Sign in to follow this  
Fiets

[Zelf] Sport

8 posts in this topic

prima. maar let wel, betalen is deelnemen.

Vast wel!

3 uur geleden zei Steels:

Iemand goeie loopschema's om terug een beetje fit te worden? 

Met deze info iig niet. Maar ik zou naar een professioneel gaan of met hartslagmeter lopen en dan kun je kijken wat je wilt trainen en welke hartslag je daarvoor nodig hebt.

9 minuten geleden zei Lampie Basso:

Met deze info iig niet. Maar ik zou naar een professioneel gaan of met hartslagmeter lopen en dan kun je kijken wat je wilt trainen en welke hartslag je daarvoor nodig hebt.

Waarom naar een professional gaan? Het is puur voor mijn fysieke conditie weer op te bouwen (en onderhouden). Loop met hartslagmeter, was alweer een hele poos geleden (van in mei) dat ik nog eens was gaan lopen, halfuurtje met wat wandelen tussendoor om mijn hartslag niet te hoog laten gaan (tussen 130 en 160 gebleven) Maar vroeg me af of er hier niemand wat verstand van heeft..

Edited by Steels

Omdat een goed loopschema niet zo even gemaakt kan worden, maar afhangt van jouw basisniveau, doel, levensstijl en hulpmateriaal.

Wil je een simpel? Ga drie keer in de week ongeveer 30-40 hardlopen met hartslag van 140-150 (afhankelijk van je max) en je zal merken dat je fitheid stijgt, zonder jezelf kapot te lopen

In combinatie met minder roken/zuipen werkt dat nog beter naar ‘t schijnt.