Sign in to follow this  
Lukylukker

[2-7 april] Baskenland

83 posts in this topic

Niet gek toch als je kijkt naar de deelnemers? Zelfs nog een teleurstellende uitslag.

Op 4/2/2018 om 16:56 zei AngliVentoux:

De grote hoop van José deze week is een top tien plek voor de Tier! ;c 

die gaat gewoon top-10 pakken in de Waalse Pijl hoor :)

Hoe kwam Been daarbij als ik vragen mag? Ik bedoel, als je ziet dat hij nu 123e staat en verder ook weinig resultaten kan overleggen...

Of het moet die elfde plek in Andalusië zijn geweest ;c 

1 uur geleden zei Omar:
28 SPA Mikel Landa MOV +1'16"
29 FRA Rémi Cavagna QST +1'17"
30 COL Nairo Quintana MOV +1'18"

quintana is echt een zegen voor dit forum

2 uur geleden zei Omar:
28 SPA Mikel Landa MOV +1'16"
29 FRA Rémi Cavagna QST +1'17"
30 COL Nairo Quintana MOV +1'18"

:lachen: 

Zo heerlijk dit

2 uur geleden zei mdmazing:

quintana is echt een zegen voor mijn post/like-ratio 

Maar Roglic veruit de beste aankoop van Lotto-Jumbo ooit? Ook echt de enige goede aankoop en dan meteen zo'n topper in wording. Zouden ze het echt zo in hun hoofd gehad hebben of is het gewoon puur mazzel?

Menchov als je het Rabotijdperk erbij pakt, al had die wel al iets meer prestaties op het hoogste niveau op dat moment.

Edited by Luuk.

En dan zit Roglic nog vast tot 2020.

Als die bij een ploeg zat met fatsoenlijke begeleiding had ie al podium in een grote ronde kunnen rijden

11 uur geleden zei Luuk.:

Hoe kwam Been daarbij als ik vragen mag? Ik bedoel, als je ziet dat hij nu 123e staat en verder ook weinig resultaten kan overleggen...

Of het moet die elfde plek in Andalusië zijn geweest ;c 

Met een vijfde plek in het kielzog van Poels en Wellens, best knap. Ook 13e in Strade Bianchi dit jaar. Twee jaar geleden werd hij bovendien ook al eens 23e in Huy, luttele seconden achter ene Robert Gesink. Ik ben hyped. Eerst nog even Rogla aan de eindoverwinning helpen - en dan zelf gaan oogsten in de Ardennen.

7 uur geleden zei God:

Maar Roglic veruit de beste aankoop van Lotto-Jumbo ooit? Ook echt de enige goede aankoop en dan meteen zo'n topper in wording. Zouden ze het echt zo in hun hoofd gehad hebben of is het gewoon puur mazzel?

Freire / Groenewegen / JUKKA VASTARANTA

7 uur geleden zei Cyril:

En dan zit Roglic nog vast tot 2020.

Als die bij een ploeg zat met fatsoenlijke begeleiding had ie al podium in een grote ronde kunnen rijden

Dat geloof ik niet eens per se. Je kan alleszins veel zeggen van Lotto-NL, maar niet dat renners zich er slecht ontwikkelen de voorbije jaren. Cannondale lijkt die ondubbelzinnige kneuzenrol al vóór de komst van Vanmarcke overgenomen te hebben. Rogla's ontwikkeling gaat voorlopig lekker gestaag en ongehinderd. Grote vraagteken is wel of Lotto-NL hem adequaat wil ondersteunen als hij volgend jaar klaar is om Sky, Movistar en Dumoulin uit te dagen in de grote rondes. Misschien dat Robbie zichzelf in dienst opnieuw uit kan vinden

16 uur geleden zei mdmazing:

omdat quintana er doorzakt?

daar gaat het niet om. dit moest een hoofddoel voor landa worden, de enige koers als kopman en dan met zo'n tijdrit erin. hoe komen ze erbij? 

8 uur geleden zei Luuk.:

Menchov als je het Rabotijdperk erbij pakt, al had die wel al iets meer prestaties op het hoogste niveau op dat moment.

menchov was een grote teleurstelling hoor. werd gehaald om de tour te winnen en reed zelfs nooit top 5 zo uit mijn hoofd ;c 

maar goed roglic gaat dit nooit winnen als je ziet hoe schijtslecht die ploeg van hem hier is en dan jose been nog zeggen dat ze degelijk rijden tot nu toe ;c 

menchov was een grote teleurstelling hoor. werd gehaald om de tour te winnen en reed zelfs nooit top 5 zo uit mijn hoofd ;c 

2008

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

54 minuten geleden zei den zwartjoekel:

Had je toch beter niet uit je hoofd kunnen doen.

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

Vierde in 2008 en derde in 2010, zo uit mijn hoofd. Plus een giro en een vuelta. In zijn slechtste seizoen 6de plus een rit in de Tour.

Moet tevens de enige renner zijn die ik ooit bergop in een bocht heb zien onderuit gaan :notworthy:

3 uur geleden zei Se7en:

Vierde in 2008 en derde in 2010, zo uit mijn hoofd. Plus een giro en een vuelta. In zijn slechtste seizoen 6de plus een rit in de Tour.

ging alleen over de tour, dus wat die giro en vuelta daarmee te maken hebben, geen idee.