Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

207 posts in this topic

Goed eerste seizoen gedraaid. Uitschieter was zeker het Tsjechische kampioenschap dat je heel slim binnenhaalde!

Verder knappe ereplaatsen en resultaten op maat van jouw ploeg!

Kijk uit welke namen je hebt weten te strikken... 

Mooi overzichtje!! Sagan heeft er inderdaad een lekker seizoen opzitten!!

Benieuwd naar je team..

XyPpCEP.png

Spoiler

MXD6sOq.png

Spoiler

z1hbB51.png

Spoiler

a1biLED.png

Spoiler

UsMDelh.png

Spoiler

LMSxcLl.png

Bedankt voor de reacties en Sagan wint de WT gewoon niet omdat de rondes nu eenmaal meer punten opleveren. Aru deed het ook gewoon goed. Won de Giro + 6 etappes, ook 6de in de Vuelta en nog podium in Luik. 

Een aantal heel opvallende transfers op WT-niveau, maar daar heb je zelf nog weinig mee te maken. Je ploeg ziet er een stuk beter uit voor het tweede seizoen. Met Cink en Masek kan je op de lastigere terreinen nu ook wat proberen en Kalojiros en Polnicky kunnen op dat niveau weer een aardige sprint uit de benen trappen denk ik. Met Turek als allrounder erbij kan je op je grootste doelen toch wel een aardig representatieve ploeg neerzetten. Dit gaat sowieso een beter jaar worden inderdaad, mooie aanwinsten. Maar promotie zal er denk ik nog niet in zitten. En dat is ook niet erg :) 

Een aardige selectie waar je best wat meer mee kan als die van dit jaar, maar zoals @tinyriconen al zegt zal promotie niet lukken. (Zul je zien dat het wel lukt dan staan we hier mooi hahaha)!!

nvKg4JB.png

@Bergkoning01 @tinyriconen

Bedankt voor de reacties. Zoals in PCM15 zijn er in PCM17 nog wel eens vreemde transfers :P
Promotie wordt inderdaad zeer moeilijk, daarvoor zijn mijn sprinters nog net wat te zwak. 

Edited by Jowinho

Aardige doelstelling hier moet je er toch wel een een deel van kunnen halen!

Toch een paar heel stevige doelstellingen voor jouw team! 

Een deel van de doelstellingen lijkt me met je verbeterde selectie wel goed te doen, maar er zitten een paar pittige tussen. Oman is wel een flinke uitdaging, vooral ook gezien de waarde die de sponsor eraan hecht. Zal ook nog wel een uitdaging zijn om zo verspreid over het seizoen te pieken.

Je ploeg gestaag groeien, ik zie je met Cink, Masek en Polnicky toch een zege of 5 pakken op dit niveau, al moet het altijd nog een beetje meezitten natuurlijk!! 

Veel succes alleszins!!

Leuke carrière Jowinho! Prima eerste seizoen gedraaid en een leuke ploeg voor volgend seizoen op poten staan! Ben heel benieuwd hoe je het gaat doen.

Eerste zeges zijn al lekker binnen!!!

Spannende ronde om te rijden met Link denk ik zo! Zeker als je voornaamste knecht uitvalt. Goed gewerkt en een mooie overwinning binnengehaald. Daar kan je sponsor niet anders dan tevreden mee zijn. 

Karrenvracht aan ereplaatsen + ritzege en toch zo close! 

Prima opener van het nieuwe seizoen en meteen de eindzege.

Mooi gereden hoor! Etappezege en het eindklassement gewonnen!

ztEsB7X.png

@Enrici @Taz @tinyriconen @LiquigasManager @Bergkoning01 Bedankt voor de reacties. De Vuelta al Tachira was inderdaad close zeker met een paar Colombiaanse klimmertjes. Die ereplaatsen moet je ook met een korrel zout nemen aangezien het bijna allemaal klimmen was en er ook maar iets meer dan 50 renners aan de start stonden.

Bijzonder sterk resultaat! Het leek me in eerste instantie namelijk een te hoog gegrepen doelstelling. Blij dat je het tegendeel hebt kunnen bewijzen. De vorm is wel erg goed als Cink hier naar zo'n nette ereplaats rijdt evenals de resultaten van Masek en Polnicky.