Reuell

Pjongjang 2018

205 posts in this topic

Kramer is inderdaad baas, Bergsma en TJ Bloemen zijn allebei van die Bob de Jong'en. Maar dan liever Bergsma inderdaad want anders winnen we de medaillespiegel niet!

Overigens heeft Eurosport wel bewezen dat de Spelen beter daar af zijn dan bij de NOS. Hulde voor de NOS om slechter te zijn dan een zender met reclame om de vijf minuten. Gewoon sport uitzenden, eventueel Nederlanders bij de huldiging (hoeft van mij ook niet, maar goed) en amper praten, alleen tussendoor (wat ik toegeef, daar hebben de Winterspelen meer ruimte voor). En heb idee dat de commentaren de meeste van deze sporten ook vaker dan eens per vier jaar zien (behalve schaatsen dan, maar goed, daar hebben we dan weer Zeikstra dus dat is ook plus voor Eurosport).

Kramer is wel tof ja, Bergsma had een neef van Trombone kunnen zijn.

Nietszeggend iel ventje. 

En ergens heeft dit ook wel wat ja, al had ik liever Kramer iedereen met een wereldrecord de tyfustering in willen zien rijden. 

En het was ook veel leuker geweest als Bergsma en Bloemen tegen elkaar zouden rijden hè, in plaats van deze tijdritten met figuranten.

1 uur geleden zei Fiets:

Heeft Wennemars trouwens Eurlings bezocht?

De fuck is daar gebeurd? ;c 

Door de achterruit van een auto gefietst ;c

Lekker wel.

Karma toch @Reuell

1 uur geleden zei Lampie Basso:

Overigens heeft Eurosport wel bewezen dat de Spelen beter daar af zijn dan bij de NOS. Hulde voor de NOS om slechter te zijn dan een zender met reclame om de vijf minuten. Gewoon sport uitzenden, eventueel Nederlanders bij de huldiging (hoeft van mij ook niet, maar goed) en amper praten, alleen tussendoor (wat ik toegeef, daar hebben de Winterspelen meer ruimte voor). En heb idee dat de commentaren de meeste van deze sporten ook vaker dan eens per vier jaar zien (behalve schaatsen dan, maar goed, daar hebben we dan weer Zeikstra dus dat is ook plus voor Eurosport).

Bij Eurosport zit qua wintersporten veel kennis. Het enige irritante blijft Jeroen Vanbelleghem, maar de Noordse Combinatie niet kijken is ook weer niet zo'n ramp. 

49 minuten geleden zei Rubennn:

En ergens heeft dit ook wel wat ja, al had ik liever Kramer iedereen met een wereldrecord de tyfustering in willen zien rijden. 

En het was ook veel leuker geweest als Bergsma en Bloemen tegen elkaar zouden rijden hè, in plaats van deze tijdritten met figuranten.

Heb het idee dat hoe goed of slecht Kramer ook was, een rechtstreeks duel met Bergsma of Bloemen hem veel beter had gedaan. Had dat idee op de 5 al.

4 uur geleden zei Luuk.:

Kan wel samen met items over van Gerwen en van der Poel, dominant zijn maar het op het moment suprême laten afweten.

Van Gerwen hoeft niet in Andere Tijden Sport hoor

Je kan toch aan die man zien dat 'ie nooit sport?

2 uur geleden zei Matthijs:

Heb het idee dat hoe goed of slecht Kramer ook was, een rechtstreeks duel met Bergsma of Bloemen hem veel beter had gedaan. Had dat idee op de 5 al.

Misschien was 'ie dan vijfde geworden ja

Het lukte hem niet eens om dichtbij de 30 te blijven, laat staan eronder

Je kon op de 5 overigens al wel goed zien dat Bloemen overschot had op het einde, waar Kramer toch een beduidend moeizamer einde kende

Dat was min of meer al wel een voorteken dat in elk geval Bloemen hier gewoon heel goed ging zijn en dat Kramer het lastig zou krijgen. Maar op z'n minst zilver had ik toch nog wel verwacht. Geen moment kwam die ook maar dichtbij een rondetijd die podiumwaardig was.

9 minuten geleden zei Zeus:

Van Gerwen hoeft niet in Andere Tijden Sport hoor

Je kan toch aan die man zien dat 'ie nooit sport?

4 uur geleden zei Gratemans:

Jonge, zit je eigen tekortkomingen toch niet zo te projecteren op de rest hier

Laat die gast joh, aan Trombone merk je gewoon dat hij liever Nederlander had willen zijn. 

Overigens vind ik het wel lekker voor Kramer. Vind het maar een arrogante kwal.. niet dat die andere twee toffe gasten zijn, maarja. Doe dan die Tumorlero ofzo.

Wat wel mooi is, is dat ie schijnbaar op trainingskamp met Lotto-Jumbo altijd Gesink (en eerst ook Kelderman) afzeikt en belachelijk maakt.

Gerrit Jan Bultje riep hier in 2006 al dat Kramer een prutser is die nooit op belangrijke momenten presteert :notworthy:

Ook heel slecht dat je er met de pet naar gooit als je ziet dat iemand beter is en dat moet dan één van de grootste sportmannen zijn. :lachen:

Ja, vier gouden medailles, ontelbare wereldkampioenschappen is inderdaad teken van nooit op belangrijke momenten presteren...

Je loopt te koop met je eigen domheid.

16 uur geleden zei Matthijs:

Bij Eurosport zit qua wintersporten veel kennis. Het enige irritante blijft Jeroen Vanbelleghem, maar de Noordse Combinatie niet kijken is ook weer niet zo'n ramp. 

Vergeet je er niet eentje?
Jos Been ofzoiets?

Die walvis doet alleen wielrennen.

Als verslaggever bedoel ik dan uiteraard. ;)