Sign in to follow this  
Dahls

Opschoning legendarische carriere-board

5 posts in this topic

Een plek in het board Legendarische carrieres is natuurlijk niet voor iedere carriere weggelegd. De carrieremakers die echt doorzettingskracht hebben getoond, en hun schitterende carrieres presenteerden over langere tijd hebben natuurlijk een beloning verdiend.

Voor zij die graag inspiratie halen uit wat er eerder is gemaakt door de groten van het carriereboard is het natuurlijk wel wenselijk dat de legendarische carrieres er toonbaar uit blijven zien en allerbelangrijkst te lezen blijven. Helaas tast de tand der tijds de verschillende carrieres nog al eens aan, bijvoorbeeld recentelijk nog door Photobucket's afsluiten van 3rd party linking.

Daarom heb ik de carrières die hierdoor aangetast zijn -met pijn in mijn hart- verplaatst naar het archief. Indien je nog van plan ben de plaatjes te vervangen wil ik je carrière -meer dan graag- terugzetten in dit board. Laat mij het in dat geval even weten.

Indien je dit absoluut niet van plan bent, en het zelfs prima vindt dat je verouderde carriere per direct wordt verwijderd mag je me dit ook laten weten. En anders volgen we de regels van het archief...

Edited by Dahls

FDJ - Belfius ga ik binnenkort nog wel eens naar kijken om correct te maken en kan dus bewaard blijven, die andere 2 mogen (met pijn in het hart) wel naar het Archief.

• Like 1

Verwijderen doet pijn, maar ik denk dat zo'n 2000 foto's heruploaden echt heel veel tijd gaat kosten. Dus helaas, maar ik denk dat hij gewoon weg kan blijven.

Ja, heel jammer. Ik heb zelf zo'n 1700 plaatjes vervangen in mijn carrieres dus weet dat het ontzettend veel werk is...

Sign in to follow this