Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

205 posts in this topic

ucEDjg9.png

Citaat

Nadat ik mijn LKT Team Brandenburg spijtig genoeg heb moeten afsluiten nadat ik de database niet meer voorhanden heb op mijn nieuwe PC ga ik nu beginnen met AC Sparta Praha, een Tsjechische wielerploeg. Ik denk zelfs dat ik een zwakkere ploeg heb uitgekozen dan LKT Team Brandenburg en dat was in PCM 15 al de zwakste uit de database.De renners zullen in de volgende update voorgesteld worden en ik hoop om op z'n minst 2 updates per week te kunnen posten. Ik zal ook iets sneller door de seizoen gaan en niet elke rit of koers weergeven in de updates. Ik zal me vooral focussen op de kampioenschappen en de doelstellingen zodanig dat het net dat wat sneller gaat, want met mijn LKT Team Brandenburgcarrière heb ik anderhalf jaar gedaan over vier seizoen en daar lag het posttempo nog vele hoger dan dat het hier het geval zal zijn.

Moeilijkheidsgraad: Moeilijk
Postempo: 2 updates per week
Database: WorldDB 2018 

Inhoudsopgave

2018
1. Introductie
2. Ploegvoorstelling
3. Doelstellingen / Technische staf
4. Circuit de Wallonnië / GP Czech Republic
5. Baltyk - Karkonosze Tour
6. Memorial P. Van Coningsloo + IWT Jong maar Moedig
7. Nationaal kampioenschap Tsjechië
8. Czech Cycling Tour
9. Omloop Mandel-Leie-Schelde + Kernenomloop Echt - Susteren
10. GP Kralovehradeckeho Kraje + Gooikse Pijl
11. Wereldkampioenschap
12. Seizoensoverzicht 2018

2019
13. Ploegvoorstelling
14. Doelstellingen
15. Vuelta al Tachira
16. Tour of Oman
17. Dwars door West-Vlaanderen + Volta Limburg Classic
18. Tour of the Gila
19. New Energy Tour
20. Heistse Pijl
21. Grand Prix Cycliste de Saguenay
22. Ster ZLM Toer
23. Nationaal Kampioenschap Tsjechië
24. Grand Prix Cerami
25. Transfernieuws + Klassementen
26. GP Jef Scherens
27. Fleche du Sud
28. Grand Prix de Wallonië
29. Tour of Almaty
30. Wereldkampioenschap
31. Seizoensoverzicht

2020
32. Ploegvoorstelling
33. Dubai Tour
34. Le Tour de Langkawi
35. La Tropicale Amissa Bongo
36. Tour de Taiwan
37. Szlakiem Walk Majora Hubala
38. Tour de Korea
39. Halle - Ingooigem
40. Nationale Kampioenschappen
41. Sibiu Cycling Tour
42. Ronde van Polen (WT)
43 Transfernieuws
44. Czech Cycling Tour
45. Tour of Alberta

Edited by Jowinho

Hier ben ik echt heel blij mee :) Jammer natuurlijk dat je niet verder kon uitbouwen met LKT  maar ik weet op zeker dat dit een toffe carrière gaat worden. Ga je net als met LKT focussen op een enkele nationaliteit of is dat nu geen onderdeel van de doelstelling (wat wel wat begrijpelijk is met Tsjechië als uitgangspunt) en heb je nog andere dingen in je "beleid" opgenomen? :)

Echt heel grappig ik was me net aan het oriënteren op een nieuwe carrière, startend als zwakke ploeg en dan uitgroeien maar dan binnen een bepaalde demografische regio. Ik twijfelde er nog tussen twee waarbij een Tsjechische ploeg (met uiteindelijk Slowaken, Slovenen en Oostenrijkers en Zwitsers) er een van was. Nu jij die richting op gaat is mijn keuze dus ook gemaakt haha.

Maar ik ben vooral ook blij dat er weer actie op t forum bijkomt. Dat motiveert me om mijn carrière ook hier te blijven voortzetten. Je idee om relatief snel er doorheen te fietsen staat me ook aan, ook als carrièremaker.

Heb er zin in! :)

Heel erg tof dit, ik ga je zeker volgen!

Als je nog tips hebt hoe te handelen in PCM 2017 wat betreft vormpieken, vermoeidheid onder controle houden en dergelijke hou ik me aanbevolen!

Kijk ernaar uit!! Heel veel succes!!

Neem mezelf voor om ook weer wat meer te reageren op dit forum..

Top dat je terug ben. Waarschijnlijk kunnen jullie mij niet goed maar ik volg redelijk veel zonder te reageren. Ik speel de laatste tijd weer heel veel PCM en ben van plan ook op het forum meer te doen. Ik wil je in ieder geval veel succes wensen.

6Ke0SKZ.png

1r7bdHp.png

Bedankt voor alle reacties 

@tinyriconen De bedoeling is om het Tsjechisch te houden zolang ik Continental ben, bij Pro Continental mogen de buurlanden. En bij WT wil ik het bij 60% Tsjechen houden. Al is dat op lange termijn, want ik heb hier in mijn eerste seizoen geen Willwohl of Leon Berger rijden die meteen al punten konden pakken in dat eerste seizoen. 

@Rik Hesseling In het eerste seizoen zal ik nog niet te veel aan vormpieken moeten denken, want ik denk niet dat het veel verschil zal uitmaken als je de kwaliteit van mijn ploeg ziet :P

@Taz Bedankt voor de reactie

@Timwindt123: Bedankt voor de reactie

Edited by Jowinho

Dit is wel een heel flinke uitdaging! Het is echt hopen dat het een beetje meezit om genoeg fondsen los te krijgen voor een sterk tweede seizoen. Dan duimen dat er net een toppertje tussen zit zodat je de aansluiting naar boven toe kan maken. Maar eerlijk is eerlijk, nu heb je wel een échte uitdaging te pakken. Dit wordt inderdaad niet zomaar na 1 jaar PCT en dan vrijwel direct met wat geluk naar de WT. Dit is een meerjarenplan. Heel tof hoor, hopen dat de tegenslagen (want die zullen er komen met deze groep) je motivatie niet aantasten. Wel spijtig dat het met de progamma's niet mee zit. Zorgt er wel voor dat ze op hun allerbest kunnen zijn. Succes! En thanks voor je toelichting over de nationaliteiten. 60% is een hoop voor een land als Tsjechië maar daardoor zou het alleen maar cooler kunnen worden!

Graag gedaan ik hoop dat je er wat aan heb.

Dit wordt inderdaad een grote uitdaging. Ik ben erg benieuwd, het wordt in seizoen 1 heel veel aanklampen maar je mag me zeker verrassen.Ik heb ook een vraag aan jouw. Heb je misschien tips voor een mooie layout voor mijn carriére. want kom er niet uit hoe ik dat voor elkaar krijg.

in ieder geval veel succes

Edited by Timwindt123

Mooi dat je je programma toch wat kon uitbreiden:D!!

Voor de rest: Zalige uitdaging, ik ben benieuwd!!

c1KwQps.png

Bedankt voor de reacties. Zie trouwens dat er in deze update 2 kleine typfouten staan(held=geld en aanpaak=aanpak). Had mijn PSD bestand echter al verwijderd waardoor ik het niet meer kon aanpassen.

@tinyriconen Het wordt inderdaad een lastige uitdaging, maar dat zijn naar mijn gevoel de uitdagingen waar je het meeste plezier mee hebt. 

@Timwindt123 Ik maak mijn updates met Photoshop CS2, die ik ergens gratis heb kunnen downloaden. En dan zoek ik een header. Meestal op de site van het team en dan kleur ik de achtergrond in. En dan is het tekstvakken plaatsen en beginnen typen en screens invoegen. Dus op zich is het niet zo ingewikkeld hoe ik het doe. Want ik ben nu ook niet de expert op het gebied van Photoshop. 

@Taz Ik ben zelf ook benieuwd :P 

Dit was natuurlijk te verwachten dat je met deze selectie overal een top 10 moet behalen binnen de doelstellingen. Knap lastig maar niet onmogelijk. Ik wens je veel succes en hopelijk haal je een paar doelstellingen zodat je kunt uitbreiden richting volgende seizoen qua sponsorgeld. Ik ben benieuwd maar wat een uitdaging is dit....

Citaat

@Jowinho bedankt voor de reactie is ga een bekijken wat ik er van kan maken. Dan kan ik binnenkort ook beginnen met posten.

Gelukkig geen onmogelijke opgaven aangezien de concurrentie in deze wedstrijden ook niet van het hoogste niveau hoeft te zijn. Wie weet kan je zodoende wat voor elkaar boksen! De doelstellingen zijn gelukkig mooi gegroepeerd in mei/juni en augustus/september. Seizoensplanning wordt wel makkelijk zo ;) 

zLMvmpC.png

@Timwindt123 Inderdaad een uitdaging, maar op het .2 niveau valt het nog redelijk mee. Ook de tegenstand is daar niet al te denderend en met goed te pieken is al redelijk veel mogelijk, getuige deze twee eerste doelstellingen. Al kan dat ook toeval zijn.
@tinyriconen De wedstrijden zijn inderdaad gegroepeerd en dat maakt het idd iets makkelijker om te plannen. 

Keurige eerste wedstrijden gereden en meteen een mooie 1-2 gepakt!

Ben wel benieuwd hoe je inderdaad in de iets zwaardere koersen gaat presteren, dat wordt een grotere uitdaging.

Hoppatee! De eerste winst (en doelstelling) is binnen. Dat haalt de druk er toch wel een beetje af. Loop je daar in ieder geval niet meer tegenaan te hikken. :) Het zou toch wel gaaf zijn als je in een .1 wedstrijd een keer kan verrassen. Goed om altijd voorin te willen zitten. Het zal maar gebeuren dat de groep het redt en je er zelf niet bij zat!

Klein puntje van feedback voor je stukjes: Als je de teksten in de tegenwoordige tijd schrijft dan leest het iets lekkerder en spannender. Ik snap de keuze voor de verleden tijd wel (het is natuurlijk al gepasseerd), maar tegenwoordige tijd maakt het wat actiever. :) 

Verder zien ze er weer vertrouwd verzorgd uit! 

Goed begonnen is al half gewonnen!! Sterke 1-2 en ook Wallonië een mooie wedstrijd en uitslag gereden..

Aanvallen blijft de boodschap!!

MIyI7Qw.png

Sorry voor de vele tekst in deze update. Had er liever wat meer screens in verwerkt, maar had die per ongeluk verwijderd vooraleer ik ze in de update had geplaatst 

:facepalm:

@Rik Hesseling Die grotere koersen wordt inderdaad lastiger, maar in dit eerste seizoen zijn er gelukkig nog niet al te veel van die koersen :P

@tinyriconen Bedankt voor de tip, zal er aan denken om de tegenwoordige tijd te gebruiken. En zoals je zegt is het eigenlijk logisch om in de verleden tijd te schrijven, maar tegenwoordige tijd leest wat leuker. 

@Taz De aanval loont zoals in deze vierde etappe :banana:

Mooi verslag hoor! Erg jammer dat je de doelstelling net niet hebt kunnen behalen door die lange tijdrit. Je zat er uiteindelijk nog zo dichtbij! Je mag erg tevreden terugkijken op deze ronde. In een veld met renners als Paterski, Lagkuti en Ruijgh is het niet zo gek dat het lastig is om te scoren. Maar je hebt gedaan wat je moest doen: op het moment dat die kans er lag zat je voorin mee en weet je ook nog eens te winnen! :) Om op dit moment al twee zeges te hebben, had ik niet verwacht. Wel gehoopt, niet gedacht ! Top!

Fijn geschreven stukje weer!!

Ik snap wat @tinyriconen wilt zeggen met het gebruik van tegenwoordige tijd maar stoor er mij in dit verhaal niet aan..

Verdienstelijke ronde gereden, met een ritzege als beloning voor je aanvalslust!! Knap.

aWUA3Ss.png

Bedankt voor de reacties

@tinyriconen Het is inderdaad zo dat ik in sommige wedstrijd gewoon niet kan meedoen zoals in de koersen met een tijdrit of zoals op de kasseien zoals je in deze update ziet.