Sign in to follow this  
Stinooo

Basketbal

195 posts in this topic

Ah echt? Ik heb een lichte voorkeur voor Mitchel. (zeker Kuzma niet B))
Mitchel was imo belangrijker voor zijn ploeg (al is Simmons wel het groter talent). 

Twee grote talenten, maar Simmons heeft voor mij laten zien van uitzonderlijk niveau te zijn. Maar met mitchell zou ik ook vrede hebben.

Mitchell voor mij

Mitchell omdat simmons verdween in de laatste playoffserie en ik niet vind dat hij als rookie mag beschouwd wordne. maar het tweede argument is van ondergeschikt belang. Mitchell heeft utah echt op de kaart gezet. niemand had ze in deplayoffs verwacht denkik.

13 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

voor een neutrale fan zijn deze playoffs wel om van te smullen zeg :vork:

Jap en nu 2 game 7's :notworthy: 
En ik moet toegeven ook al hoop ik hard dat Boston 1 van de meest onverwachte finalisten van de laatste 20 jaar wordt... Me respect voor Lebron is zo hoog dat ik ermee kan leven als hij ons dit jaar nog es klopt :D 

De toekomst is van Boston B). Vergeet niet dat we volgend jaar ook nog es de Grizzlies pick hebben (dit jaar pick 4 :p) 

Zonder Irving had ik dit inderdaad niet verwacht. 

Lebron wel ECHT goed :) 

Dit is ook wel graaf! Als de Celtics dan hadden gewonnen was dit nog ruiger geweest!

Edited by Steels

Wel dit word een saaie finals :rolleyes: 
Ik had gehoopt op Rockets omdat Lebron daar nog kans tgn maakt maar ik zie echt niet in hoe Lebron deze bende halve spelers :doofywave: voorbij de Warriors kan sleuren :vork:
Uit respect voor Bron geen sweep 4-1 :(

Onderschat James niet hoor, al zijn de Warriors wel echt sterk ! Toch denk ik dat de Cavs nog wel een kans maken. Laatste finale voor KJ met de Cavs, zou mooi zijn als hij nog eens een finale wint :D

50 minuten geleden zei cuma2017:

Onderschat James niet hoor, al zijn de Warriors wel echt sterk ! Toch denk ik dat de Cavs nog wel een kans maken. Laatste finale voor KJ met de Cavs, zou mooi zijn als hij nog eens een finale wint :D

oh maar ik onderschat hem niet hoor :D Maar tegen Durant,Curry,Thompson,Green... maar ik hoop het in elk geval

Trouwens iedereen gaat er maar vanuit dat hij vertrekt... persoonlijk denk ik dat hij blijft B)

De kans is heel klein maar ik zou het eigenlijk awesome vinden als hij naar de Knicks gaat. In het mekka van de basketball een titel pakken hoe legendarisch zou dat zijn :notworthy: