Sign in to follow this  
TromBone

07/03 - 13/03 Tirreno-Adriatico

137 posts in this topic

En de E3 blijft toch één van de weinige kansen van het voorjaar, dus dat kan ook wel als monumentaal gezien worden.

1 minuut geleden zei Rubennn:

En de E3 blijft toch één van de weinige kansen van het voorjaar, dus dat kan ook wel als monumentaal gezien worden.

Zeker nu de driedaagse De Panne gereduceerd wordt tot één wedstrijd: dat zijn dus 4 kansen (3 ritten + eindklassement) minder dan normaal he! Daardoor neemt de relatieve waarde van alle andere koersen in het Vlaamse voorjaar exponentieel toe.

Tering, de E3 is dit jaar zelfs nog belangrijker dan Luik-Bastenaken-Luik

18 minuten geleden zei mdmazing:

wat ben jij ook vermoeiend zeg, ik spreek toch helemaal niet over sagan

In mijn ogen ben jij even vermoeiend dus op dat vlak zitten we wel op dezelfde golflengte

4 minuten geleden zei mdmazing:

neem een mening die anders is dan de jouwe niet eens altijd zo persoonlijk

Ik neem niks persoonlijk ,  in u ogen mogen we geen enkele renner leuk vinden en zoek jij altijd wel een manier om dat af te breken. Ik stoor me gewoon in het algemeen(dus niet bij u persoonlijk) aan die verheerlijking van Sagan en dat er voor de rest geen enkele leuke renners meer zouden zijn.

en jaja blabla ik ben een calimero die alleen maar  voor belgen is, in het geval dat weer te sprake moet komen

denk gewoon bij alles wat ik zeg "ik vind" ervoor als dat ervoor zorgt dat je minder aanstoot kan nemen aan mijn mening.

1 uur geleden zei Juraj:

Zeker nu de driedaagse De Panne gereduceerd wordt tot één wedstrijd: dat zijn dus 4 kansen (3 ritten + eindklassement) minder dan normaal he! Daardoor neemt de relatieve waarde van alle andere koersen in het Vlaamse voorjaar exponentieel toe.

Tering, de E3 is dit jaar zelfs nog belangrijker dan Luik-Bastenaken-Luik

Is dat zo ja? De panne wordt een eendagskoers?

6 minuten geleden zei Little Goliath:

Is dat zo ja? De panne wordt een eendagskoers?

Dacht het wel. Misschien nog twee etappes: in ieder geval korter. 

Driedaagse De Panne-Brugge wordt het.

Originele nieuwe opzet was: dinsdag Sprint Challenge mannen, woensdag eendagskoers mannen en donderdag eendagskoers vrouwen.

Voor de Sprint Challenge was weinig animo, de andere twee koersen gaan wel door.

Driedaagse Brugge-De Panne bedoel ik.

15 minuten geleden zei Matthijs:

Originele nieuwe opzet was: dinsdag Sprint Challenge mannen, woensdag eendagskoers mannen en donderdag eendagskoers vrouwen.

Voor de Sprint Challenge was weinig animo, de andere twee koersen gaan wel door.

Voor een vrouwenkoers is wel animo?

Ah ik dacht bij het lezen van Sprint Challenge gelijk aan dat concept wat ze toen in Canada geprobeerd hebben, maar het blijkt toch iets anders te zijn.

Jammer dat dat geen succes bleek zeg, vond die opzet wel wat hebben.

13 uur geleden zei Matthijs:

je maakt mij niet wijs dat er ook maar enige animo is voor de vrouwenwedstrijd ;c 

Het is sowieso een vrij zware taak om jou wijs te maken

zie jij nou maar eerst iets te bereiken in je leven. iets van directeur middelbare school zonder ooit voor de klas te hebben gestaan ;c 

Ooit een spreekbeurt gehouden @Zeus?