• 0
Campionissimo

[PCM2016] Roze vakjes/verdwenen database

Question

Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem in mijn Pro Cyclist-carrière in PCM 2016, waar ik speel met de WorldDB 2017 v.1.1. Plots zijn de afbeeldingen van renners en truitjes er vervangen door roze vierkantjes. Wanneer ik een volgende wedstrijd rijd, rijden alle renners ook in dezelfde trui.

Als ik buiten mijn carrière een race rijd en de database wil selecteren, blijkt deze verdwenen uit de lijst, terwijl ik wel nog andere databases kan selecteren. Ik ben er in Steam nog steeds op geabonneerd en een andere database downloaden lukt bijvoorbeeld nog.

Ik zie niet direct een reden voor het verdwijnen van de database. Bij het heropstarten van het spel moest ik onlangs wel voorwaarden accepteren, net zoals in het begin toen ik begon te spelen. Wellicht ging het om een update?

De roze vakjes waren blijkbaar al een probleem in eerdere PCM's, maar ik vind niet direct een oplossing in eerdere berichten. Wie kan mij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Groeten

1 answer to this question

• 0

@Campionissimo Dat is volgens mij niet de eerste keer met de World DB. Dat heeft met updates te maken dacht ik. Is een manco van Steam. Wat je eraan kan doen?.. Wellicht de DB-bestanden op je computer handmatig verwijderen en je opnieuw abonneren op de DB, zodat hij nieuw geïnstalleerd wordt.

Edited by tinyriconen