Hendrik

WIDM

Wie is de mol?  

12 members have voted

1. 1. Wie is dus de mol?

336 posts in this topic

Zitten die op pcm?

Mensen kijken dit nogsteeds? ;c 

Overigens ben ik de mol. 

Heb wegens privéomstandigheden alle vrouwen uit dit spel zwanger gemaakt. 

Als er meer jokers verdiend zouden zijn, zou het bedrag dat ze ervoor zouden krijgen dan ook groter zijn geweest?

Zo ja dan deed de mol niet zijn best. Ze nee dan deed de mol zijn best.

Edited by Jeis

Voorlopig Sarah of Merel, maar is nog moeilijk te zeggen

rip eerste eyecandy

Op basis van de eerste twee afleveringen heb k vooral merel, rik palm (of hoe heet die gast), jamie, en nog klein beetje sarah in t vizier. 

Ik gooi alvast een eerste steen in de kikkerpoel : jamie is de mol

Edited by Little Goliath

Jammer idd van Evi

Maar hoe zij door alle kandidaten verdacht werd is ook wel bizar

Zeker als je ziet hoeveel geld ze binnenbracht bij de laseropdracht

De mol heeft wel 100% zeker géén 250 euro gepakt bij die videofragmenten. En als hij niet was blijven zitten, zijn er dus 4 kandidaten tot het einde blijven kijken. Dan heb je als mol toch het perfecte excuus om wel te blijven zitten? Want dan waren ze met 5 geweest met de mol erbij. Ik denk dus dat de mol wel is blijven zitten. 

4 uur geleden zei LSDS:

De mol heeft wel 100% zeker géén 250 euro gepakt bij die videofragmenten. En als hij niet was blijven zitten, zijn er dus 4 kandidaten tot het einde blijven kijken. Dan heb je als mol toch het perfecte excuus om wel te blijven zitten? Want dan waren ze met 5 geweest met de mol erbij. Ik denk dus dat de mol wel is blijven zitten. 

Ik zou als mol juist wel 250eu pakken. Is een relatief klein bedrag en je krijgt al vroeg veel vertrouwen. Het feit dat er ook zoveel mensen verkeerd zitten, wijst er denk ik op dat de mol iemand is die nu al heel hard wordt vertrouwd in de groep. Als mol gewoon op de valreep de kamer verlaten lijkt me ideaal. Enige wat me dan zorgen baart, is dat jamie wel heel actief de anderen aan t aansporen was om ook de kamer te verlaten als ik t mij goed herinner. 

En euh blijven zitten evi eruit, nikki is t niet, evelien mijns inziens ook niet, blijft die rik paul over. Als de mol dan niet bij de 250eu zat, dan eerder een joker denk ik. Kom je vooral bij kandidaten als merel uit. 

Sarah was trouwens goed he. Die pakte haar bordje ipv het geld bij de laseropdracht :tranen: 

plus rik paul heb k al deels uitgesloten doordat die bovenaan stond bij de rekenopdracht. 

Edited by Little Goliath

Merel of Jamie blijven voor mij nog over.

Rick Paul misschien nog een klein beetje, aangezien die wel heel hard aan het zeggen was dat hij bij die eerste opdracht alles perfect deed. Maar als mol wist hij natuurlijk al dat die antwoorden verkeerd waren. Al stond hij daar natuurlijk wel slecht opgesteld daar bovenaan. 

Iedereen op Evi was wel opvallend. Ten eerste omdat het "wij maken door de montage lekker duidelijk wie gaat afvallen" ook dit seizoen blijkbaar wordt verdergezet. En ten tweede omdat veel mensen fout zaten en de mol aldus vertrouwd wordt of er voor een keer echt veel gespreid wordt. 

Sowieso leukere aflevering dan de eerste vond ik. Iets meer couleur locale mag wel, maar dat zit er volgende week precies wel wat meer in. 

1 uur geleden zei Little Goliath:

Ik zou als mol juist wel 250eu pakken. Is een relatief klein bedrag en je krijgt al vroeg veel vertrouwen. Het feit dat er ook zoveel mensen verkeerd zitten, wijst er denk ik op dat de mol iemand is die nu al heel hard wordt vertrouwd in de groep. Als mol gewoon op de valreep de kamer verlaten lijkt me ideaal. Enige wat me dan zorgen baart, is dat jamie wel heel actief de anderen aan t aansporen was om ook de kamer te verlaten als ik t mij goed herinner. 

En euh blijven zitten evi eruit, nikki is t niet, evelien mijns inziens ook niet, blijft die rik paul over. Als de mol dan niet bij de 250eu zat, dan eerder een joker denk ik. Kom je vooral bij kandidaten als merel uit. 

Sarah was trouwens goed he. Die pakte haar bordje ipv het geld bij de laseropdracht :tranen: 

plus rik paul heb k al deels uitgesloten doordat die bovenaan stond bij de rekenopdracht. 

Bij die rekenopdracht kan de mol overal gestaan hebben en verkeerde antwoorden gegeven hebben. Dat sluit niemand uit.

Edit: En 250 in de plus gaan is wel veel als je ook zo 250 in de min kan gaan. Dan kan je beter een joker pakken als mol om niet verdacht te worden imo.

Edited by LSDS

49 minuten geleden zei Hendrik:

Iedereen op Evi was wel opvallend. Ten eerste omdat het "wij maken door de montage lekker duidelijk wie gaat afvallen" ook dit seizoen blijkbaar wordt verdergezet. En ten tweede omdat veel mensen fout zaten en de mol aldus vertrouwd wordt of er voor een keer echt veel gespreid wordt. 

Sowieso leukere aflevering dan de eerste vond ik. Iets meer couleur locale mag wel, maar dat zit er volgende week precies wel wat meer in. 

Ja montage kon niet duidelijker ;c 

Op 13-1-2019 om 04:11 zei Little Goliath:

Rik palm

:tranen:

Nikki eruit dus, wss een oplossing voor het overlijden van haar broertje te maskeren. Anders is het haast niet te verklaren dat het rode scherm bij de laatste twee zit. 

Haha maskeren 

Maar wat is dat verhaal dan? 

Vond dit namelijk wel tof gedaan, maar heel lame dat we de volgende aflevering pas weten wie eruit is.