Wolverine

[Focus] Wie is de Mol? 2018

301 posts in this topic

Ik heb een soort rots die bovenop een berg staat, lijkt mij eerder zo'n plaatje wat je ziet in de Tour of de Giro ofzo. Zou dus ook perfect passen bij wat Tijs zegt.

Ik heb een korte tekst. Kweet niet hoe ik die anders omschrijf. Als ik iets zeg wat niet mag kost dat maar 100 euro dus dat is op zich niet eens zo'n hoge boete. Denk wel dat mijn tip nuttig is.

Ik heb ook een tekst, 

We moeten opzoek naar een plek waar we nog niet eerder geweest zijn

43 minuten geleden zei wielermannetje:

Ik heb een soort rots die bovenop een berg staat, lijkt mij eerder zo'n plaatje wat je ziet in de Tour of de Giro ofzo. Zou dus ook perfect passen bij wat Tijs zegt.

Zou je die berg eens zo goed mogelijk kunnen beschrijven?

26 minuten geleden zei tijs02:

Zou je die berg eens zo goed mogelijk kunnen beschrijven?

Je ziet de berg zelf eigenlijk niet, maar aan de omgeving te zien staat de rots wel op een zekere hoogte. 

Mijn afbeelding lijkt een soort kustlijn met veel rotsen. In het midden staat 1 grote rots die als een soort boog over het water heen loopt

Heb ook een tekst en het komt er in andere woorden op neer, dat er meer mensen doodgaan dan dat er geboren worden. 

1 uur geleden zei Jeis:

Ik heb een korte tekst. Kweet niet hoe ik die anders omschrijf. Als ik iets zeg wat niet mag kost dat maar 100 euro dus dat is op zich niet eens zo'n hoge boete. Denk wel dat mijn tip nuttig is.

Heb je door die tekst misschien een idee in welke richting we moeten zoeken?

1 uur geleden zei Edox:

Ik heb ook een tekst, 

We moeten opzoek naar een plek waar we nog niet eerder geweest zijn

Dan vallen Chili en Pakistan sowieso af. :P Kan iemand van de oude garde zich nog herinneren in welk land de edities daarvoor gehouden werden? @Jimski @Stefanvk @wielermannetje @Edox @Jeis

4 minuten geleden zei levi:

Heb ook een tekst en het komt er in andere woorden op neer, dat er meer mensen doodgaan dan dat er geboren worden. 

Ik zal het dan maar voor Levi zeggen: het land heeft een afname van inwoners. Durf ik al te concluderen dat het land problemen heeft met het klimaat?

1 uur geleden zei Jeis:

Mij lijkt het me niet slim om nu al 100€ daaraan te verliezen. Eerst afwachten en puzzelen als je het mij vraagt!

Is het toch niet mogelijk om op 1 of andere manier toch wat te kunnen zeggen over je tekstje?

ITALIË (door problemen met mijn laptop kan ik dit niet in het rood plaatsen @Wolverine)

Waarom ik dit land kies kan ik niet zeggen, maar ben wel 99.9% zeker! Ik reken op jullie vertrouwen jongens

Ik heb dus minstens 5 likes nodig op dit bericht om het te laten tellen! 

Edited by tijs02

3 uur geleden zei tijs02:

ITALIË (door problemen met mijn laptop kan ik dit niet in het rood plaatsen @Wolverine)

Waarom ik dit land kies kan ik niet zeggen, maar ben wel 99.9% zeker! Ik reken op jullie vertrouwen jongens

Ik heb dus minstens 5 likes nodig op dit bericht om het te laten tellen! 

Italie kan het wel zijn nu ik zo bij alles langs ga, mijn stukje tekst sluit dat iig niet uit.

Levi Melde dat er meer mensen dood gaan dan sterven, en dat is ook in Italie het geval.

WM had het over een plaatje wat goed in de Tour of Giro zou passen, weer iets wat naar Italie hint. 

5 uur geleden zei Jeis:

Hoewel jij het niet mag zeggen, mogen wij er wel naar vragen !

Kan het volgens jou tekstje Italie zijn ?

Alleen aan de hand van mijn plaatje kan ik het antwoord weten. Als iedereen nu een beetje nadenkt

9 uur geleden zei levi:

Heb je door die tekst misschien een idee in welke richting we moeten zoeken?

Dan vallen Chili en Pakistan sowieso af. :P Kan iemand van de oude garde zich nog herinneren in welk land de edities daarvoor gehouden werden? @Jimski @Stefanvk @wielermannetje @Edox @Jeis

Nope, maar ik vraag me ook af of @Wolverine dat wel weet :P 

Mijn hint is een tekst die zegt dat er op onze bestemming zowel voor de lunch als het diner niet iets kouds op het menu staat.

Het zal wel kloppen inderdaad.

Ja heb het geliked. Het klopt wel met mijn tekst.

Ik heb een afbeelding met een veld zonnebloemen. Dat associeer ik niet met Italië.
Dus jullie zijn er wel makkelijk ingeslopen. Ik gok op de Pyreneën als ik alles zo'n beetje hoor

NOOT: De zonnebloem komt oorspronkelijk uit Zuid- en Noord-Amerika (WIKI)
Dus het is daar en niet in Italië. 

Lulletje lampenkatoens