Sign in to follow this  
Stinooo

Basketbal

186 posts in this topic

Mijn 5 spelers (beetje gefoefeld met mijn guard en vleugelposities) zou zo iets zijn. Maar er zijn nog zoveel spelers die ook in aanmerking zouden komen. 

Allen Iverson

Kobe Bryant

Michael Jordan

Tim Duncan

David Robinson

Best kan niet zonder Lebron. Heb natuurlijk deel nooit zien spelen, maar ik denk dat dit All-time best 5 zou zijn:

Magic - Jordan - Lebron - Garnett - Duncan

Wel vrij ball dominant maar je kan switchen, iedereen kan passen, verwacht dat garnett, Magic en Jordan hun triple zouden verbeteren. Eventueel Duncan vervangen door robinson voor betere fit

Favoriet

Curry - Kobe - Durant - James - Shaq

Wat ook aardig All-time team is overigens 

2 uur geleden zei Bram:

Mijn 5 spelers (beetje gefoefeld met mijn guard en vleugelposities) zou zo iets zijn. Maar er zijn nog zoveel spelers die ook in aanmerking zouden komen. 

Allen Iverson

Kobe Bryant

Michael Jordan

Tim Duncan

David Robinson

Iverson is echt wel overschat, Kobe ook beetje

Iverson heeft enorm veel betekent in de community en Kobe overschat? Really? :D En dit komt van een Celtic fan :P 

Beste:
Magic,Jordan,Lebron,Duncan,Shaq

Fav:
Westbrook,Kobe,Lebron,Garnett, Cousins. 

Haha nu ik mijn fav.5 lees... talk about an angry bunch :D Der zou wel eens gevochten worden op training vermoed ik 

8 uur geleden zei Lampie Basso:

Iverson is echt wel overschat, Kobe ook beetje

:s

Er tippen natuurlijk beide niet aan Jordan, maar dat doet niemand. Maar ik zou dan LeBron er moeten inzetten want die behoort ook bij de beste natuurlijk alleen minder grote fan van. En dan echt op de guard zou ik het niet weten. Parker is mijn favoriet altijd geweest, maar behoort niet bij de beste natuurlijk. Curry kan daar wel komen. En anders zou het gaan tussen Kidd of Nash en de grote van vroeger zoals Magic natuurlijk. 

5 uur geleden zei Amez:

Iverson heeft enorm veel betekent in de community en Kobe overschat? Really? :D En dit komt van een Celtic fan :P 

Beste:
Magic,Jordan,Lebron,Duncan,Shaq

Fav:
Westbrook,Kobe,Lebron,Garnett, Cousins. 

Haha nu ik mijn fav.5 lees... talk about an angry bunch :D Der zou wel eens gevochten worden op training vermoed ik 

Wat heeft iverson zijn werk voor community te maken met basketbal kwaliteiten? Efficientie was ernom laag bij hem, kon niet verdedigen. Natuurlijk geweldige skills, maar nog niet eens in de buurt van all-time top 5, nog niet eens top-30.

Kobe ben ik enorm fan van en ook enorm goed, maar geen top-10 voor mij, terwijl hij soms in lijstjes als beste aller tijden komt. Hij is niet eens de beste laker aller tijden.

3 uur geleden zei Bram:

:s

Er tippen natuurlijk beide niet aan Jordan, maar dat doet niemand. Maar ik zou dan LeBron er moeten inzetten want die behoort ook bij de beste natuurlijk alleen minder grote fan van. En dan echt op de guard zou ik het niet weten. Parker is mijn favoriet altijd geweest, maar behoort niet bij de beste natuurlijk. Curry kan daar wel komen. En anders zou het gaan tussen Kidd of Nash en de grote van vroeger zoals Magic natuurlijk. 

Iverson komt nog niet eens in de buurt van Jordan, Kobe wel meer, maar Jordan op alle vlakken beter. Maar gaat me meer om dat hij soms als GOAT wordt gezien, wat absurd is.

Weet niet of jij favo of beste had als top 5 trouwens, bij favo kan Kobe er uiteraard in. Smush Parker zou dat zelfs kunnen, als dat je favoriet was

Oh en de beste aller tijden is Lebron, en dat is niet eens discussie waardig

1 minuut geleden zei Lampie Basso:

Iverson komt nog niet eens in de buurt van Jordan, Kobe wel meer, maar Jordan op alle vlakken beter. Maar gaat me meer om dat hij soms als GOAT wordt gezien, wat absurd is.

Weet niet of jij favo of beste had als top 5 trouwens, bij favo kan Kobe er uiteraard in. Smush Parker zou dat zelfs kunnen, als dat je favoriet was

Oh en de beste aller tijden is Lebron, en dat is niet eens discussie waardig

Ja Iverson komt natuurlijk niet in de buurt van Jordan. 

Was beetje mengeling. En Tony Parker voor mij hoor.

Pfff jij zet Lebron al boven Jordan? 

@Lampie Basso Ah maar Iverson staat ook niet bekend als een all-time great voor zijn basketkwaliteiten. 
Als je puur naar zijn basketkwaliteiten kijkt hoort hij inderdaad niet thuis in de top 30 daar volg ik je 100% in. Inderdaad als die top 5 beste ooit was lijkt me Iverson op basket kwaliteiten dik overschat :).

En wat Kobe betreft msch nog net top 10 imo. Maar het zal nipt zijn. :D

nog steeds beter dan die clippers vs rockets ruzie :D

die idioten hebben dus gewonnen hé, zijn we ineens de laatste plaats kwijt :L

ik wil tanken voor de draft class, die ziet er heel goed uit dit jaar.

ja snap ik :) maar ik wacht nog effe om draft classes te bejubelen. Het is nogal de gewoonte dat ze in deze periode draft classes gaan overhypen. De trade deadline komt eraan en picks waardevoller maken kan nooit kwaad dan ;) #cavstradethatpick

Hoh ik denk dat hij het zelf ook nog niet weet.
Ik denk dat hij blijft. Want ik heb geen idee waar hij naar zou kunnen gaan waar hij een grotere kans maakt op de titel dan in Cleveland.
Ik begrijp ook niet waarom de Cavs de Brooklyn pick niet willen traden. Als je de beste speler hebt moet je alles doen om die te houden. Zeker als hij zoals Lebron, Cleveland is. Zonder Lebron is Cleveland niks. Imo zouden de meeste fans liever het team alles zien doen om lebron te houden met de kans niks te hebben dan dat ze volgende draft ergens tussen 5-10 mogen kiezen... 

Nuja het is nog afwachten op hoe snel Thomas top wordt en hoe die 2 kunnen samen spelen. Als het tussen die 2 klikt blijft hij imo. 

Tenzij hij bij Big Baller Brand in l.a. wil tekenen  :L

ik neem jullie trouwens niet serieus meer hoor, iverson geen basketbalkwaliteiten en kobe niet in de discussie van top 10 zetten;

Orlando heeft gewonnen tegen boston :facepalm: fuckers gaan die eerste draftplek nog verliezen als ze zo doordoen. :L