Sign in to follow this  
Omar

IK DEEL GRATIS IPHONES UIT KLIK NU

12 posts in this topic

Ben je opzoek naar een tv om je favoriete spellen op te spelen? Kies dan voor een 50 of 100 Hertz televisie. Televisies met een te hoge Hz hebben de kans om extra frames te creëren waardoor er een input lag (vertraging) kan ontstaan. Dit is niet wenselijk bij games waarbij het draait om reactiesnelheid zoals schietspellen. Gelukkig hebben de meeste televisies een ‘gamemodus’ waarbij het aantal frames wordt aangepast op gaming.

Ik heb daar een tijd terug iets over gelezen, zal effe dat bericht zoeken.

Ah, gevonden. 50hz kan voor sommige games wel te weinig zijn als ik me niet vergis, je hebt ook monitors die zelf de ideale refreshrate uitzoeken of zo.

www.i-tech.com/guides/does-refreshrate-really-matter-when-playing-videogames.html

Edited by LSDS

Als je het geld hebt voor zo'n hoog mogelijke refresh rate gaan (tot 144 ofzo, maar hoger zal ook wel al bestaan), en dat is gewoon heel leuk om naar te kijken. Voor shooters e.d. maakt het alleszins een vrij groot verschil heb ik van meerdere mensen weten zeggen :) 

En niet te veel caren om input lag enzo, dat is allemaal marketing, net als die gamemodus etc ;c 

Neem het van mij aan, ga voor de hoogste refresh rate

En ik maar betalen voor mijn iGeel en iWit :(