SteJov

Nations League

28 posts in this topic

3 uur geleden zei Pilsudski:

kortom een overgecompliceerd kutsysteem. 

Stel van de 12 van de a-divisie zijn er 10 gekwalificeerd, 2 niet. Pakweg Spanje en Italië.

Dan schuiven er van b-divisie dus 2 door naar de de play-offs van de a-divisie. Ik mag aannemen dat de 4 groepswinnaars van de b-divisie nog gewoon de play-offs van de b-divisie mogen spelen, want ik kan me voorstellen dat ze niet zo blij zouden zijn als er 2 van hen doorgeschoven werden naar a om te gaan verliezen tegen spanje en italie.

Maar welke 2 worden het dan wel? de 2 beste tweedes uit de b-divisie dan maar?

Nee beter voorstel: waarom geen tornooi organiseren tussen alle overgebleven ploegen uit b-divisie (uitgenomen de groepswinnaar dus). Eerst een minicompetitie met 8 ploegen met elk een heen en een terug wedstrijd, waarna de beste 4 (wan we zijn het dan nog niet beu hoor) elk een barragematch te mogen spelen (1 tegen 4 en 2 tegen 3), om zich te plaatsen voor de halve finale van de a-divisie.

Zie je? Ik zou best zelf ook een potent uefa-bestuurslid zijn.

Ik denk/hoop de slechts overgeblevenen.

36 minuten geleden zei Lampie Basso:

Nee, is ipv oefeninterlands. Maar wel kut inderdaad.

Wel beter dan. Maar alsnog interlands. Superkut.

7 uur geleden zei dvsermelo:

Verder ook geniaal dat Spanje de oefeninterland tegen Oranje heeft afgeblazen, omdat het tegen een representatief elftal wil spelen :tranen: Typeert de situatie Oranje mooi haha

Ja want in de jaren tachtig kwalificeerde Oranje wel als Zuid-Amerikaanse tegenstander

:tranen:

Op 1/24/2018 om 16:51 zei Pilsudski:

kortom een overgecompliceerd kutsysteem. 

Stel van de 12 van de a-divisie zijn er 10 gekwalificeerd, 2 niet. Pakweg Spanje en Italië.

Dan schuiven er van b-divisie dus 2 door naar de de play-offs van de a-divisie. Ik mag aannemen dat de 4 groepswinnaars van de b-divisie nog gewoon de play-offs van de b-divisie mogen spelen, want ik kan me voorstellen dat ze niet zo blij zouden zijn als er 2 van hen doorgeschoven werden naar a om te gaan verliezen tegen spanje en italie.

Maar welke 2 worden het dan wel? de 2 beste tweedes uit de b-divisie dan maar?

Nee beter voorstel: waarom geen tornooi organiseren tussen alle overgebleven ploegen uit b-divisie (uitgenomen de groepswinnaar dus). Eerst een minicompetitie met 8 ploegen met elk een heen en een terug wedstrijd, waarna de beste 4 (wan we zijn het dan nog niet beu hoor) elk een barragematch te mogen spelen (1 tegen 4 en 2 tegen 3), om zich te plaatsen voor de halve finale van de a-divisie.

Zie je? Ik zou best zelf ook een potent uefa-bestuurslid zijn.

Ik raakte het kwijt bij b divisie naar a divisie, welke idioot bij de UEFA heeft hier zijn hoofd over gebroken ? :D

Op 1/24/2018 om 16:51 zei Pilsudski:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...