Hendrik

WIDM

Wie is de mol?  

17 members have voted

1. 1. Wie is dus de mol?

385 posts in this topic

Lekkertje Elisabeth

Zalige kerel Jordi

Maar bij de NL-versie, hebben ze al getoond hoe er gesaboteerd is of komt dat volgende week? Geen zin om die finale te kijken anders.

Was vorige week zaterdag.

Joeri is wel simpel zeg.

Nog maar weinig gebeurd de eerste aflevering, maar toch al heel erg het idee dat het allemaal zo veel beter in elkaar steekt dan bij widm.

widm blinkt de laatste jaren echt uit in saaiheid ja, meermaals met maar een half oog gekeken naar de afleveringen terwijl de mol gewoon steeds van begin tot einde mijn volle aandacht weet vast te houden. alle afleveringen van widm voelen imo vooral heel inwisselbaar.

Edited by Little Goliath

Allez we kunnen beginnen schrappen. Bas en Kaat niet. Joeri en martijn worden te hard neergezet als mol. Bruno en Ingrid ook eerder niet. Blijven over: elisabeth, eva, axel? 

Al zou je als mol wel eerder in de sterke groep willen zitten tactisch gezien, dus dat klopt dan weer niet. 

Edit: Euhm, nee Kaat ga ik nog niet uitsluiten. Al was dat niet direct een mollenpositie waarin zij zich bevond bij de eerste opdracht, plus de tweede opdracht ook het idee om nog te wachten. Wat me wel opviel dat niemand er bij stil stond dat vanaf de klok naar 1250EU zakt je eigenlijk nog +- 10 min kon wachten, dus je neemt voor de veiligheid dan 5-7 minuten ofzo want het bedrag is toch hetzelfde. 

En joeri is een geweldige kandidaat. Zijt eens kalm Guido. :D 

Edited by Little Goliath

Hoe verkeerd hebben ze die eerste opdracht aangepakt hé

Zonde dat Liesbeth eruit ligt, schatte ik hoog in.

Joeri is heerlijk zichzelf.

1 uur geleden zei Little Goliath:

Allez we kunnen beginnen schrappen. Bas en Kaat niet. Joeri en martijn worden te hard neergezet als mol. Bruno en Ingrid ook eerder niet. Blijven over: elisabeth, eva, axel? 

Al zou je als mol wel eerder in de sterke groep willen zitten tactisch gezien, dus dat klopt dan weer niet. 

Edit: Euhm, nee Kaat ga ik nog niet uitsluiten. Al was dat niet direct een mollenpositie waarin zij zich bevond bij de eerste opdracht, plus de tweede opdracht ook het idee om nog te wachten. Wat me wel opviel dat niemand er bij stil stond dat vanaf de klok naar 1250EU zakt je eigenlijk nog +- 10 min kon wachten, dus je neemt voor de veiligheid dan 5-7 minuten ofzo want het bedrag is toch hetzelfde. 

En joeri is een geweldige kandidaat. Zijt eens kalm Guido. :D 

Dit zo hard he :lachen: Maar zoiets zeg je als kandidaat natuurlijk ook best niet luidop, want dat maakt jou minder verdacht. Bij die opdracht viel wel echt amper te mollen als iedereen gewoon een beetje normaal deed.

7 uur geleden zei LSDS:

Dit zo hard he :lachen: Maar zoiets zeg je als kandidaat natuurlijk ook best niet luidop, want dat maakt jou minder verdacht. Bij die opdracht viel wel echt amper te mollen als iedereen gewoon een beetje normaal deed.

Volgens mij ging het niet om de tijd maar om het bedrag. Dus een marge van tien minuten. Want Gilles zei dat “de zwakke groep de tijd moet evenaren”, dus minstens de schijf van 1250 euro. Lijkt me sterk als hij effectief de tijd zou bedoelen. Ging toch over meer dan een uur.

Edited by SteJov

Op 17-3-2019 om 22:44 zei SteJov:

Zonde dat Liesbeth eruit ligt, schatte ik hoog in.

Joeri is heerlijk zichzelf.

gij kent de Joeri persoonlijk?

9 uur geleden zei TromBone:

gij kent de Joeri persoonlijk?

Absoluut.

Die komt vooral heel spontaan over. Beetje de chagrijnige betweter die het liefst van al niet gesaboteerd wordt. 

De mol is een vrouw.

alhoewel... Bas heb ik ook nog niet afgeschreven. Alle andere mannen zijn het alvast niet.

Edited by LSDS