Reuell

Tour de France 2018

215 posts in this topic

Ik denk dat alles wat Froome doet met doping is

Froem sloeg in de jaren zestig ook al mooie dubbelslagen inderdaad....

RIP ROBBIE EN JOHNNY

Robbie had altijd zo'n slakkerig christenhoofd

ik bedoel 

ik keur zo'n liquidatie niet goed etc.

Image result for robert kennedy

maar je zal voor minder

dus om dát froompie nou al te zwaar aan te rekenen

Hoe zit dat eigenlijk met dat "wij-gevoel" in het wielrennen? Bij voetbal begrijp ik dat wel, maar bij wielrennen spreken van "we hebben kans op een podium" is toch echt totale onzin?

Beetje zoals die gasten die in het veldrijden rondlopen met jasjes met opschrift "supporter van alle Belgen".

Dit is echt de ideale sport om fan te zijn van een persoonlijkheid.

5 minuten geleden zei Sammow:

Hoe zit dat eigenlijk met dat "wij-gevoel" in het wielrennen? Bij voetbal begrijp ik dat wel, maar bij wielrennen spreken van "we hebben kans op een podium" is toch echt totale onzin?

Beetje zoals die gasten die in het veldrijden rondlopen met jasjes met opschrift "supporter van alle Belgen".

Bij voetbal moet je dat dan ook wel bekijken in de zin dat je fan zou moeten zijn van Man City, Chelsea, Napoli en PSG omdat daar links en rechts een Belgje bij speelt. Dat soort figuren zijn het equivalent van de categorie veldritsupporters die jij aanhaalt. Voor de nationale ploeg ligt dat toch iets anders, ook voor het WK wielrennen overigens (veldrijden spreken we niet over ;c

10 minuten geleden zei Sammow:

Ja en als belg of nederlander supporter je toch automatisch meer voor die mensen.
Niet persé voor iedereen, maar dat antichauvinisme hier gaat anders ook wel veel te ver.

3 minuten geleden zei TromBone:

Ja en als belg of nederlander supporter je toch automatisch meer voor die mensen.
Niet persé voor iedereen, maar dat antichauvinisme hier gaat anders ook wel veel te ver.

Bwa, zitten echt veel meer chauvinisten dan anderen hoor.

Zojuist zei Sammow:

Bwa, zitten echt veel meer chauvinisten dan anderen hoor.

en terecht 

Zojuist zei Sammow:

Waarom?

Gewoon beetje trots mag toch wel zeker. 
Ik ben ook wel fan van buitenlanders , maar uitspraken van nederlanders als in "Ik hoop dat Dumoulin veel tijd verliest" ja sorry daar geloof ik niets van.

Haha gaat Gesink weer ritten kapen deze Tour?

Die interviews met hem waarom het niet lukte om tijd te verliezen was het grootste voorbeeld van komkommerwielrennen dat ik ooit heb gezien

1 uur geleden zei Se7en:

Froome heeft ook Kennedy vermoord

Liet ook de Titanic zinken en verraadde Anne Frank

28 minuten geleden zei Sammow:

Pic?

;c

Zijn er nog meer @Little Goliath achtige marginalen dan?

5 minuten geleden zei TromBone:

Gewoon beetje trots mag toch wel zeker. 
Ik ben ook wel fan van buitenlanders , maar uitspraken van nederlanders als in "Ik hoop dat Dumoulin veel tijd verliest" ja sorry daar geloof ik niets van.

Yeah right, begrijpend lezen zou je sieren.

Niemand hoopt dat, maar als Dumoulin voor een klassement in de Tour gaat, gaat dat hoe dan ook wel gebeuren. En dan kan het beter op tijd gebeuren, zodat hij zijn Tour in het verdere verloop van de ronde nog glans kan geven. Een beetje zoals Mollema vorig jaar, al was die wel bij voorbaat al voor het kopmanschap gepasseerd.

Ik bedoel, het wil toch wel wat zeggen als Thijs Zonneveld en dit forum op één golflengte zitten.

42 minuten geleden zei Juraj:

Bij voetbal moet je dat dan ook wel bekijken in de zin dat je fan zou moeten zijn van Man City, Chelsea, Napoli en PSG omdat daar links en rechts een Belgje bij speelt. Dat soort figuren zijn het equivalent van de categorie veldritsupporters die jij aanhaalt. Voor de nationale ploeg ligt dat toch iets anders, ook voor het WK wielrennen overigens (veldrijden spreken we niet over ;c

Eens, behalve met WK wielrennen. Is niks chauvinistisch aan, dezelfde wielrenners in een ander tenue.

2 minuten geleden zei Matthijs:

Eens, behalve met WK wielrennen. Is niks chauvinistisch aan, dezelfde wielrenners in een ander tenue.

WK Qatar was ik toch supporter van de Belgische ploeg (kan ook wel te maken hebben met koning Tom). En die aanval van Tom Leezer is toch ook bijzonderder als het van een Nederlander komt dan wanneer het pakweg Smukulis was geweest? Kan me best voorstellen dat je als Nederlander ook rechtveert bij Terpstra zijn demarrage in de slotkilometer van Geelong.

Zelfs Krek in Rio vond ik leuk, ofschoon ik doorgaans maar weinig met Krek heb.  

Ik ga wel automatisch meer meeleven op het moment dat een commentator die niet José Been heet enthousiaster wordt, dus op die manier heb je wel een punt ja.