Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

172 posts in this topic

Duidelijk, op die kasseien is het gewoon geen doen voor jouw mannen. Geen schande. Dan maar knallen in de koersen dat het wel kan, en dat lukt vooralsnog prima! In Mechelen zit je gewoon bij de beste tien, zoals gevraagd, en had er zelfs meer in gezeten. Knap hoor.

In die kasseikoersen heb je natuurlijk niets te zoeken, daar lijkt het mij vooral vluchten halen en schade beperken!! In Mechelen wel knap meegesprint!!

Lk4QZaH.png

Is er trouwens iets veranderd aan het forum. Ik moet namelijk mijn bestanden niet meer in stukken knippen om ze in de originele vorm in de post te krijgen. Vroeger vervormde de afbeelding telkens (en werd het onleesbaar). Nu lijkt het me goed te gaan. Althans op mijn scherm. Is het bij jullie ook goed?

Edited by Jowinho

Mooie lijst met nationale kampioenen. Daar staat Ryba toch even tussen. Opvallend dat König en Kreuziger geen rol van betekenis speelden in de finale. Maar je hebt t perfect uitgespeeld. Zonder die aanval met 2 man had je de favorieten niet zo leeg gekregen. Gelukkig maar dat Ryba zelf niet stuk zat intussen na zo'n lange rit. Knappe en mooie zege.

Oh echt? Dat is fijn, want ik vond het maar vervelend om ze in 2en of 3en te knippen. :) Ik ga later vandaag wel eens kijken.

s27kMDg.png

GSb6qps.png

Citaat

Bedankt voor alle reacties 

@tinyriconen Ik denk dat ik gewoon geluk had dat de favorieten geen ploeg hadden. 

Edited by Jowinho

Wel lekker dat je (zo snel) een renner erbij hebt met wat kwaliteiten. Hij laat zich meteen in deze wedstrijd goed zien. Dat was ook noodzakelijk, maar helaas wist je de doelstelling niet te behalen. Toch vind ik het resultaat vrij sterk. Had er geen TTT in gezeten was er misschien wel meer haalbaar.

kevtbUj.png

@tinyriconen Zonder die TTT had ik het inderdaad wel gehaald, maar zonder tijdrijders verlies je veel te veel, zeker als er dan nog eens WT ploegen meedoen. 

Met die nieuweling lijk je echt een topper te hebben binnengehaald; Vooral zijn stats Uithouding en Weerstand zijn bemoedigend hoog voor zo'n jongeling!! Het is met zulke transfers dat je zeker gaat groeien als ploeg!!

Sterk podium gereden in Vlaanderen! Jammer dat je niet in de vroege vlucht mee was in die Nederlandse koers..

Knap een podiumplaats veroverd in de eerste wedstrijd van dit tweeluik. In de tweede wedstrijd zat de doelstelling er ook in duidelijk, maar helaas bleef er nog een groepje voor. Spijtig, want je toont goede ontwikkelingen in de tweede seizoenshelft. Voornamelijk door je stagiair uiteraard :) 

UmyHDfS.png

Bedankt voor de reacties

Sorry dat het allemaal wat traag gaat, maar ben tegenwoordig wat bezig met mijn youtubekanaal en er loopt daar een Giro gelijktijdig aan de echte Giro waardoor ik deze weken wat minder tijd heb om updates te maken, maar na de Giro gaat het allemaal weer wat vlotter gaan. 

BTW: Abonneren om mijn kanaal mag natuurlijk altijd :P 
https://www.youtube.com/channel/UC9hy6iCy5b9qdaGvRly0PSw?view_as=subscriber

Jouw spel, jouw tempo right? Goede prestaties voor dit team. 
Het seizoen zit er bijna op, toch? Dan namelijk wat meer geluk in seizoen 2!

Mooi stukje weer!!

En bij die laatste de doelstelling knap binnengehaald!!

Mooi de doelstelling behaald in België. En probeert in Tsjechië Minsk Cycling Club een nieuwe tactiek door achter hun sprinter de weg te versperren? :rofl:

Mooie update :) 

QeuyKLq.png

@SeanSchleck Seizoen zit er voor mij inderdaad op nu. WK was de laatste wedstrijd. Nu is het op naar het volgend seizoen, maar eerst nog het seizoensoverzicht en de transfers in de volgende update(s).

@tinyriconen Inderdaad, ik had klacht moeten indienen bij de jury :D

@Taz Bedankt voor de reactie

Logisch dat je niet om de prijzen meedoet op het wereldkampioenschap, maar dit is wel bizar veel pech! Je hebt met Tsjechië natuurlijk een selectie waar je een flinke dosis geluk mee nodig hebt. Wie weet zit dat er volgende keer in :) Op naar 2018!

easntqf.png

Bedankt voor de reactie. In de volgende update volgen de transfers en de ploegvoorstelling voor seizoen 2

Apart eigenlijk dat Sagan 'slechts' derde is met zo'n erelijst dit jaar! Zeker dat Aru ervoor eindigt vind ik wat opvallend. Wat ook zeker opvallend is, is de degradatie van Astana! Heel bizar voor een ploeg met toch veel sterke renners. Leuk dat Israel promoveert. 

Over Sparta kunnen we natuurlijk duidelijk zijn, de ploeg komt nog te kort voor PCT-niveau. Maar dat is ook helemaal niet erg. Ik vind inderdaad de drie overwinningen die je hebt behaald al vrij verrassend, gezien de stats van je renners. Met in het achterhoofd dat je volgend seizoen best wel wat versterkt bent (vooral met je stagiaires dacht ik), wie weet komt de promotie wat dichterbij. Al is het de vraag of dat al wenselijk is natuurlijk. :) Veel succes alvast!

Zo terug op het forum en gelijk een leuke carrière om te volgen, ja kijk qua prestaties heb je het toch heel goed gedaan als je de renners er bij pakt die je hebt! Nu is het afwachten of je een aardige renner bij kunt krijgen voor volgend seizoen!