Hendrik

WIDM

Wie is de Mol?  

26 members have voted

1. 2. Wie is de Mol?

• Kaat
    • Eva
    • Bas
      0
    • Bruno
      0
    • Axel
    • Elisabeth
    • Joeri
    • Ingrid
      0
    • Martijn
      0
    • Liesbeth
      0

493 posts in this topic

25 minuten geleden zei LSDS:

Wat sprak dan tegen Kaat @Hendrik? Het enige was dat ze daar snel een stukje mozaïek vond, verder liet ze Bas mooi begaan met zijn uitleg over de ‘ladder’, had ze de X gezien van de X0 en nog meer. 

En ze liep daar naar het geld toen Elisabet bijna op het vliegtuig zat. Het ‘acteerwerk’ richting broer was nu al slecht, laat staan dat ze die in levenden lijve zou zien. 

ik vond die eigenlijk wel oprecht tov haar broer :( 

Kunnen de enthousiastelingen hier (looking at @LSDS) mij uitleggen wat Axel precies uitsluit als mol?

Afschrijven niet, maar volgens mij verdient die gewoon te veel geld.
- Kruipt daar onder tafel voor 700 euro.
- Als mol ga je niet den Bruno zo vlakbij die twee messen gidsen. Zowel het eerste als het tweede lagen vlakbij. Met wat pech is dat weer 1400 euro (nu was het 1100).
- Hij doet daar het visbassin goed (trekt dat net omhoog waardoor meteen duidelijk is welke vissen in welk bassin zitten).
- Die fakkel natmaken is zijn voornaamste molactie, maar zoals gezegd heeft hij dat meer dan rechtgezet door de fakkel aan te steken nadat hij al het meeste had gezwommen.

Randopmerkingen waarom hij het waarschijnlijk ook niet is:
- Het is ook riskant om bv bij die eerste opdracht van gisteren direct zoveel vragen juist te hebben. Voor hetzelfde geld heeft de andere ploeg toch ook wat vragen juist en dan heb je helemaal niet meer in de hand wat er gaat gebeuren. Als daar toevallig iemand bij wijze van spreken per ongeluk tegen 4, 5 en 6 (rijdt die vlakbij elkaar stonden), gaat er sowieso veel geld mee.
- Bijvoorbeeld bij die toch zorgde hij er als ik mij niet vergis ook voor dat die groep goed kon doorstappen door de hele tijd die bol zonder klagen te dragen. Dat moest je niet door een Elisabet laten doen.

Nog extra randopmerkingen die in het nadeel van Kaat spreken:
- Waarom zou je niet op de brommer willen rijden als je naar eigen zeggen al lang met een brommer rijdt? ;c
- Waarom zou je een zieke deelnemer er graag nog langer bijhebben? (Eva vorige aflevering) ;c
- Waarom zou je doen alsof je voor geld gaat als je ziet dat Elisabet haar man naar het vliegtuig wandelt? ;c (of ja, dat is nog wel ergens terecht, 1000 euro 'betalen' om je broer 1 dag te zien is misschien ook maar schraal)

Haha wtf. Bij dat etentje van Elisabet en Michael vroeg Elisabet het volgende:

”Heb je me gemist?”

Waarop Michaël antwoordt:

”Je weet niets”.

Zijn de slagzinnen van het vorig seizoen en dit jaar.

Verkeerd geciteerd, had het ergens zien passeren maar niet zelf gecheckt. Elisabet zei dat wel, maar Michaël ‘wist niets’ door zijn rood scherm. Beetje vergezocht.

Edited by SteJov

Slechtste mol ooit dus :lachen: 

Axel dus, zoals ik al tijden zeg B) 

Vol Elisabet nu,

Axel heeft weer 1000 euro gepakt in die gangen he, en de enige na hem had ook genoeg tijd om zijn centen te pakken. 

Niemand voorkomt dat veel geld niet gepakt wordt en iedereen verdient wel geld. ;c 

Dit is gewoon een loterij.

t!slots 69 is er niets tegen.

In de ondertiteling van Gilles stond pijl i.p.v. peil (bij kunstkennis die behoorlijk op peil was), slaat dit op de opdracht met dat boogschieten? Of was dat gewoon een fout in de ondertiteling? 

Volgens mij hebben Joeri en Elisabeth beide moeten boogschieten. 

Maar verder is iedereen te veel geld aan het verdienen ja, of er moet nog een opdracht komen waar je heel veel geld eruit kan halen. 

Ben bang voor Elisabet als mol nu toch. Vooral omdat de andere drie me echt te duidelijk kandidaten lijken. 

Zou wel slecht zijn hoor, die doet enkel haar  egoïstisch prinsessengedrag als excuus gebruiken om wat geld uit de pot te houden.