AngliVentoux

Top 2000

98 posts in this topic

dEUS - Hotellounge staat gewoon in de keuzelijst :notworthy: Hiervoor krijgen ze toch een beetje credit.

3 uur geleden zei Cyril:

Ouwe lul!

Tijn zijn leeftijd staan inderdaad in de verkeerde volgorde. Die kerel is in alles minimaal 2 x zo oud als zijn ware leeftijd.

Ik bedoel, oude (goede) lullen muziek.

Wandelen

rustig wielrennen om te toeren en niet om hard te gaan.

uiterlijk van een 30+er

rustig

niet into party of keihard zuipen

verstandig zijn

en dan nog geen 18 lentes oud zijn ;c 

Ook wel hulde dat ie op Breed stemt, zwaar onderschat Nirvana-nummer.

11 uur geleden zei Buus:

Tijn zijn leeftijd staan inderdaad in de verkeerde volgorde. Die kerel is in alles minimaal 2 x zo oud als zijn ware leeftijd.

24 dus?

4 minuten geleden zei Cyril:

24 dus?

Nee, 32. 

3 uur geleden zei Luuk.:

Ook wel hulde dat ie op Breed stemt, zwaar onderschat Nirvana-nummer.

:wub:

Once in a Lifetime :notworthy:

@Cyril weet

Verder is het natuurlijk wel een beetje dit

rxCjOH.jpg

Toch een hoop wat ik ook heb ingestuurd precies. :whoop:En dan ben ik Sky and Sand, Schism en Blue Monday vergeten.

Edit: Maar ik ben dus vooral voor bepaalde bands/artiesten gegaan waarvan ik geen idee heb welk nummer de grootste kans heeft om erin te komen of het goed te doen eerder dan voor verscheidenheid. :ninja: 2x Fleet Foxes, 2x Bon Iver, 2x van de laatste Bowie, 4x Kendrick Lamar, 2x Tame Impala, 2x Gorillaz, 2x War on Drugs, 2x Arcade Fire, 2x Beatles en 4x Radiohead was het verdict van bands die meermaals voorkomen in mijn top. 

https://stem.nporadio2.nl/top2000/share/c70cbd067c774843f94e2b297fb86c30c187f4d9

Want nummers als

of

maken dat ik van die relatief populaire artiesten wel graag eens een nummer -of het nu dit of een ander is, maakt mij geen hol meer uit dan, waardoor ik dus meerdere nummers nomineer- in de Top 2000 zie.

Waar ik overigens geen seconde van luister. Maar ik wil mijn smaak opdringen aan andere mensen omdat ik een totale lul ben, en in het echte leven zijn mijn vrienden dat eigenlijk al een beetje beu, dus doe ik het maar op zo'n manier omdat ik anders geen vrienden overhoud.

Edited by LSDS

Verder moet je in deze lijst wel voor de classics gaan natuurlijk, want de hele independent scene wordt op een paar uitzonderingen na compleet genegeerd. Maarja er zijn genoeg epische classics natuurlijk.

Edited by God

Mijn lijstje: https://stem.nporadio2.nl/top2000/share/0e9fff776973df8265208250ef14daa2067576bf

Maar weinig nummers hieruit zouden daadwerkelijk in een zogenoemde persoonlijke top-2000 platen aller tijden geraken, maar soit, het zijn dan ook inderdaad wel vooral klassiekers. En ik had letterlijk gewoon alles af gegaan wat ik kon vinden. 

@Luuk. :wub: Johnny Cash, Alice in Chains, Tool en vooral: Audioslave - Like A Stone :notworthy:

Lekker man

Chris staat inmiddels wel echt in de top-3 van mijn favoriete zangers all-time.