Michal Kwiatek

De Mol

Wie is de mol?  

24 members have voted

1. 1. Wie is de mol?

133 posts in this topic

Ja ik heb het ook niet voor deze groep, echt wel jammer. 

24 minuten geleden zei suigfdhuibsyret:

bij dat fietsen slaagde die Steve er niet in om op een hometrainer zonder weerstand 2 km te fietsen onder de 5-6 minuten. Die kan als 'duurloper' geen 5 minuten fietsen aan 20-22 per uur? En valt bijna van zijne sus als hij van die fiets stapt ;c

bij die muziekproef in het begin ook zeg, wat doet die daar allemaal? Ik vind het programma op zich echt goed in elkaar zitten (die eliminatieproef :wub:), maar frustreer me enorm aan de kandidaten.

edit: ah nee wacht, bij de fietsproef hadden ze nog 2 minuten voorsprong ook, dus das 2 km fietsen op 7-8 minuten :') of 15-18 km per uur. 

Je kan vrij zeker zijn dat de Mol die weerstand daar gewoon hoog heeft gezet.

3 minuten geleden zei LSDS:

Je kan vrij zeker zijn dat de Mol die weerstand daar gewoon hoog heeft gezet.

Kan best zijn, maar dan nog moet hij toch beter doen dan Katrien? ;c 

Of Katrien is de mol natuurlijk :whistling:

Nog bij die muziekproef. Joke geeft voor de 2e mash-up 2 dingen door: lady gaga en 'iets metallica-achtig'
Het metallica-achtige nr was Du Hast van Rammstein, 2 keer raden wie steve op zijn playlist heeft staan

pASt5ni.png

De link tussen metallica-achtig en rammstein is toch snel gelegd, en die kerel moet hij herkennen want hij staat  in zijn eigen playlist.

Nee meneer gaat voor lady gaga die hij van haar nog pluimen kent en laat Jeffrey dan maar Madonna kapotslaan, nochtans een icoon van Steve zijn jeugdjaren.

Ja, Steve is zo over the top slecht in dit spel, dat ik hem gewoon schrap van mijn lijst. Je kan het niet maken om zo opvallens slecht te zijn in die opdrachten. Laat hem dit nog een aflevering presteren, en iedereen verdenkt hem gewoon.

Baha is 27 en valt eigenlijk alleen daardoor al af (vorige mollen waren ook 27 en 26 jaar oid). Lloyd had de helft van de pot in handen en dus kon die gerust 1500 euro afgeven. -> valt ook af. Baha en Lloyd speelden btw een sleutelrol bij die race. 

Joke is duidelijk een kandidate, dus die valt ook af. 

Katrien... tja, ik zie het er gewoon niet in. Die doet zaken die ik de mol niet zie doen. In die ene proef had ze alle recht en reden om in de molboekjes te kijken, maar in plaats daarvan verzilverde ze gewoon 3000 euro. Bij de race zat ze ook in de verkeerde positie om te kloten (safetycar was duidelijk de belangrijkste positie, want 1 rondje aan 40 per uur staat gewoon gelijk aan 2 of 3 rondjes aan een normale snelheid). Verder heeft ze ook niets van haar 700 euro uitgegeven. 

Ik blijf dus vooral zitten op Pascale en Pieter. Pascale neemt altijd de touwtjes in handen en Pieter is extreem onopvallend, maar verkloot subtiel gigantisch veel. 

Mij leek het trouwens dat Steve 'nee' had geantwoord op die vraag en daarom niet wilde dat er open kaart werd gespeeld en dat hij daarom ook twee pasvragen kocht.

10 minuten geleden zei LSDS:

Mij leek het trouwens dat Steve 'nee' had geantwoord op die vraag en daarom niet wilde dat er open kaart werd gespeeld en dat hij daarom ook twee pasvragen kocht.

Ik had dat gevoel ook bij Pieter, hij leek zich ook echt schuldig te voelen tegenover Jeffrey.

19 minuten geleden zei Sammow:

Wat zitten ze daar ook direct op te biechten dat ze al dan niet pasvragen hebben gekocht? ;c 

Echt he. Homo's

Pieter lijkt af en toe ook wel echt een zwakzinnige hè ;c

Is dan natuurlijk ook wel een gelovige, dat verklaart een hoop.

12 uur geleden zei Jonas:

Dat met die geldkoffertjes kan je ook anders bekijken, het ligt niet echt in zijn aard om meteen het voortouw te nemen, hij wacht af (en weigert zijn antwoord te geven), daarna is het zo goed als uit zijn handen want Jeffrey en Baha kiezen toch iedereen uit, en uiteindelijk pakt hij er 1000 euro uit (laat ons eerlijk zijn, het maximale dat je er eigenlijk kan uitnemen als deelnemer/mol).

Verder ja, dat fietsen was gewoon slecht (ik dacht dat hij goed kon lopen?). Van die muziek wist hij ook al vrijwel niets, leek hij dat allemaal heel chaotisch te doen en dat aansturen was ook niet helemaal koosjer imo, Joke was de enige die onverdacht uit die proef kwam, en Jeffrey ligt er uit..

Ik ben akkoord dat het er allemaal wat te neig op ligt misschien, maar om zomaar te zeggen dat het Steve niet is...

Mwah juist met die liedjes, zo doe je als mol niet. Dan zorg je dat je vooraf het één en ander kent, zodat je niet alles fout hebt. Nu is hij in principe gewoon degene die de boel verkloot heeft, dat is niet de stempel die je als mol wil hebben.

12 minuten geleden zei Rubennn:

Pieter lijkt af en toe ook wel echt een zwakzinnige hè ;c

Is dan natuurlijk ook wel een gelovige, dat verklaart een hoop.

En West-Vlaming! 

Op 2/4/2018 om 22:02 zei Little Goliath:

Ma tzal jeffrey wel nie zijn, want die is nu al veel te verdacht.

Kenner

verder wel eens met LSDS. Pieter, baha of pascal ofzo. Mooie mindfuck wel dat einde. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/USS_Counsel_(AM-165)

Graag gedaan.

Er zijn drie kandidaten die recht voor de lens staan bij de standaardfoto’s: Pieter, Pascale en Katrien. De finalisten dus. Ook al had ik liever Joke zien winnen, speelt het spel echt wel goed.

Als dat waar is, wat een kutfinale.

48 minuten geleden zei SteJov:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/USS_Counsel_(AM-165)

Graag gedaan.

Er zijn drie kandidaten die recht voor de lens staan bij de standaardfoto’s: Pieter, Pascale en Katrien. De finalisten dus. Ook al had ik liever Joke zien winnen, speelt het spel echt wel goed.

Wat een drama zou dat zijn :'c

Die zijn in staat de pot netjes te verdelen

huh

Baha zit zogezegd op Lloyd, maar uit die laatste opdracht lijkt mij dat hij eigenlijk Pieter verdenkt. 

1) Hij geeft de 3000 euro aan Pieter.

2) Wanneer Pieter zegt dat Jeffrey niet de 0 moet nemen, zegt Baha prompt dat hij de 0 neemt wanneer Jeffrey deze neemt. Hij denkt dus dat Pieter weet dat Jeffrey zal afvallen en daardoor maakt het voor Baha niet veel uit wie de 0 krijgt. 

Edit: en uit de beelden lijkt mij dat minstens 6 kandidaten doen uitschijnen dat ze ‘nee’ hebben geantwoord op vraag 9 (Jeffrey, Steve, Joke, Katrien, Pieter en Lloyd). Pascale heeft volgens mij ‘ja’ geantwoord (lijkt het meest zeker van haar stuk) en Baha kan ik niet goed plaatsen. Die wil niet dat er gezegd wordt wie wat geantwoord heeft (wat mij ook nog eens doet uitschijnen dat hij net onzeker is over hoe goed hij kan liegen), maar lijkt langs de andere kant de nood niet te voelen om extra macht te hebben bij de eliminatie. 

Edit 2: en eigenlijk kan je er ook gif op innemen dat de mol jokers (pasvragen ;c) heeft gekocht. Steve, Pieter of Joke zou het dus moeten zijn. Enkel bij Pieter lieten ze expliciet zien dat die toegaf ‘nee’ te hebben geantwoord, dus dat maakt hem in mijn ogen net extra verdacht. 

Edited by LSDS