Sign in to follow this  
Hendrik

[FM] Show off je carrière topic

4 posts in this topic

2yocun6.jpg

Weer mijn oude carrière met Boston United opgepakt, waarmee ik vorig seizoen kampioen was geworden. Dit seizoen ging vrij kut, heel veel gelijkgespeeld dus en veel laten liggen tegen kleine clubs. Jammer dat West Ham het dan uiteindelijk net niet haalde voor de titel, zie dat doelsaldo van hun ook. Hebben meer tegendoelpunten dan het gedegradeerde Sheffield Wednesday.

Nu verder doorselecteren, ga proberen de selectie wat meer Engels te maken. Mijn wonderkind in de spits is helaas wel weggegaan doordat City de afkoopsom van 84 miljoen heeft betaald.

En toen ik even keek bij de andere competities in Europa, zag ik dat Cambuur kampioen is geworden in de Eredivisie. ;c 

2hftp3m.jpg

• Like 3

n3ndl3.jpg

Revanche genomen na vorig seizoen :whoop: Makkelijke titel, ook FA Cup gepakt. West Ham vorig jaar tweede, nu net boven de streep. Ook leuk om Reading en Blackburn zo lang mee te zien doen. De hele Engelse top zit nu achter mij aan en nodigt me uit, maar besloten om te blijven, ondanks dat de uitdaging er wat af is. Ga nu nog proberen Europees succes te boeken en een superteam te bouwen, want in de Europa League faalde ik dit jaar (eruit in kwartfinale tegen Roma). 

• Like 2

2yxlx20.jpg

nqwxlh.jpg

En nog een seizoen er doorheen gejaagd, en dit keer naast de titel ook de Champions League binnengehaald :whoop: Zwaartepunt lag in de halve finale bij Barcelona waar we 4-1 achter stonden na een 2-0 thuiszege. Door een late penalty konden toch nog tickets naar Manchester worden geboekt. :whoop: 

Game is wel over nu. Heel misschien nog verder om wat jeugd te laten doorbreken nu ik mijn jeugdopleiding de laatste jaren een flinke boost heb gegeven, maar in de competitie is weinig uitdaging meer over. Met een B-elftal win ik met 4-0 van City. ;c Krijg ook vrijwel geen goals tegen.