Sign in to follow this  
Pilsudski

[Anticipatietopic] Omloop het Nieuwblad

45 posts in this topic

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar met de start van die pseudokutkoersen op verre plaatsen begint het toch stilaan de kriebelen om de echte start van het seizoen te mogen gaan aanschouwen. Nog een maandje te gaan.

Zoals vorig jaar bekendgemaakt is omloop het nieuwsblad de ronde van vlaanderen maar dan met een andere naam, en de ronde van vlaanderen is potentieel zeer gay tenzij er wat gebeurt als vorig jaar maar heeft nog dezelfde naam. Ik weet niet of dit een goede zaak is eigenlijk want er gaat eigenlijk op deze manier ook gewoon een koers verloren, hoewel die al een keer verloren gegaan was. Wat mij betreft ligt de vogelzang in de finale van de omloop maar dat schijnt al enige tijd niet meer zo te zijn. Hoewel ik ondertussen ook wel al best gehecht geraakt was aan de aankomst in Gent wat vooral met alcohol te maken heeft.

Los daarvan is Ninove onderdeel van een marginale bruine streep op de kaart van België die dan doorloopt via Aalst naar Dendermonde tot Sint-Niklaas (Steels). Het is nog afwachten wie ons Boonen en die Zwitserse weenpoep gaan moeten doen vergeten op dit parcours, voorlopig Sagan zet alles op de Strade Bianche (net als ikzelf, Peter en ik zijn dikke matties). Van Avermaet heeft wel gezegd liefde te hebben voor het nieuwe parcours, plus hij wil graag een derde keer zegevieren maar voor hetzelfde geld gaat het weer naar een weinigwinnaar die per ongeluk te vroeg in vorm is en geluk heeft met de matige concurrentie. Wat al werd voorgedaan door Stannard, Paolini, Vanmarcke, Langeveld, Flecha,...

Ik weet niet of jullie de aanheid al voelen, maar het zou toch moeten. 

Maar laat ons eerlijk zijn Vanmarcke die nog eens een koers wint dat moeten we toch niet willen.

43 minuten geleden zei Sammow:

d497c08d438b66a04ba0da56d51b1158_15f6a81

Haaghoek jongens!

Zwaarste kasseistrook van Vlaanderen

- Keuteberg toen Rick Flens daar ooit tien meter wegreed

2017 gaat het jaar van Sep worden

Afbeeldingsresultaat voor sep vanmarcke

Is dat Tom Leezer? ;c 

1 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

2017 gaat het jaar van Sep worden

:wub: 

3 uur geleden zei God:

Maar ze komen niet meer aan in Gent dus? Jammer :( 

Dat scheelt je weer geld!

Op zich, de weg naar Gent had wel wat hoor. Kan daar enthousiaster van worden dan wanneer ze schaamteloos de oude RVV kopieren. 

42 minuten geleden zei Matthijs:

Dat scheelt je weer geld!

True, maar dit jaar geen problemen aangezien ik nu weer aardig wat werk en ondertussen weet dat je nergens kan pinnen in de de Vlaamse kroegen. Met andere woorden, ik zou de eerste rondjes voor mijn rekening nemen dit jaar :tuttipazzi:

Maar Ninove is niet de moeite voor een meeting denk ik. Het dorp waar mijn vriendin vandaan komt, of waar ze zelf over zegt "het meest marginale dorp van België".

Ehm, we gaan in Gent gewoon naar de start en daarna de hele dag zaufen.

Iedereen denk ik he. Hannes, Gerben, Dieter, Olli, Sep Vanmarcke wellicht ook wel (kun je dat even bevestigen Sep?), God (de hoop nog niet opgegeven).

@Fiets? @Tim?