Hendrik

WIDM

Wie is de mol?  

17 members have voted

1. 1. Wie is dus de mol?

385 posts in this topic

12 uur geleden zei Little Goliath:

That escalated quickly :tranen: werd trouwens weer lekker gemonteerd gvd kon je van drie lichtjaren zien aankomen

Sws een bazenmol tenzij sinan dus. Das wel vet. 

In principe zou de mol mingeld nemen bij de russische roulette, dus dan toch sarah hoop ik. Zou wel een coole mol zijn. Dat sinan 500eu uit die bananen toverde spreekt in principe tegen hem als mol, tenzij er twee kokers in een tros hingen en hij eentje heeft laten hangen.

Voor mij komt Merel daar juist heel verdacht uit, aangezien er nog iemand extra uit moest. Anders zouden we een finale met vier krijgen en Merel zorgt er nu dus voor dat alles weer klopt. 

20 minuten geleden zei wielermannetje:

Voor mij komt Merel daar juist heel verdacht uit, aangezien er nog iemand extra uit moest. Anders zouden we een finale met vier krijgen en Merel zorgt er nu dus voor dat alles weer klopt. 

Ja, die piste kan ik ook nog volgen. Merel zou wel de leukste mol zijn. 

Sarah is wel een beetje een dom blondje he.
Sinan is baas der bazen.

Ik blijf bij Merel als mol. 

Niels sowieso niet, maar dat was al even duidelijk. 

Op 24-2-2019 om 16:49 zei wielermannetje:

Nog steeds?

17 uur geleden zei Jeis:

Nog steeds?

Ja.

Die finale is ook ieder jaar weer tenenkrommend he.

Daar een beetje op een plein staan gillen voor een tv-programma ;c 

;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c 

Op 24-2-2019 om 16:49 zei wielermannetje:

Op 5-3-2019 om 23:39 zei Jeis:

Nog steeds?

Op 6-3-2019 om 16:42 zei wielermannetje:

Ja.

Afbeeldingsresultaat voor told you

Edited by wielermannetje

Wel nog paar coole acties. Vooral naar de kandidaten toe. Laseropdracht ook een hele goeie actie. Al bij al wel nog een prima mol, maar toch verder onder jan en kees bijvoorbeeld. 

Op ‎5‎-‎3‎-‎2019 om 23:43 zei levi:

Het is Sarah, overduidelijk.

Wat een kenner! :lachen:

1 minuut geleden zei Gratemans:

Jonge, ik zit al weken op Merel maar daar hoor je mij ook niet over.

Ik ook al lang, maar niemand wilde mij geloven. ;c 

3 minuten geleden zei Little Goliath:

Wel nog paar coole acties. Vooral naar de kandidaten toe. Laseropdracht ook een hele goeie actie. Al bij al wel nog een prima mol, maar toch verder onder jan en kees bijvoorbeeld. 

Zeker. Kees was met afstand de beste. 

Maar die geldwisselactie was ook wel creatief trouwens.

4 uur geleden zei Erik:

Die finale is ook ieder jaar weer tenenkrommend he.

Daar een beetje op een plein staan gillen voor een tv-programma ;c 

Mensen van boven de 18 die daar heengaan, moeten ze echt het stemrecht afnemen