LSDS

Nibali is de beste cleane ronderenner van de laatste 5 jaar

90 posts in this topic

Ik gok op 6 maanden schorsing met terugwerkende kracht i.e. verliest eindzege Vuelta en mag in februari alweer koersen.

En gaat in de Tour uiteraard van zijn fiets geslagen worden. Of iets met urine in zijn ogen ofzo. 

Wel gay hoor.

Met terugwerkende kracht schorsen ;c 

En dan Rusland uitsluiten van de OS. ;c 

Wees dan een echte vent en zet elke valsspelende sporter voor het vuurpeloton.

Of doe gewoon niets.

Is het raar dat ik er trouwens helemaal niet zo raar van opkijk?

Zojuist zei Fiets:

Of doe gewoon niets.

Is het raar dat ik er trouwens helemaal niet zo raar van opkijk?

Nee iedereen weet toch gewoon dat Sky doping is

Er gaat hier ook gewoon niks mee gebeuren, zoals op het einde van het artikel te lezen staat heeft froompy al een "sluitende" uitleg klaar, sowieso dat hij ermee wegkomt.

Sky mag dan wel een hatelijk concept hebben, Froome is de enige die aangevallen heeft van de klassementsmannen in de laatste vijf tours (met enige overdrijving natuurlijk). Ik vraag me af of hem schorsen het wielrennen uberhaupt mooier zou maken. Je krijgt dat gewoon een andere renner aan de staart van het treintje, niks veranderd.

Liever zie ik een duel van Dumoulin met Froome + de skytrein om eerlijk te zijn.Sowieso ging ie de giro rijden, dus een atypisch jaar wordt het toch al.

1 uur geleden zei Hendrik:

Ik gok op 6 maanden schorsing met terugwerkende kracht i.e. verliest eindzege Vuelta en mag in februari alweer koersen.

Als ze consequent zjin gewoon twee jaar vanaf de test. Want dit is toch een even belachelijk vergrijp als Contador? Niet dat ik het ermee eens zou zijn. 

Edited by Juraj

1 uur geleden zei Zeus:

Storm in een glas water

precedent is nochtans hoopvol

wat was het ook alweer bij ulissi? een schorsing van een klein jaartje uiteraard;1900mg waar (bij attest) 1000mg is toegestaan (18pufjes te veel); tegenover froomeys 2000mg. ulissi's score werd destijds al als erg hoog gezien.

hoe dan ook, totaal niet verrassend na alle eerdere gevallen waarin Sky de grenzen van het medisch toelaatbare afspeurt (zie de eerdere attest-relletjes) - en hier en daar oprekken (tramadol-innovaties). als je telkens langs de grenzen scheert, is het ook goed mogelijk dat je af en toe de lijnen overschrijdt.

(en uiteraard: fuck de regels als het op iemand anders dan sky/froome aankomt; regeltjesfascisme is hoogst instrumenteel)

cyclingnews analyseerde btw al het perscommuniqué van sky; opvallend is mate waarin ze niet reppen over 'sky', maar over 'chris' - jwz: chris gaat het verduidelijken; chris' reageert op de aantijgingen; we vertrouwen er als sky op dat chris zich keurig heeft geschikt naar de medische richtlijnen.

vraag is dan: wat als chris er niet in slaagt de beschuldigingen bevredigend op te helderen? hoe verenigd is het front sky/froome?

38 minuten geleden zei Buus:

Ik blijf het toch altijd weer grappig vinden, Astma en topsport :lachen: 

En allemaal al heel hun leven he

1 uur geleden zei Pilsudski:

Er gaat hier ook gewoon niks mee gebeuren, zoals op het einde van het artikel te lezen staat heeft froompy al een "sluitende" uitleg klaar, sowieso dat hij ermee wegkomt.

Sky mag dan wel een hatelijk concept hebben, Froome is de enige die aangevallen heeft van de klassementsmannen in de laatste vijf tours (met enige overdrijving natuurlijk). Ik vraag me af of hem schorsen het wielrennen uberhaupt mooier zou maken. Je krijgt dat gewoon een andere renner aan de staart van het treintje, niks veranderd.

Liever zie ik een duel van Dumoulin met Froome + de skytrein om eerlijk te zijn.Sowieso ging ie de giro rijden, dus een atypisch jaar wordt het toch al.

Heb wel naar een andere tour gekeken dan.

2 uur geleden zei Buus:

Ik blijf het toch altijd weer grappig vinden, Astma en topsport :lachen: 

Ondanks acute astma je tweede grote ronde op rij winnen :notworthy: 

Edited by LSDS

1 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

precedent is nochtans hoopvol

wat was het ook alweer bij ulissi? een schorsing van een klein jaartje uiteraard;1900mg waar (bij attest) 1000mg is toegestaan (18pufjes te veel); tegenover froomeys 2000mg. ulissi's score werd destijds al als erg hoog gezien.

hoe dan ook, totaal niet verrassend na alle eerdere gevallen waarin Sky de grenzen van het medisch toelaatbare afspeurt (zie de eerdere attest-relletjes) - en hier en daar oprekken (tramadol-innovaties). als je telkens langs de grenzen scheert, is het ook goed mogelijk dat je af en toe de lijnen overschrijdt.

(en uiteraard: fuck de regels als het op iemand anders dan sky/froome aankomt; regeltjesfascisme is hoogst instrumenteel)

cyclingnews analyseerde btw al het perscommuniqué van sky; opvallend is mate waarin ze niet reppen over 'sky', maar over 'chris' - jwz: chris gaat het verduidelijken; chris' reageert op de aantijgingen; we vertrouwen er als sky op dat chris zich keurig heeft geschikt naar de medische richtlijnen.

vraag is dan: wat als chris er niet in slaagt de beschuldigingen bevredigend op te helderen? hoe verenigd is het front sky/froome?

Hoe kan Tramadol eigenlijk niet verboden zijn? Ik heb dat twee weken terug een weekendje genomen tegen de rugpijn, en ik was bij wijze van spreken gewoon twee dagen lang stoned. :lachen: Ik had er niet aan moeten denken om mij op dat moment in verkeer te begeven.

2 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

Toen Wiggins en de Sky mensen eerder in de problemen kwamen, hield Chris zich er ook helemaal buiten.

Zonde dat zijn wijf niet meer op twitter zit :( Zou weer een leuke meltdown zijn