Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

204 posts in this topic

Weer strakke prestaties van je ploeg. 
Vind het lettertype minder leesbaar dan de vorige, zeker in vet.
Zou daar nog even naar kijken.

ON: ga zo voort!

Mooie zege weer!!

Heel sterk de basis gelegd met een aanvallend gereden tweede etappe en dan attent meegedaan in de zwaardere ritten 3 en 4 (al was daar misschien nog wel iets meer mogelijk).

Wel zonde dat Hornak uitvalt met zo'n zware blessure, dat is sowieso 2 a 3 maanden uit!!

Toupalik trekt zijn topvorm even lekker door! Zijn toch niet de minsten die hier aan de start stonden :) 

Heerlijk aan het bazen met je Tsjechen! Man wat is die Toupalik een lekkere coureur. Zeer attent gekoerst deze ronde en verdiende eindzege meen ik zo.

lxEE9bn.png

@SeanSchleck Heb het lettertype een beetje aangepast. bedankt voor de reactie

@Taz Inderdaad heel spijtig dat Hornak geblesseerd is uitgevallen. Is namelijk één van de grootste klimtalenten en had hem graag nog wat wedstrijden zien rijden. Ging zelf de Ronde van Portugal ook nog rijden speciaal voor hem, maar dat gaat nu jammer genoeg niet door. Bedankt voor de reactie

@tinyriconen Doet het inderdaad niet slecht. :D Bedankt voor de reactie

@Angus1997 Toupalik verbaast me zelf ook. bedankt voor de reactie

Edited by Jowinho

Daar nestelt Cink zich netjes tussen die World Tour-namen!! Knap ook dat je in de zesde etappe nog zélf in de aanval gaat om Chaves onder de druk te zetten..

Sisr rijdt inderdaad nog niet het seizoen dat we allemaal verwacht hadden..

(Klein foutje: Sisr staat niet in je selectie boven het artikel)

Dit lettertype leest veel prettiger, de rondingen van het font maken het een stuk rustiger :) Wat een lekkere ronde weer van Cink zeg. Die laat zich even op het hoogste niveau zien! Jammer dat Sisr en Boros niet kunnen verrassen, maar ik denk dat je kan terugkijken op een meer dan succesvolle ronde. Een hoop regens trouwens onder de ritwinnaars.

Een mooi debuut in de WT.

4 uur geleden zei tinyriconen:

Dit lettertype leest veel prettiger, de rondingen van het font maken het een stuk rustiger :) Wat een lekkere ronde weer van Cink zeg. Die laat zich even op het hoogste niveau zien! Jammer dat Sisr en Boros niet kunnen verrassen, maar ik denk dat je kan terugkijken op een meer dan succesvolle ronde. Een hoop regens trouwens onder de ritwinnaars.

Een mooi debuut in de WT.

Lettertype is wel Comic Sans zie ik nu :( 

Ook in de World Tour laat je het nu echt zien! Fantastische prestatie met Cink. Ook mooi dat je in bijna elke etappe top-10 rijdt.

1ApW7jt.png

Ozren Mirnes (Slo, 21 jaar) / Pavel Strajnar (Slo, 20 jaar) / Alexei Pashinin (Kaz, 21 jaar)  
Andriej Kopilchenko (Oek, 20 jaar) / Benjamin Voda (Tsj, 22 jaar) / Frantisek Szabo (Tsj, 22 jaar)  
Emin Milanec (Slo, 23 jaar) / Vadim Bejdiev (W-Ru, 20 jaar) / Bohumil Tyce (Tsj, 19 jaar) / Antonin Skoupy (Tsj, 21 jaar) 
Ilja Argetkin (Rus, 21 jaar) / Michal Schlegel (Tsj, 25 jaar) / Erik Baska (Svk, 25 jaar)

Citaat

@SeanSchleck Comic Sans is een tussentijdse oplossing, had de updates al gemaakt in het vorige lettertype en moest dus alles opnieuw typen en Comic Sans kwam als grootte perfect overeen. Vanaf de volgende update geen Comic Sans meer :P 

@Taz Had de selectie nog vergeten aan te passen, was nog die van de vorige wedstrijd die daar stond. :D

@tinyriconen Sisr rijdt echt geen goed seizoen en dan wil hij ook nog eens vertrekken. Die transfer is duidelijk mislukt. 

@Angus1997: Die WT kan ons niet meer ontlopen. Als dat zo is ga ik te voet naar Peking :) 

@Enrici Heb wel het gevoel dat het 'makkelijker' presteren is in die WT-rondjes in het najaar. 

Edited by Jowinho

Mooie en realistische versterkingen, ik vind Baska bovendien een sterk alternatief voor Sisr, al valt het af te wachten hoever hij in de World Tour zal komen met die (rand)stats!

Beter kwijt dan rijk in het geval van Sisr. Doet me een beetje denken aan Blythe bij mijn carrière, prima stats, maar in de praktijk nooit sterk genoeg om mee te kunnen doen om de prijzen. (Zal je zien dat ie bij Delko wel gaat scoren). Je carrière blijft een uitdaging, nu op management vlak met het beperkte budget voor een WT-ploeg. Gelukkig heb je toch wel meerdere renners die met een aanvallende koersstijl de nodige WT-puntjes kunnen binnenhalen. Wordt wel een uitdaging, maar je hebt al laten zien een hoog niveau te kunnen behalen. Ik kijk er nu al naar uit, ook al moeten we nog even koersen natuurlijk :) 

Goed transferbeleid, ik vind het een slimme keuze om naar voldoende renners te gaan! :) Hopen dat één van die talenten (zoals dat in PCM al vaak gebeurd is) een vroege pieker is en in zijn eerste jaar kan scoren ;) 

Prima transfers en ook realistische vervangers binnen gehaald. Ben vooral benieuwd naar die Rus. Lijkt me een geinige renner voor kortere rondes maar ook klassiekers.

wmnVDCS.png

Citaat

@Taz Had toch liever Sisr nog gehouden, maar Baska is een goed alternatief, wel iets minder goed in de heuvels dus is meer puur voor de sprints. Bedankt voor de reactie
@tinyriconen Het is vooral jammer dat Sisr weg is omdat hij toch één van de betere Tsjechen is. 
@Joaquin Purito Rodriguez Laat het ons hopen. Bedankt voor de reactie
@Angus1997 Ziet er inderdaad geen slechte renner uit. 

Edited by Jowinho

Jammer dat Cink in die laatste etappe het tijdsverschil op de grote groep niet kon vasthouden!!

Altijd rot als zo'n ploegentijdrit het klassement al in de eerste rit zo goed als in de plooi legt, al deed je het daar nog heel aardig!

Ook zuur dat je de bergtrui niet weet t bemachtigen maar met twee ritzeges en een derde plaats in het AK zullen de bobo's toch wel tevreden zijn!!

Twee ritzeges en een 3de plek in het AK. Daar kan geen bergtrui tegen op naar mijn mening. Jammer dat je net niet genoeg tijd kon pakken met Cink in de laatste etappes. Die eindzege was anders dik verdiend geweest.

Even een complimentje voor je ploegentijdrit, dat zie je niet vaak en gezien de historie is dit een heel (welkome) grote verrassing! Daarna rijd je weer fantastisch met Cink, maar helaas geen concrete prijs bij de afrekening. Alhoewel, twee ritzeges (50% van de ronde!) en een podiumplaats, daar zal de sponsor heus wel content mee zijn ;)