RubenS

[FM] Het FM Café

72 posts in this topic

Zeer tof. Tactisch verder uitgebreid, even wennen. Maar zeker verbetering. Alleen wedstrijdscherm vind ik niet zo chill. Al was dat met FM18 ook zo. Nu iets anders, maar niet heel fijn. En de betaversie speelt heel prima, ben weinig fouten tegengekomen. 

Het ziet er erg vet uit. Nu maar eens een seizoen spelen en kijken hoe het verloopt.

Tactische uitbreiding spreekt mij in elk geval al erg aan.

Ikben ook gekraakt en heb het spel gekocht. Zijn de japanse en duitse nationale ploegen er al in of moet er weer eerst een bestand gedownload worden alvorens ik kan beginnen?

Ijtf1uv.png

Gaat allemaal best wel lekker inmiddels met Crystal Palace. Een keertje geen balbezit-georiënteerde ploeg maar gewoon lekker direct alle ballen op Zaha gooien. Eerste zes wedstrijden maar drie punten gepakt (tegen slechte tegenstanders), maar uit de laatste vijftien al dertig punten. En het had meer kunnen zijn als mijn defensie niet zo beroerd was geweest. Problemen bij standaardsituaties zijn inmiddels gefixt, maar bij voorzetten niet. Dat blijft maar aanhouden, maar ik zie niet door welke instelling dat continu fout gaat.

Jui5fGm.png

gNLD8om.png

Thuis een paar mooie topwedstrijdjes gespeeld. Tegen City was eigenlijk erg slecht (gewoon elke kans afgemaakt), maar toch zuur dat het misging. Liverpool en Chelsea al wel verslagen.

Edited by AngliVentoux

Na 3 landstitels, halve finale Europa League en verloren Champions League De Ligt toch weg gedaan. Dit was domweg niet te weigeren en zijn vervanger (foto onder) komt uit de eigen jeugd! :) Had afgelopen winterstop al Christensen van Chelsea gehaald, voor 10 miljoen. Die kunnen mooi centraal duo vormen.

xe0hwt.14.40.png

lf4bxk7c.14.35.png

Wilco Winter :lachen:

13 uur geleden zei Reuell:

Wilco Winter :lachen:

FM zal niet snel teleurstellen. Maar het is al beter dan voorheen, toen je van die vage namen kreeg. Jimmy Floyd de Boer, Karel El Ahmouti, Geoffrey ten Brinke of Rick Seedorf ofzo. 

Dat bedrag voor De Ligt vooral geïnvesteerd in goede jeugdspelers. Nu loopt er wel wat talent rond hier. :) 

913y68apy64gh.23.54.png

w4z38j4ocb0g.23.35.png

2 minuten geleden zei dvsermelo:

FM zal niet snel teleurstellen. Maar het is al beter dan voorheen, toen je van die vage namen kreeg. Jimmy Floyd de Boer, Karel El Ahmouti, Geoffrey ten Brinke of Rick Seedorf ofzo. 

Karel el Ahmouti is wel een PVV-droom hoor.