RubenS

[FM] Het FM Café

60 posts in this topic

Heb je die competitie zelf gemaakt of is dat ergens een downloadbare database?
Zelf gemaakt, gewoon teams verplaatst, competities aangemaakt in Luxemburg. Momenteel nog geen bugs tegengekomen (zit ergens in seizoen 2) en regens zijn gewoon nationaliteit van teams zelf (dus bij mij Belgisch). Als je me uitlegt hoe ik het kan uploaden wil ik ze gerust uploaden.

Wat. Een. Wedstrijd.

HULvHNq.jpg

Ik wil jullie trouwens ook niet een screentje van mijn pareltje onthouden :wub: 

6JeyzHv.jpg

Eens met Arsenal begonnen met de transferupdate. Het spel is nog altijd even realistisch, we zitten nog maar in december en er willen al 3 spelers naar Man City :lachen: (Iwobi, Wilshere & Welbeck), Bellerin wil naar Barca en Sanchez naar Bayern :( 

qcv811kmqy17c.png

Per laten spelen, terecht.

Is het wat?

Wil wel weer eens als een ekte Mourinho dat hele spelletje ownen

Al heb ik weinig zin er veel geld aan uit te geven eig

Zitten nog best veel fouten in. Bij wedstrijden is de helft van de belangrijkste hoogtepunten ook voorzetten die bijna in het doel vallen, bij defensieve vrije trappen staat continu iemand helemaal vrij op de rand van de zestien en je kan daar niks aan doen. Bij herhalingen loopt de boel wel eens vast. En die nieuwe dynamiek functie lijkt mij niet zo heel veel voor te stellen.

Ik weet trouwens niet of dat huidige scoutingsysteem al langer bestaat, maar dat vind ik ook echt heel onoverzichtelijk.

Wedstrijden lijken ook totaal random te gaan. Op de Eredivisie valt natuurlijk geen pijl te trekken, maar Vitesse dat met 5 punten na 14 wedstrijden onderaan staat en VVV dat meedoet om de titel lijkt me ook wat te veel van het goede. In een korte carrière met PEC kreeg ik vier rode kaarten in zes wedstrijden ook, zonder instellingen die daar aanleiding tot gaven. ;c 

Maar dat scoutingssysteem vind ik dus vooral heel erg kut. Je kan niet makkelijk filteren en dan heerlijk een uurtje een hele hoop spelers bekijken. Zeker bij een wat kleinere club krijg je alleen maar spelers uit het zelfde land. En die sterren die bij verslagen geven (vooral potentieel) lijken echt nergens op.

Edited by AngliVentoux

Het zou ook beter zijn als ze tactiek eens wat meer zouden uitdiepen in plaats van onzinnige functies zoals dynamiek en dergelijke. Simpele begrippen als druk zetten zijn maar in heel beperkte mate aanwezig. Je maakt nu al heel makkelijk een tactiek die veel te goed werkt terwijl dat niet meer is dan een heel klassieke 4-3-3 met focus op balbezit.

Edited by AngliVentoux

1zx1agn.jpg

;c