Jowinho

[PCM2017|MOE_3] AC Sparta Praha Cycling

214 posts in this topic

En je blijft maar winnen. Begrijp dat je een beetje op het vinkentouw zit qua promotie, maar dit zijn wel heel mooie zeges!

Dat je zo knap kan profiteren verrast me. Zeker inderdaad omdat Toupalik helemaal niet zou starten. Je houdt echt een stel kleppers achter je, wat deze overwinning nog knapper maakt!

Knappe ronde gereden hoor!! Zeker als je ziet dat je allemaal World Tour-niveau renners afhoudt.. 

Ik hoop dat je voluit gaat voor promotie, al moeten er dan wel een tiental renners bijkomen denk ik.. Financieel is dit wel moeilijk in te schatten op PCM altijd, al zal je dat intussen misschien wel wat beter kunnen voorspellen!?

Edited by Taz

Je blijft echt sterk presteren Jowinho! Netjes. Ik zou gewoon kijken hoe ver je komt in de promotie en dan rond augustus eens kijken of het mogelijk wordt.

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de overwinning bij de carrière awards oktober! :D

Edited by Enrici

YxI2j7f.png

@Joaquin Purito Rodriguez @Angus1997 @tinyriconen Bedankt voor de reacties

@Taz @Enrici Ik ga sowieso wel voor de promotie, want als ik een rit speel, wil ik die natuurlijk altijd winnen. Ik zit ondertussen ook al wat verder in de game en weet ondertussen welk budget ik zal hebben voor volgend seizoen. En het is redelijk tegenvallend moet ik zeggen. Er zijn renners die meer verdienen dan wat ik krijg voor een hele ploeg samen te stellen. :( 

Ik wil iedereen ook bedanken die gestemd heeft voor mij als carrière van de maand. Had het zelf niet verwacht. Dank u wel. 

Edited by Jowinho

Van harte met je volledig terecht award :)

Een keurige ronde in Korea, waar je in de slotrit nog echt met een verbluffende inspanning komt, maar helaas kom je net iets te kort. Dat je het moet afleggen tegen Swift is eigenlijk ook helemaal niet raar, beslist geen schande.

Proficiat met de award, verdiend!!

In Korea weer een sterke ronde afgewerkt, met iedere rit minstens een top-6 notering en een waarlijke coup in de slotetappe!! 

Jammer dat je 8 tellen tekort kwam..

PS: Mooi dat je vol voor promotie gaat, "sportief altijd het hoogste willen" is een mooie instelling..

Nog proficiat met je award! Op basis van je prestaties, verslagen en presentatie volkomen terecht!

Korea: Brutaal gas geven. Echt lekker gekoerst met een paar mooie resultaten als gevolg.

Halle: Uh wat is dit? Je staat een keer niet in de top-3? Nee grapje hoor, maar niettemin jammer dat je spurter niet echt een goede dag heeft. Hopelijk staat Sisr er wel op het NK

Jammer, hier hadden we misschien iets meer mogen verwachten van Sisr.. Al blijft sprinten in een Vlaamse wedstrijd nog steeds een tikkeltje anders dan ergens anders. Nog niet panikeren voor het Tsjechisch kampioenschap, daar krijg je weer andere omstandigheden en een ander deelnemersveld.

Als de benen er niet zijn, dan kan je je spurter nog zo goed brengen..dan wordt het hem gewoon niet. Jammer, en het zegt een hoop dat we verrast zijn met 'slechts' een top 10 plaats. Je hebt ons verwend.

Zeer attent NK gereden; met zijn vijven in een grote kopgroep mee, daar duidelijk het tempo hooghouden om op het juiste moment weg te springen met je (lijkt me toch) sterkste renner, echt een voorbeeld hoe zo'n race moet aangepakt worden!

PS: Moscon Italiaans kampioen :notworthy:

Die Tsjechische trui is natuurlijk een soort van verplichting, maar met een renner als Stybar in het peloton is dat nooit een een uitgemaakte zaak. Gelukkig wist je je numerieke overtal goed uit te buiten en de prijs te pakken. Sterk gereden!