Sign in to follow this  
AngliVentoux

Angli's donaties aan Unibet

59 posts in this topic

Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik helaas een hoop geld richting Unibet doorgesluisd vorig jaar. Voor zover ik voornemens heb voor het nieuwe jaar, is nu wat geld terugpakken van Unibet wel iets wat leuk zou zijn. Ik heb er weer een tientje opgeknald (eerst rustig beginnen met lage bedragen) en zal hier een beetje gaan bijhouden wat ik doe en jullie kunnen door op het tegengestelde te betten dikke winst maken. 

Mijn valkuil is dat ik winst direct weer wegzet zonder goed na te denken. Zo maak ik wel eens dertig euro winst in een week maar ben ik dat een week later al weer allemaal kwijt. Belangrijk is dus dat ik dat weet te voorkomen. 

Gisteren had ik 2 euro op Rob Cross gezet en heb daarvoor €4,12 teruggekregen. Voor vandaag:

Manchester City - Watford | Total goals by Away Team - Under 0,5 goals | @1,88 - €2

Swansea City - Tottenham | 1-0 Handicap | @2,00 - €2

Ik verwacht dat City heel weinig gaat weggeven tegen Watford, dat totaal uit vorm is. Ondanks dat Watford normaal wel sterk is tegen topclubs lijkt me dit de odd wel waard. 

Hetzelfde geldt voor Tottenham, dat afgelopen weekend niet heeft gespeeld en veel frisser is dan Swansea.

Edited by AngliVentoux

Ik neem aan dat het dus bij Watford 0 goals is?

38 minuten geleden zei Erik:

Ik neem aan dat het dus bij Watford 0 goals is?

Dat inderdaad ja.

Tottenham heb ik de laatste tijd weinig vertrouwen in persoonlijk, maar succes ;) op hoeveel sta je in totaal in de min? Of heb je dat niet bijgehouden?

Ik heb zelf eens tot 50 in de min gestaan, maar sta nu op 65 in de plus (speel enkel met kleine bedragen als 2,5 euro en 5 euro) en speel enkel nog met de winst door. Kan een tip zijn voor later :)

Manchester City - Watford | Total goals by Away Team - Under 0,5 goals | @1,88 - €2
Swansea City - Tottenham | 1-0 Handicap | @2,00 - €2

Pech met City, geluk met Tottenham. Ik blijf zo dus staan op €12,10.

Vanavond staat Arsenal - Chelsea op het programma. In topwedstrijden van Chelsea eigenlijk nooit meer dan 2 goals, en ik denk dat het vanavond niet anders zal zijn. Het zal vooral hopen zijn dat Arsenal niet weer gaat schutteren achterin. 

Arsenal - Chelsea | Total Goals - Under 2,5 | @2,08 - €2

17 uur geleden zei RubenS:

Tottenham heb ik de laatste tijd weinig vertrouwen in persoonlijk, maar succes ;) op hoeveel sta je in totaal in de min? Of heb je dat niet bijgehouden?

Ik heb zelf eens tot 50 in de min gestaan, maar sta nu op 65 in de plus (speel enkel met kleine bedragen als 2,5 euro en 5 euro) en speel enkel nog met de winst door. Kan een tip zijn voor later :)

Iets van 150 in de min, heb er wel ook een keer 60 euro afgehaald na een hele goede dag. Dat is vooral gekomen omdat ik soms wat gefrustreerd zo impulsief 20 euro wegsmeet en dat dan logischerwijs misging.

Had m’n bet na een kwart wedstrijd uitgecasht en op over 2,5 goals gezet :D

Liverpool - Everton | Under 2,5 goals | @2,04 - €2

Liverpool speelt niet met het sterkste team en Everton scoort sowieso al bijna niet.

Liverpool - Everton | Under 2,5 goals | @2,04 - €2

Benevento - Sampdoria | @1,91 - €2
Sevilla - Real Betis | Under 2,5 goals | @2,55 - €2

10 uur geleden zei RubenS:

De persoon die het omgekeerde zet van wat jij hier plaatst moet stinkend rijk zijn.

Ja :(

Al was ik nog vrij dicht bij deze, kon hem uitcashen voor 8 euro :( 

lnOVPeT.png

Edited by AngliVentoux

13 minuten geleden zei RubenS:

Pijnlijk :o op hoeveel sta je nu nog?

€7,24.

Voor vandaag:

Villareal - Deportivo | Handicap 0-1 | @2,43 - €2
Leganés - Real Sociedad | @3,20 - €2

4 minuten geleden zei RubenS:

Je neemt best value-odds inderdaad, maar probeer eens realistischer aan 1.80 ofzo? :P

Dat vind ik vaak te veel risico voor de eventuele opbrengst hebben. De vorige dagen had ik eigenlijk wat te weinig vertrouwen in mijn bets, die van vandaag hebben een vrij grote kans denk ik. De Spaanse competitie volg ik ook verreweg het meest.

Villareal is gewoon veel sterker dan Deportivo en Sociedad heeft het normaal heel moeilijk tegen een goed georganiseerde tegenstander als Leganés. Probleem is alleen dat Leganés niet effectief genoeg is, maar zie ze wel als favoriet voor zometeen.

;c 

Beter met honderdjes strooien als je het eigenlijk niet echt kan missen he? 

;c