Michal Kwiatek

De Mol

Wie is de mol?  

28 members have voted

1. 1. Wie is de mol?

180 posts in this topic

Op 2-4-2018 om 13:44 zei Bram:

Jammer van Channy? ;c 

Echt hè

Wat een ongelooflijk domme kut was dat me zeg

Op ‎2‎/‎04‎/‎2018 om 23:37 zei Omar:

Ik heb dus snel die kandidaten eens bekeken.

Kelly moet als eerste De Mol verlaten.

dit is 39? ;c 

PASPOORT

• Leeftijd: 39
  • Beroep: Psychologe
  • Sterrenbeeld: Kreeft
  • Beste eigenschap: positief denken
  • Slechte gewoonte: 4 pakken Groene Michel en 14 pinten per dag, en wekelijks naar de zonnebank

Op 3-4-2018 om 08:53 zei TromBone:

waarom pascal uitgesloten?

Zeg, maar kunnen jullie in België niet eens je eigen series gaan verzinnen? Dit is maar een slap aftreksel hoor. 

6 uur geleden zei Gratemans:

Zeg, maar kunnen jullie in België niet eens je eigen series gaan verzinnen? Dit is maar een slap aftreksel hoor. 

Dit is een grap neem ik aan?

4 uur geleden zei TromBone:

Dit is een grap neem ik aan?

Hij was zelfs voor jou bedoeld. Maar ik kan dat trollen kennelijk niet zo goed :(

Edited by Gratemans

Ja lap Katrien nu dus ;c 

Heel goeie aflevering zeg

Ik denk nog altijd Steve, ik had de indruk dat Jeffrey ook wel vooral Steve verdacht maar misschien had hij gewoon niet genoeg juiste antwoorden

Mwah Steve deed bij die eerste opdrachten écht veel te opvallend, en bij die koffertjes heeft hij zijn mond niet eens opengetrokken. Lijkt me niet dat je als mol zo afhankelijk wil zijn in een opdracht waar met geld gesmeten kan worden.

Joke is het ook niet, Baha en Lloyd lijken me heel sterk.

Blijft voor mij Pieter over, maar ook vooral omdat ik hoop dat die twee wijven het niet zijn.

1 uur geleden zei dvsermelo:

:L:L:L:L :L:L:L:L :L:L:L:L :L:L:L:L 

nsmbw7lb7o.19.28.png

Jij bent zo'n enorme debiel hè

11 minuten geleden zei Rubennn:

Jij bent zo'n enorme debiel hè

Want? Zij hebben het toch allemaal fout? ;c 

1 uur geleden zei Rubennn:

Mwah Steve deed bij die eerste opdrachten écht veel te opvallend, en bij die koffertjes heeft hij zijn mond niet eens opengetrokken. Lijkt me niet dat je als mol zo afhankelijk wil zijn in een opdracht waar met geld gesmeten kan worden.

Dat met die geldkoffertjes kan je ook anders bekijken, het ligt niet echt in zijn aard om meteen het voortouw te nemen, hij wacht af (en weigert zijn antwoord te geven), daarna is het zo goed als uit zijn handen want Jeffrey en Baha kiezen toch iedereen uit, en uiteindelijk pakt hij er 1000 euro uit (laat ons eerlijk zijn, het maximale dat je er eigenlijk kan uitnemen als deelnemer/mol).

Verder ja, dat fietsen was gewoon slecht (ik dacht dat hij goed kon lopen?). Van die muziek wist hij ook al vrijwel niets, leek hij dat allemaal heel chaotisch te doen en dat aansturen was ook niet helemaal koosjer imo, Joke was de enige die onverdacht uit die proef kwam, en Jeffrey ligt er uit..

Ik ben akkoord dat het er allemaal wat te neig op ligt misschien, maar om zomaar te zeggen dat het Steve niet is...

Ik vrees dat het wel een van de twee wijven is. 

Ik vind het wel een bende mongolen zeg. Die Joke speelt nog met overgave en probeert het spel wel te spelen, maar voor de rest is het meer een plezierreisje.

14 minuten geleden zei Sammow:

Ik vind het wel een bende mongolen zeg. Die Joke speelt nog met overgave en probeert het spel wel te spelen, maar voor de rest is het meer een plezierreisje.

Het is teveel overleven niemand cared nog omdat geld en die opdrachten. 
Die Joke is idd de enige die er elke keer vol voor gaat.

bij dat fietsen slaagde die Steve er niet in om op een hometrainer zonder weerstand 2 km te fietsen onder de 5-6 minuten. Die kan als 'duurloper' geen 5 minuten fietsen aan 20-22 per uur? En valt bijna van zijne sus als hij van die fiets stapt ;c

bij die muziekproef in het begin ook zeg, wat doet die daar allemaal? Ik vind het programma op zich echt goed in elkaar zitten (die eliminatieproef :wub:), maar frustreer me enorm aan de kandidaten.

edit: ah nee wacht, bij de fietsproef hadden ze nog 2 minuten voorsprong ook, dus das 2 km fietsen op 7-8 minuten :') of 15-18 km per uur. 

Edited by suigfdhuibsyret