TromBone

01/04 Ronde van Vlaanderen

516 posts in this topic

Dat staat er ook niet. Terpstra heeft dit seizoen al wel een kasseikoers gewonnen. :) :(

Maakt Gilbert op jullie een goeie indruk dan? Op mij niet echt namelijk.

Kwiatkowski gaat winnen !

52 minuten geleden zei Luuk.:

Maakt Gilbert op jullie een goeie indruk dan? Op mij niet echt namelijk.

Op mij ook nog geen moment. Van Avermaet en Sagan hetzelfde.

Daar staan ieder jaar wel redelijk veel mensen te kijken, dus dit jaar waarschijnlijk ook! ecksdee 

Gilbert is wel sterk hoor. Die sprong in de E3 was helemaal niet zo zwak als iedereen beweerde. In die brede afdaling kun je ook niet veel sneller gaan op je eentje. Werd daar ook gewoon nog tweede. En in Wevelgem deed hij ook een ontzettend lange, harde beurt waar menig vrouwmens alleen maar van kan dromen. Die man is meer dan goed hoor. Rijdt ook heel goed in slecht weer, dus aan het feit dat het al een heel jaar regent heeft hij geen nadeel qua vormopbouw, in tegenstelling tot sommige anderen misschien.  

Zojuist zei Juraj:

Gilbert is wel sterk hoor. Die sprong in de E3 was helemaal niet zo zwak als iedereen beweerde. In die brede afdaling kun je ook niet veel sneller gaan op je eentje. Werd daar ook gewoon nog tweede. En in Wevelgem deed hij ook een ontzettend lange, harde beurt waar menig vrouwmens alleen maar van kan dromen. Die man is meer dan goed hoor. Rijdt ook heel goed in slecht weer, dus aan het feit dat het al een heel jaar regent heeft hij geen nadeel qua vormopbouw, in tegenstelling tot sommige anderen misschien.  

Behalve dan in Milaan-San Remo waar die last had van de koude.
Hij is wel minder, maar nog altijd sterk genoeg om te winnen als QS het ploegenspel gaat spelen. 

18 minuten geleden zei TromBone:

Behalve dan in Milaan-San Remo waar die last had van de koude.
Hij is wel minder, maar nog altijd sterk genoeg om te winnen als QS het ploegenspel gaat spelen. 

Daar had hij vooral last van de duikpartij van Cavendish. Hij stond blijkbaar stil door die val en is daardoor gelost en ik kan me inbeelden dat je dan geen zin meer hebt om terug te keren, want winnen zou toch niet meer gelukt hebben. 

In de Samyn, koudste koers van het jaar, kwam hij net bijzonder goed voor de dag.

1 minuut geleden zei Sammow:

Maar zouden wij er vrolijk van worden?

Het is toch een Belg?

En een puistenkop, dus daar kunnen we ons wel nog mee identificeren. 

Ahnee, want we worden allemaal oud :( 

Worden wij ooit ergens wel nog vrolijk van? Volgens mij niet. Dat station zijn we reeds lang gepasseerd. 

3 minuten geleden zei Sammow:

Wat lul jij nu weer?

33 minuten geleden zei Sammow:

Wat een domme vraag, natuurlijk worden we vrolijk van een zege van Gilbert. Ook al heeft hij ondertussen meer koersen van naam gewonnen dan alle Nederlandse actieve renners samen, een zege van Gilbert is en blijft iets speciaal. :)

Laten we gewoon hopen op Sagan hé. Dat palmares moet dringend een paar monumenten meer kennen.

Al vrees ik er voor :( 

9 minuten geleden zei God:

Ik zou in mijn broek pissen van ellende. 

Echt he.

Nu die bij Quickstep rijdt is het wel weer oké, maar in zijn BMC-tijdperk was het een van de walgelijkste figuren van het peloton.

19 minuten geleden zei LSDS:

Wat een domme vraag, natuurlijk worden we vrolijk van een zege van Gilbert. Ook al heeft hij ondertussen meer koersen van naam gewonnen dan alle Nederlandse actieve renners samen, een zege van Gilbert is en blijft iets speciaal. :)

Heeft die ook al de Giro gewonnen ?