand die op termijn kan doorgroeien tot absolute topper. 

Als Celtic fan beetje dubbel begin van seizoen

+ Tatum & Brown worden een wereldduo
+ In de breedte heel sterk aan het spelen
+ Nets zijn beter dan de meeste hadden verwacht dus de pick word geen top 5 pick =) 
-  Hayward :(

Edited by Amez

ik moet zeggen dat d'angelo russel een beest is. echt veel beter dan bij LA. mss wat meer vertrouwen en duidelijkheid voor hem.

Payton en Gordon kunnen allstars worden. Ze beginnen eindelijk te scoren. Jammergenoeg nog geen extension. Hopelijk matchen ze offers in de offseason.

Bwoja Payton en Gordon zijn zeker ok maar Allstars is een beetje hoog gegrepen denk ik. Als je kijkt welke kleppers er rondlopen in de Nba zijn Payton en Gordon niet van dat niveau. Tatum, Fultz, D'Angelo, Nurkic, Ball, Lavine, Brown, Parker, Wiggins ,Simmons,  Booker, Turner, Jokic,Porzingis, K.A.T, Antetokounmpo,... allemaal 22 en jonger en in mijn ogen allemaal beter dan de magic spelers :D 

Maar ik hoop voor jouw dat ik verkeerd ben :D

Op 29-10-2017 om 02:43 zei Stinooo:

Cavs ook fameus aan het choken anders :lachen:

Jap en Warriors ook geen superstart. Maar ik vermoed dat het wel in orde komt met die 2. 
Rematch in de finale met hetzelfde resultaat lijkt me vrij logisch. Al hoop ik op Cavs die winnen. 

Cleveland blijft gewoon vrolijk doorgaan met falen :lachen: staan ondertussen 13e in de conference ;c 

Haha ja ik zie Orlando echt als team die altijd een beetje zal aanmodderen en steeds de verkeerde keuzes maakt. En als ze dan een klepper hebben kunnen ze die nooit vasthouden :) 

heimwee naar die Lewis, carter, howard, turkoglu line up :D

echt dramatsich is het. Gordon zal wel een maxcontract krijgen maar die is restricted contract dus zal wel weer volle pot voor moeten betalen. Payton is vervangbaar, fournier mag optiefen, hezonja ook, kunnen we best ineens traden. Naar de lakers, brooklyn of sacramento, die traden toch alles wat ze kunnen. Voor Okafor ofzo.

das van verleden week al, kdacht dat ge de fast break met 4 vs 1 ging tonen die hezonja verknalde :D

#top3 pick.

kutatlanta is nog dramatischer, die schroder moest een driepunter schieten, deed ie een layup in de laatste seconde

haha die had ik nog niet gezien. 
ja en wat die picks betreft... Ik ben Celtic fan... hebben we zowaar momenteel nr 2 pick in de mock draft haha :D