Lupo

[Focus/PES 2016] Nottingham Forest

224 posts in this topic

#39. HET SEIZOEN 2018/2019

QU6zxjC.png

KLIK HIER VOOR DE AWARDS

@Rahz @SteJov @DemoN @Amez @PinGuN667 @dvsermelo @Bram @Mark0174 @wielermannetje @Sven. @RubenS

Doordat niemand van Palermo uitstekend presteerde in het afgelopen seizoen, heb ik geen Serie A-team van het seizoen gemaakt, @Matthijs. Je was na Insigne de beste linksbuiten in de Serie A.

#40. NIEUWE RECORDS (PL & EUROPA)

iC1cfQg.png

Koning van de assists, meeste assists in 1 seizoen ooit in de PL, meeste assists ooit in 1 wedstrijd in de PL :notworthy: maar alsnog volgens PES geen deel van een van de teams van het seizoen :L gelukkig heeft Lupo meer voetbalkennis en plaatst hij me in beide elftallen van het seizoen B)

#41. TESTIMONIAL VOOR ANDREA PIRLO

d6OX8S2.png

@Rahz @SteJov @DemoN @Amez @PinGuN667 @dvsermelo @Bram @Mark0174 @wielermannetje @Sven.

Jij schittert een heel seizoen en krijgt geen plaats in het team, @RubenS, maar Neymar, die sinds januari in Engeland speelde, staat wel in het team van het seizoen.

Edited by Lupo

#42. TRANSFERNIEUWS JULI-AUGUSTUS

Jx5OwWB.png

@Rahz @SteJov @DemoN @Amez @PinGuN667 @dvsermelo @Bram @Mark0174 @wielermannetje @Sven. @RubenS

Ik ga ervan uit dat iedereen wil blijven, dus ik heb de vier ontvangen biedingen geweigerd.
In de spoiler vind je de selectie voor het komende seizoen.

Spoiler

GxMmIhP.png

Edited by Lupo

#43. TRAINING - LATEN ZOALS HET IS (BALANCED) OF SPECIFIEKE TRAINING

HDuwIzc.png

KLIK HIER VOOR DE STATS OP 1 JANUARI 2020

Ik heb tot halverwege het derde seizoen gekozen voor een gebalanceerde training: alle stats worden geleidelijk aan beter. Vanaf 1 januari 2020 geef ik jullie de controle over de training. Je kunt het laten zoals het is (balanced dus) of je kunt zelf een schema creëren. Als Hilley bijvoorbeeld meer duelkracht (body balance) wil, dan kan hij een half seizoen of langer trainen op Strength. Ik ga vanaf nu om de zes maanden de stats tonen en jullie kunnen dus om de zes maanden de training wijzigen.

Jij kunt niet wijzigen, @Matthijs, maar ik zal bij de volgende update een screen tonen van jouw speler.

Edited by Lupo

Doe voor Hilley maar de dribbling training. :) 

#44. AUGUSTUS 2019

9S90sg0.png

Zeven heren, onder wie RubenS en Sven., kunnen nog tot morgenavond de training wijzigen, als ze dat willen. In de spoiler vind je de stats van Coronado, @Matthijs.

Spoiler

bXSkGYZ.jpg

Edited by Lupo