Michal Kwiatek

De Mol

Wie is de mol?  

28 members have voted

1. 1. Wie is de mol?

180 posts in this topic

Nu de Nederlandse mol afgelopen is, kan de echte mol ook weer beginnen. Niet meer op maandag trouwens maar op zondag. Meer info over de kandidaten vind je hier https://www.vier.be/de-mol

4 uur geleden zei Cyril:

Ooh Vlaanderen heeft ook een moltalk, maar dan zonder baas Zeegers ;c

Moet echt de slechtste tv-uitzending ooit zijn dat ik heb gezien dat Café De Mol 

James Cooke :kots:

Het is niet dat dom zijn een of ander talent is dat we moeten aanbidden. Waarom komt die kerel in godsnaam op tv?

46 minuten geleden zei LSDS:

Het is niet dat dom zijn een of ander talent is dat we moeten aanbidden. Waarom komt die kerel in godsnaam op tv?

Hoi xander de rycke

ik moet nog naar café de mol kijken, maar dat is dan vooral omwille van mijn crush op frances :wub: 

5 minuten geleden zei Little Goliath:

Hoi xander de rycke

ik moet nog naar café de mol kijken, maar dat is dan vooral omwille van mijn crush op frances :wub: 

Wat ? 
Echt als er iemand niet gemaakt is om op tv te komen is het de die wel, hoe hard ge ze ook wilt neuken.

7 minuten geleden zei TromBone:

Wat ? 
Echt als er iemand niet gemaakt is om op tv te komen is het de die wel, hoe hard ge ze ook wilt neuken.

Kvind die super chill eigenlijk. Confession!! Al heb ik cafe de mol nog niet gezien dus, maar in bijvoorbeeld hotel romantiek doet die da schitterend en als ze ergens in een andere (talk)show zit vind k die totaal nie geforceerd overkomen.

Edited by Little Goliath

6 minuten geleden zei Little Goliath:

Kvind die super chill eigenlijk. Confession!! Al heb ik cafe de mol nog niet gezien dus, maar in bijvoorbeeld hotel romantiek doet die da schitterend en als ze ergens in een andere (talk)show zit vind k die totaal nie geforceerd overkomen.

Ja maar gij zijt een Gentenaar, ik vind gewoon niet dat zo iemand programma's mag presenteren dat is hetzelfde dat @Skyver voetbalcommentator zou zijn zoiets gaat gewoon niet.

16 minuten geleden zei TromBone:

Ja maar gij zijt een Gentenaar, ik vind gewoon niet dat zo iemand programma's mag presenteren dat is hetzelfde dat @Skyver voetbalcommentator zou zijn zoiets gaat gewoon niet.

Maar dit zou toch wel best gaan als wielercommentator?

Voor jou een vraag, voor mij een wet <.< 

Misschien dat ik ooit wel nog eens een "Wie is de Juraj" doe! Hele spelshow ter onthulling van dit toch wel uiterst belangwekkend feit. 

Juraj was Dildo Faggins.

2 uur geleden zei TromBone:

Ah, ik heb u nochtans niet horen klagen de afgelopen maanden.

59 minuten geleden zei Skyver:

Ah, ik heb u nochtans niet horen klagen de afgelopen maanden.

Oei ?ik heb iets gemist denk ik

8 uur geleden zei LSDS:

Dat vraag ik mij anders ook af bij Karl Vanieuwkerke en Ruben Van Gucht. Heb je ook nog Lieve van Gils die zijn eigen talkshow heeft ;c 

15 minuten geleden zei Stinooo:

Dat vraag ik mij anders ook af bij Karl Vanieuwkerke en Ruben Van Gucht. Heb je ook nog Lieve van Gils die zijn eigen talkshow heeft ;c 

van gils & gasten is van t slechtste wat je maar kan verzinnen, daar is zoveel mis mee ;c 

1 minuut geleden zei Little Goliath:

van gils & gasten is van t slechtste wat je maar kan verzinnen, daar is zoveel mis mee ;c 

10 uur geleden zei Little Goliath:

Hoezo? Vertel eens?