Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

214 posts in this topic

Mooie transfers Jowinho! Erg realistische versterkingen. Wel ontzettend jammer van Sisr, maar misschien keert ie na een jaartje met heimwee weer terug. :D

In Tsjechië vervolgens weer een goed resultaat neergezet!

Bzng1Ri.png

Citaat

@Taz Was zelf verrast van mijn prestatie in de ploegentijdrit, meestal ben ik daar niet zo goed in. 
@Angus1997 In realiteit zouden de sponsors denk ik wel tevreden geweest zijn, maar op PCM gelden andere regels :P 
@tinyriconen Was zelf ook heel verrast met die ploegentijdrit. Moet zowat de beste geweest zijn da tik in PCM17 gereden heb. 
@Enricii Sisr zal dan toch op z'n knieën mogen smeken :P 

Edited by Jowinho

Je begint gewoon een veelvraat te worden in wedstrijden op dit niveau. Lekker bezig man!

Ah ja... de PCM regels ;) altijd gedoe.

Zoals tiny al zegt, je begint echt een patent te krijgen op deze kortere rondes. 4/6 etappes, een man in het AK en nog een bergtrui. Het is feest in Canada zou ik zo zeggen. Je bent bezig een mooi slotakkoord aan je toch al prima seizoen te breien.

LI03SeW.png

Citaat

@tinyriconen Bedankt, het deelnemersveld is niet altijd heel goed en ik heb het gevoel dat de wedstrijden in het najaar iets makkelijker zijn omdat de AI niet altijd piekt naar het najaar. 

@Angus1997 Qua resultaten kan ik inderdaad niet klagen. Bedankt voor de reactie

@Joaquin Purito Rodriguez Ploegentijdrijden is niet één van mijn specialiteiten, dus dat was wel spijtig. Bedankt voor de reactie

Tour of Alberta: Lekker in je gekende stijl gedomineerd met 4 ritzeges en 2 nevenklassementen!! Jammer dat je in het AK niet hoger eindigt..

GP Kranj: Erg vervelend dat heel het peloton naar jou kijkt om de achtervolging te leiden.. Maar dat heb je natuurlijk zelf afgedwongen:D!! Spijtig wel van de doelstelling natuurlijk..

Awards: Proficiat met je zilver!!

Geeft wel aan dat je ondertussen een aardige reputatie heb opgebouwd in het peloton. Maar er is dus nog genoeg ruimte voor verbetering, hoewel de spurt wel wordt gewonnen door Sisr, dat is wel een nette prestatie.

Slagter is geen onaardige klant die je hier klopt. Zoals Sean al zegt, dit 1-2'tje ziet er veelbelovend uit voor het WK. Een medaille zou er zomaar eens in kunnen zitten.

Verschil moet er zijn :-o !! Zo maar even Slagter kloppen in zo'n wedstrijd is niet niks!!

Benieuwd naar het WK..

Na een toch wat vervelende uitslag sla je terug met een heerlijke 1-2 in een bijzonder sterk deelnemersveld. Klasse weer!