• 0
Sign in to follow this  
Taz

[PCM2016] Renners zonder fiets???

Question

Kan iemand me helpen met dit? Ik ben een carriere begonnen met een van de fictieve teams en ingame ziet dat er zo uit? In het menu "Materiaal" vind ik bij de subpagina "Kaders" ook geen modellen terug..

IMG%5DIMG%5DIMG%5Dfpdh4doi.png

6 answers to this question

• 0

Weet je zeker dat je niet met een eenwielervereniging bent begonnen?

• 0

Leuke ploeg trouwens!

Als die koppeling in de database ontbreekt weet het spel niet welke afbeeldingen hij moet laten zien. Eerst even checken of er wel bestanden met kaders/wielen voor deze ploeg zijn, daarna checken of de koppeling ook gemaakt is.

Moet even opzoeken hoe dat werkt. Ik kom erop terug.

• 0

Ik heb de sponsor Fassa Bortolo gebruikt, maar eigen truitjes ingebracht, voor de rest niets veranderd.. Heb enkele maanden geleden hetzelfde gedaan, maar toen verliep wel alles goed..

@Matthijs Sagan was daarom mijn eerste renner:DB)

@tinyriconen Dankjewel:notworthy:

• 0

@Taz Heb je de beschikking over een editor als de Lachi's Editor?
Zo ja, check dan in DYN_equipment_techno of bij jouw team wel data beschikbaar is, anders moet je deze regels even aanmaken. Staat daar wel iets, controleer dan welk nummer correspondeert in de tabel STA_equipment_model om te zien wat de 'bestandsnaam' van jouw frames en wielen moet zijn. Op basis daarvan kan je dan checken of de bestanden wel beschikbaar zijn op je computer: Pro Cycling Manager\3D\Cyclists\Equipments

Als je er niet uitkomt, laat 't weten. Kijken we samen verder.

• 0

@tinyriconen Ja die Lachis Editor heb ik wel, maar gebruik ik zelden.. In DYN_equipment_techno vind ik mijn (zelfgemaakt) team niet terug, maar dat is misschien logisch??
Vreemd dit, want ik heb nog al carrieres met zelfgemaakte teams, maar dit heb ik nog nooit aan de hand gehad.

Hopelijk kan dit nog opgelost binnen mijn savegame, wou er een leuke carriere van maken..

PS: In mijn spel staat bij de kaders wel Python als merk bovenaan, maar geen enkel model om uit te kiezen. Misschien maakt je dat iets wijzer?

Edited by Taz