RubenS

[FM] Het FM Café

93 posts in this topic

Op 29-8-2019 om 18:56 zei RubenS:

Iemand ervaring met FM Mobile? De moeite waard om aan te schaffen als alternatief op FM (door weinig gebruik pc en veel vaker gebruik gsm)? Zou vooral simpeler en sneller zijn heb ik van horen zeggen (wat zeker mag). En specifieker: wat houdt de "my team"-optie concreet in? M.a.w.: hoe gaat het in zijn werk?

Niemand ervaring met FM Mobile?

14 minuten geleden zei Steels:

Al mensen de beta gespeeld?

Jep!

Valt allemaal goed mee, 1 tegen 1 mogen ze wel eens fixen.

Ondanks de inzinking in de laatste 8 wedstrijden, toch nog net de titel binnengehaald :) 

Heerenveen seizoen 1.png

Edited by PinGuN667

Lekker man

veel transfers gedaan?

Op zich is FM ook niet schandalig moeilijk. Ik geef zelfs de training altijd uit handen en alsnog doen mijn teams het goed, zonder dat de spelers qua kwaliteiten groeien.

Op 6-5-2020 om 15:14 zei Винокуров:

Lekker man

veel transfers gedaan?

Seizoen 1 waren Odgaard en Halilovic uiteraard al de huurlingen, deze uitgebreid met:

Lukas Mai (VC) van Bayern
Josh Sargent (S) van Werder
Dennis Jastrzembski (M/AM L/S) van Hertha

Daarnaast de terugkeer van Pranjic (VL/VM) kunnen waarmaken, die clubloos was. Die werkte zich in no-time op tot waardevolle reserve captain. Ook nog Fredrik Haugen (M/AM C) van Brann kunnen halen voor 550k, wellicht de beste transfer die ik in heel wat jaren FM heb gedaan. Ook nog Ahmed Daghim van FC Kobenhavn binnengeharkt voor in de jeugdopleiding, leuk talent op de flanken, kostte 450k.

Uitgaand alleen maar reserves/jeugdspelers op huurbasis laten vertrekken.

In de winterstop nog een extra middenvelder gehaald met Serge-Junior Martinssson Ngouali van Hammarby, 2m. En een sterke VC met Gonzalo Goni van Boca, 2.2m oplopend tot 2.5m

Seizoen 2 

Inkomend

- Gratis: 2 Portugese regens, een leuke MC en een prima VC
- Gratis: Marko Bulat, Kroatische VM/MC van Sibenik, meteen een jaartje bij PEC gestald.

- Huur: Zirkzee van Bayern, aangezien ik 0 spitsen in de A-selectie had.
- Huur: bizar genoeg Halilovic en Mai voor hetzelfde loonpercentage kunnen huren, Mai was talent v/h jaar seizoen 1

4 talentjes, Suray van Anderlecht voor 425k (AMC/S), keeper Alexandrov van Ludogorets (regen, 180k), MC Twardzik van Plzen (regen 130k), Onae van Dinamo Boekarest (VC 400k)

daarnaast nog 3 man voor de A-selectie: Torless Knoll van Nurnberg, sptis van 1,3m, en na het vertrek van Floranus een backup rechtsback, Kobenhavn zette Bartolec voor 1.5m op de transferlijst, wat een koopje bleek. Ook nog een extra vleugelspeler binnengeharkt met Mahlambi van Mamelodi Sundowns voor 800k

Uitgaand:
Floranus 4.1m, oplopend tot 11m, 40% winst naar Inter
Hoegh 2.1m, oplopend tot 2.7m naar FC Midtjylland
Bednarek voor 115k naar Zaglebie Lubin
Banki naar Fehervar voor 73k

En uiteraard weer een shitload aan uitgaande huurtransfers

6Yh64Z66Yh64Z6.png

Fijne carrière op FM19. Afgelopen seizoen ook CL gewonnen met Portsmouth dus nu weer door naar de volgende club. Bij Sunderland ga ik weer net als bij Sheffield United proberen het alleen met Britse spelers te doen. 

haha Sunderland nog steeds League 1, dat worden nog veel seizoenen 'Sunder till I die' met een dramatische anti-climax op het eind...

Ik ben eens begonnen met 1860 München in FM20, ben benieuwd hoever ik kom. Op zich een degelijke kern voor 3. Liga termen.

Edited by Винокуров