Wolverine

[Focus] Wie is de Mol? 2018

301 posts in this topic

Misschien zijn sommige wel een vertaalde songtekst? Van bv Eros Ramazotti, Andrea Bocelli of Pavarotti ofzo.

22 minuten geleden zei Jimski:

Misschien zijn sommige wel een vertaalde songtekst? Van bv Eros Ramazotti, Andrea Bocelli of Pavarotti ofzo.

Een muzikant zou in ieder geval heel goed kunnen, zeker bij zo'n mooi muziekland als Italië.:notworthy: 

Bij 8 misschien een filmmaker of regisseur en bij 9 een boekenschrijver?

Alle uitspraken zeggen me vrij weinig. Kan dus helaas van weinig meerwaarde zijn hier 

Ik ken alleen die uitspraak van Nibali

Op 8-3-2018 om 09:55 zei wielermannetje:

Dit is ook niet bepaald mijn sterkste onderdeel. :s Maar uitspraak één doet mij anders wel denken Riccardo Ricco, maar 100% zeker ben ik ook niet. 

Dat zou wel kunnen

Straks is de deadline, dus like even mijn bericht voor deze antwoorden al te bevestigen. 

Uitspraak 2: Vincenzo Nibali
Uitspraak 3: Silvio Berlusconi
Uitspraak 4: Francesco Totti
Uitspraak 6: Benito Mussolini

mol-2018-nederland-war.jpg

Geen geld in de pot bij deze opdracht en terwijl er wel vijf juiste antwoorden in het topic stonden. Dat is natuurlijk behoorlijk zuur. Gelukkig is voor jullie bij de laatste opdracht voor de eerste test nog geld te verdienen.

Opdracht 3

De lobby van dit prachtige hotel hebben jullie voorlopig wel genoeg gezien, denk ik. Dus mogen jullie elk een kamer kiezen waar jullie in gaan overnachten. Er zijn twintig kamers. In elk kamer ligt iets. Dat kan van alles zijn, denk aan jokers en informatie over de test. Jullie mogen allemaal maar één kamer betreden. Door een kamernummer in het rood in het topic te plaatsen, kun je een kamer claimen.

Eenmaal een kamer gekozen, kun je rustig gaan voorbereiden op de eerste test. Succes!

Deadline dinsdag 13 maart 20:00

@wielermannetje @Stefanvk @tijs02 @Mark0174 @SeanSchleck @Zeus @levi @Edox @Jeis @Jimski

Kamer 8

(Rood:14)

Kamer 4

Kamer 10

Kamer 5 (rood)

mol-2018-nederland-war.jpg

Beste kandidaten,

Jullie hebben 0 euro verdiend en 0 euro verloren bij deze opdracht. Dat is eigenlijk best wel zonde, want er was bij deze opdracht meer geld te winnen dan te verliezen. Toch denk ik dat een aantal van jullie niet ontevreden zijn met hun buit. Er zijn namelijk nog andere spullen gepakt. Wat die spullen zijn, mogen jullie zelf uitzoeken.  

Daarnaast mogen jullie je opmaken voor de test, want die zal morgenavond gemaakt moeten worden. Dus jullie hebben dus nog even de tijd om je (mentaal) voor te bereiden op de test. Al zal een van jullie zich geen zorgen hoeven te maken...