Sign in to follow this  
Pilsudski

"Sagan moet mond houden over samenwerking, hij is zelf een sleper"

62 posts in this topic

Boonen: "Sagan moet mond houden over samenwerking, hij is zelf een sleper"

• 1765571425.jpg

Tom Boonen is niet mals voor Peter Sagan.

WO 04/04/2018 - 22:10Peter Sagan klaagde na de Ronde van Vlaanderen over een gebrek aan samenwerking tussen de favorieten. Bij het panel van Extra Time, en dan vooral Tom Boonen, moet de wereldkampioen alvast niet op begrip rekenen.

"Niet zagen"

In de achtervolging op Niki Terpstra had Peter Sagan op meer samenwerking tussen de verschillende teams en toppers gehoopt. Daar deed hij achteraf zijn beklag over.

Sagan kijkt de kat uit de boom, komt 1 keer naar voren en zwaait dan wat met zijn handje

TOM BOONEN

"Het is toch niet onbegrijpelijk dat ze met hem niet zomaar naar de finish of de Paterberg willen rijden", opent Nick Nuyens de debatten.

"Ik vind dat hij niet moet zagen over een gebrek aan samenwerking", windt Tom Boonen er geen doekjes om. "Hij is diegene die altijd zit te slepen."

"Sagan kijkt steeds de kat uit de boom, komt dan één keer naar voren en zwaait dan wat met zijn handje. Hij moet zijn mond houden."

Boonen: "Ik kom goed met Sagan overeen, maar hij moet niet memmen"

"Pas op, ik kom goed met hem overeen en dit doet niets af aan zijn kwaliteiten. Het is een enorm goeie renner. Maar hij moet niet zagen over een gebrek aan samenwerking, terwijl hij zelf de kantjes eraf rijdt. Hij is echt een sleper."

"Hij doet niets verkeerd door te profiteren van andere ploegen, maar dan moet hij achteraf niet memmen: ze draaien niet rond met mij."

Karl Vannieuwkerke vat het samen: "Sagan heeft geprobeerd de sprong te maken naar Terpstra, maar hij kwam niet dichter. Hij was dus gewoon niet goed genoeg."

goed topic, nu al. 

giphy.gif

Edited by Pilsudski

Was ook nog vermeld dat zijn WK overwinningen ook door te profiteren was.

Echt hè. Is een voorjaar wat minder ;c 

Joepie. Heeft alleen al door de Tour van 2015 een status die nooit kan veranderen naar sleper.

Buiten dat jankt Sagan wel al het hele jaar. Moet ie niet doen.

24 minuten geleden zei Salvatore:

Karl Vannieuwkerke, dat is pas een sleper.

Stond me wel aan van hem dat hij die cover van De Volkskrant overdreven vond. Ik zag hem nog in staat om het te verdedigen ook. 

Laat die cover eens zien dan.

2 uur geleden zei Matthijs:

Buiten dat jankt Sagan wel al het hele jaar. Moet ie niet doen.

inderdaad hij maakt nu hetzelfde mee wat hij als hij begon deed met cancellara, en dat is terecht. 

30 minuten geleden zei Matthijs:

Laat die cover eens zien dan.

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/extra-time-koers/2018/extra-time-koers-d20180404.ch.09afdb36-7753-4a09-b07c-9736075d9098/

Vanaf 46.54 (nummertje 11. "Anna van der Breggen" aanklikken)

En hier in pik-vorm

https://postimg.org/image/ugaeemn57/

Edited by Juraj

Ik neem aan dat hij het vond doorslaan dat het vrouwenwielrennen meer aandacht kreeg dan het mannenwielrennen?

12 minuten geleden zei Matthijs:

Ik neem aan dat hij het vond doorslaan dat het vrouwenwielrennen meer aandacht kreeg dan het mannenwielrennen?

Uw aanname is volledig correct. Hij suggereerde als alternatief hoogstens beiden even groot, maar presentator van dienst Ruben Van Gucht vond het nodig om te stellen dat Nederland hierin misschien wel verder staat dan België.

Eigenlijk verdenk ik kkarl ervan Ruben stiekem dingen in te fluisteren zodat hijzelf er als weldenkend orakel kan uitkomen. Zo bracht die ook nog een heel gedoe aan over het feit dat Keisse zijn helm afzette om zijn petje af te doen, waarop Ruben suggereerde dat Keisse uit koers genomen moest worden, want volgens het reglement moet je de hele wedstrijd met helm op afwerken. Kkarl maakte Ruben daarop volkomen belachelijk, met stekjes gedurende heel de uitzending. De vuile rat. 

Ik snap ook echt niet dat ze dat zo door de mensen hun strot willen duwen, wil je het uitzenden geen probleem maar ga niet plots doen alsof het even interessant is of uberhaupt mooi om naar te kijken

Dat gekrijs van zondagmiddag na die massale valpartij was wel mooie tv, was in niets te vergelijken met de saaie koelheid die Docker aan de  dag legde.