Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

167 posts in this topic

Z5dLzSh.png

@tinyriconen Het is inderdaad de bedoeling om het volledig Tsjechisch te houden tot dat ik naar de WT ga. Dan wordt dat niet echt mogelijk. Ik zou het graag wel doen, maar daarvoor zijn er in totaal te weinig Tsjechen die genoeg kwaliteiten hebben en de toppers nog binnenhalen want renners als Kreuziger, Stybar zijn al ferm in de dertig en die kan ik in geen 100 jaar betalen :P 

@Angus1997 Ik denk dat is het dit jaar rustig zal houden mbt WT wedstrijden. Voorlopig enkel een wildcard aangevraagd voor de Ronde van Polen. Want met 16 renners in mijn ploeg is het niet echt aangewezen om een grote ronde te gaan rijden. Misschien het volgende seizoen. 

@Joaquin Purito Rodriguez Bedankt voor de reactie

Sterke ronde zeg! Gelukje dat het pak in twee breekt, maar verder prima gekoerst met een mooie overwinning en een verdiende eindzege. Benieuwd of je dit vol kunt houden

Wat een verrassing dit! Daar valt Sagan een beetje tegen en normaal valt hier niet snel een gat waarin tijdsverschil te meten valt. De ronde was je sowieso al lekker bezig met de ritzege van Sisr. 

Goeie resultaten met het hele team, oftwel top teamwork!

Mooi team, weer wat sterker geworden. Knap dat je ook een jeugdteam opstart, hopelijk levert dat op termijn wel wat op!!

9M2Kna5.png

@Angus1997 @tinyriconen Had daar inderdaad geluk met het gaatje die viel in de derde etappe, want anders ging ik nooit met drie man in de topvijf gestaan hebben. En het is ook het begin van het seizoen en dan gebeurt het wel eens dat die toppers nog niet in vorm zitten. Daarom misschien de mindere resultaten van Peter Sagan. bedankt voor de reacties

@Sem @Taz @Joaquin Purito Rodriguez Bedankt voor de reacties

Edited by Jowinho

Dat is sterk van Masek zeg! Dat je met een renner als hem zelfs de koninginnerit weet te winnen geeft maar aan hoe lekker hij in vorm is. Mooi veel puntjes binnengehaald zo.

Masek en Sisr al prijs geschoten zo vroeg op het seizoen, mooi zo!!

Vooral het feit dat Masek zowel sprints als een bergetappe weet te winnen, toont aan wat voor een goudhaantje hij wel is!!

Ook in Dubai heb je heel sterk gepresteerd met 3 man in de top-5 en de grote Peter Sagan onder de geklopten!!

YskWS6h.png

@tinyriconen @Taz Bedankt voor de reacties. Moet wel zeggen dat de tegenstand in Langkawi niet echt heel sterk was. Maar met Masek heb ik inderdaad wel een goudhaantje in huis. Heeft ondertussen ook al 69 klimmen, 77 heuvels, 68 sprint  en ook de randstats gaan de goede richting uit (UIT:72 - WEE: 69 - REC:67)

Twee ritzeges, een vijfde plek overall, het puntenklassement en soms zelfs een collectie topresultaat. Dan maakt het verder ook niet uit dat je niet om de eindwinst hebt gestreden. Deze ronde is gewoon geslaagd.

Heel mooie stats voor Masek. Dat is iemand die bij mij met een goede dagvorm zomaar in de top kan eindigen in de Amstel Gold Race.

In Dubai en Langkawi echt fantastische prestaties neergezet! Ook in de Amissa Bongo weer collectief sterk. Geweldige opening van het seizoen zeg.

Je blijft de zeges aan elkaar rijgen!!

Ieder overwinning telt, de rozen die je al binnen hebt, pakken ze je niet meer af!!

Benieuwd of je dit in de beter bezette wedstrijden kan doortrekken..?

s92Rg7A.png

@tinyriconen @Enrici @Taz Bedankt voor de reacties. Het gaat inderdaad zeer goed, en Masek is inderdaad een toptalentje. Blij dat ik die heb kunnen oppikken op het einde van seizoen 1. 

@Angus1997 Voorlopig staan we dus in poleposition voor die promotie, maar ik weet niet of ik dat al wil. Want behalve Sisr en Masek denk ik dat de rest gewoon wordt weggereden op dat niveau. Ook nog afwachten hoeveel budget ik voor volgend seizoen zal krijgen. 

Masek en Cink laten zich weer van hun beste kant zien. Echt een topronde, helaas stond er geen maat op Modolo.

Wat betreft de promotie, er volgen nog een hoop koersen.. en vooral ook een hoop waar je zelf niet aan de start staat. De PCT ploegen met bredere selecties (de Bardiani's, Cofidissen en gedegradeerde WT-teams) zullen dan nog wel een slag slaan.

Nou Modolo kreeg het richtig op zijn heupen deze ronde. Gedaan wat je kon met Masek, die echt in een geweldige vorm steekt. Prima ereplekken en podiumplaats in het AK.

Modolo is natuurlijk ook wel World Tour-materiaal, maar heel knap weerwerk geboden met je team en in het bijzonder Cink en Masek!!

Hulde trouwens dat je leidt in het renners- en ploegenklassement!!

SJLMpnc.png

@tinyriconen @Angus1997 @Enrici @Taz Bedankt voor de reacties. Het is echt onverwacht dat ik zo hoog sta in de stand om de Superprestige. Ik weet niet of ik het ga volhouden, maar met deze overwinning zijn er toch weer de nodige punten bijgekomen.