Sign in to follow this  
AngliVentoux

Angli's donaties aan Unibet

59 posts in this topic

15 uur geleden zei AngliVentoux:

Athletic Club Bilbao - Eibar | Draw | @3,45 - €2

Gaat lekker de laatste week. Staat inmiddels €27,65 op mijn account. Lessen van de afgelopen weken: meer terughoudend zijn met bets over of onder een bepaald aantal goals en vooral inzetten op de Spaanse competitie.

Deportivo - Levante | @1,95 - €2

Valencia - Real Madrid | Draw | @4,60 - €2

Villareal - Real Sociedad | @2,10 - €2

Deportivo - Levante | @1,95 - €2

Valencia - Real Madrid | Draw | @4,60 - €2

Villareal - Real Sociedad | @2,10 - €2

Ongelooflijk dat Deportivo het nog weggaf gisteren. Tot aan de 80e minuut geen schot op doel van Levante, maar uiteindelijk wordt het toch nog 2-2. 

AC Milan - Lazio | @3,05 - €2. Omdat Lazio heel goed in vorm is (ook uit) en AC Milan nog steeds als los zand aan elkaar hangt. Zo'n odd op Lazio kan je dan niet laten liggen. Twijfel nog wat om tegen Roma en voor Sampdoria te zetten (al zijn die uit ook heel slecht).

Leganés - Espanyol | Total goals: Under 0,5 | €6,50 - €2. Wel een risico deze bet, maar deze wedstrijd ademt echt 0-0. Espanyol zie ik sowieso niet scoren. Daarom heb ik ook nog de volgende bet:
Leganés - Espanyol | Total goals by Away Team: Under 0,5 | @2,48 - €2

FC Barcelona - Alavés | Home team to win to nil | @1,75 - €2

Leganés - Espanyol is hem dus niet geworden, om nog gebruik te maken van 30% profit boost heb ik nog een combi gemaakt. Acht de kans van slagen niet zo groot, maar waarom ook niet proberen. Ik moet wel wat meer gaan inzetten op wat lagere odds denk ik. :lachen: 

Aan een odd van 14,40 met een inzet van €2:
Sevilla - Getafe | Under 2,5 goals | @2,16
Atletico Madrid - Las Palmas | Home team to win to nil | @1,79
Barcelona - Alavés | Home team to win to nil | @1,75
Cardiff City - Manchester City | @1,22
Torino - Benevento | @1,37

Gisteren ging het helemaal mis, de winst van vrijdag heb ik weer verspeeld. Alhoewel, als Guidetti niet zo veel geluk had bij die goal was de kans vrij groot dat de combi (en de losse bet) gelukt was. 

Voor vanavond (puur op statistieken): 
Belenenses - Benfica | HT/FT 2/2 | @2,00 - €2

Misschien ga ik nog wat doen bij Celta - Betis. Ik baalde er gisteren ook van dat ik uiteindelijk van Getafe en Sampdoria ben afgebleven, nu zie ik Betis ook wel een puntje pakken.

Leganés - Sevilla | @3,20 - €2

Odd ligt niet heel laag, maar Leganés thuis schat ik zeker wel gelijk in ten opzichte van Sevilla, dat defensief ook maar matig is.

Weinig winst

40 minuten geleden zei Buus:

Wat heb jij toch met dat Leganes?

Zijn thuis vooral ijzersterk, zijn goed georganiseerd en zijn zo in staat subtoppers vaak te kloppen. Nog steeds zie ik ze dan nog niet altijd als favoriet (vanavond ook niet), maar de odds staan naar mijn mening toch steeds wel een tikje te hoog om te laten liggen. Getafe is een vergelijkbaar ploegje (alleen iets beter).

Edited by AngliVentoux

Gisteren Leganés nog goed gemaakt met een kaartenbet op Feyenoord - PSV.

Combi aan @2,59 - €2:
Michael van Gerwen - Rob Cross @1,62
Peter Wright - Gerwyn Price @1,60

Het begint wel echt absurd te worden hoe weinig het meezit de afgelopen week. :( Wright die gisteren een 5-1 voorsprong weggeeft, had nog een livebet op Barney in het begin toen de odd op 4,50 stond, komt hij terug en heeft hij de wedstrijd bijna binnen (odd 1,40), gooit hij vervolgens tot het eind geen enkele dubbel meer. Barcelona dat die kutgoal tegen kreeg (alhoewel ze daar wel een beetje naar aan het solliciteren waren) en Deportivo dat ook alles weggaf op het eind. Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat alles meezit, maar toch, vooral gisteren was echt absurd.

'Hoe hoger de inzet hoe hoger de winst' zei een dorpsgek ooit

Ja voetbal is mooi natuurlijk, maar puur qua kansen wat betreft gokken is wielrennen toch veel en veel rendabeler? Als je even op zoek gaat kom je regelmatig quotes tegen die helemaal nergens op slaan. Dat kom je bij voetbal toch veel minder tegen. 

Heb een account op Mr Green aangemaakt, waarbij ik na de volgende bet (last minute) twee freebets van 25 euro krijg:

Juventus - Tottenham | Home team to win to nil | @3,60 - €20

Heb er weinig vertrouwen in, Tottenham krijgt te veel ruimte.

Even een kort updatje hier: laatste twee maanden van 20 naar 100 euro gegaan. :whoop:Bedankt voor al jullie liefde in de moeilijke tijden. :wub:

De Giro (en nog wat voetbal) heeft ervoor gezorgd dat mijn bankroll zelfs naar 200 euro is gestegen. Nu maar langzaam gaan voorbereiden richting het WK. :)