wAnnEEr?   

13 members have voted

1. 1. WaNNeeR?

• 28 april
      3
    • 29 april
      3
    • 5 mei
      6
    • 6 mei
      6
    • 12 mei
      4
    • 13 mei
      4
    • 19 mei
      5
    • 20 mei
      4
    • vorig jaar
      4
    • 26 mei
      6
    • 27 mei
      7
    • 2 juni
      6
    • 3 juni
      6
    • 9 juni
      6
    • 10 juni
      6
    • 16 juni
      4
    • 17 juni
      7
    • 23 juni
      7
    • 24 juni
      7
    • al het voorgaande (dat is: elke dag fietsen)
      5

317 posts in this topic

55 minuten geleden zei TromBone:

Vadsige Ralf?

Ralf is moiboi hoor.

3 minuten geleden zei Tjebco:

Dat ding na Assel, was dat ook een klim? Want jij wilde ons over het fietspad sturen oid en ik ben omhoog gegaan via de klinkerweg.. Vond ik makkelijker enzo. Just wondering.

Als je langs het spoor ging had je niet hoeven te klimmen. Dus jullie hebben er 1 extra gedaan en 1 te weinig

5 minuten geleden zei Buus:

Hoezo nou weer Aart Vierhouten :lachen: 

Maar dit tochtje was wel goed voor mijn ego. Gisteravond na het zuipen nog een joint gerookt, eergister een half pakje sigaretten de afgelopen twee weken de fiets niet aangeraakt, gezopen als een malleier, hooikoorts en echt ongezond gegeten en dan nog goed  meekomen.

Dat moet wat geven met een gedegen voorbereiding :) 

En eigenlijk de eerste keer ooit echt een klein beetje klimmen, beviel ook beter dan verwacht 

Haha ik kon er tijdens de meeting er niet opkomen, maar je lijkt een beetje op Aart haha. 

12 minuten geleden zei Buus:

Hoezo nou weer Aart Vierhouten :lachen: 

Maar dit tochtje was wel goed voor mijn ego. Gisteravond na het zuipen nog een joint gerookt, eergister een half pakje sigaretten de afgelopen twee weken de fiets niet aangeraakt, gezopen als een malleier, hooikoorts en echt ongezond gegeten en dan nog goed  meekomen.

Dat moet wat geven met een gedegen voorbereiding :) 

En eigenlijk de eerste keer ooit echt een klein beetje klimmen, beviel ook beter dan verwacht 

Ik was blij dat je er was! Tenminste nog iemand die naast mij op kop kwam fietsen (Net als Ralf :wub: )

Haha ja, lullige van Strava is dat kopmeters niet meegenomen worden; Tjebbe als werkpaard non-stop windwegstoemper - volledig Sky-waardig. Heeft alle recht om pijn in de benen te declareren bij de weggevallen Eerste Navigator. 

Heb ivm commentaar een lastigere route gemaakt voor volgende keer.

Lastiger betekend niet dat die mooier is overigens..

Want voor lastiger moet je over lelijke N wegen enzo, kan je niet echt door heides, zanderijen en bossen.

https://www.strava.com/routes/13484692

Hoe is het ondertussen met de verwondingen? Of zit je nog aan je laken vastgeplakt?

16 uur geleden zei Tijn:

Hoe is het ondertussen met de verwondingen? Of zit je nog aan je laken vastgeplakt?

Het is alles behalve fijn, het vastplakken valt gelukkig wel mee.. heb 3 ventilatoren aan staan die het koel houden. 
Het douchen is vooral erg pijnlijk en lopen is ook niet echt te doen.
De meest pijnlijke plek zit op me scheenbeen, daar is gewoon echt het vel weg en is het één verbrande zooi geworden, als daar ook maar 1 drupje water op komt ga ik door de grond. 

ja fuck, met zweetdruppels en al

Je kan in ieder geval ongegeneerd in korte broek lopen - en en passant de wereld je scars showen voor dikke crashcreds

3 uur geleden zei Jodelaar:

Het is alles behalve fijn, het vastplakken valt gelukkig wel mee.. heb 3 ventilatoren aan staan die het koel houden. 
De meest pijnlijke plek zit op me scheenbeen, daar is gewoon echt het vel weg en is het één verbrande zooi geworden, als daar ook maar 1 drupje water op komt ga ik door de grond. 

Conclusie: nooit meer wedden hoeveel ik ga vallen... God straft meteen! :puh:

Sterkte kerel! 

Sterkte hoor. Hopen dat het een beetje snel geneest.

4 uur geleden zei Jodelaar:

Brandzalf jongen.

Of naar Beverwijk.

Mijn vader is net bij 12go geweest en de casette en de ketting zijn kapot, of dat al was voor de val kunnen ze niet zien, tevens moet het stuurlint vervangen worden en optioneel het zadel. Dus het valt nog redelijk mee.

Edited by Jodelaar

Wat is er kaduuk aan ketting en cassette dan? Moet haast wel de oorzaak van de val geweest zijn ook toch?

En zadel zou ik gewoon lekker zo laten. 

Er is een tandje van het kleinste blad afgebroken en daardoor is er schade ontstaan aan de ketting.
Dat kan het wel verklaren waarom die ketting er af geschoten is bij zo veel kracht er op.
Maar of dat dus al was, of dat het op dat moment is gebeurd, dat is niet zeker.
Wat ik wel zeker weet is dat die op het kleinste blad lag toen ik aanzette, dus ik denk dat 1 en 1, 2 is...
Was ook de eerste keer die dag dat ik dat blad gebruikte, eerste keer überhaupt in lange tijd, had nog weinig gesprint of hard aangezet dit jaar.

Buiten de brandwonden kan ik nu redelijk normaal douchen, de andere wonden zijn nu dus wel aan het herstellen gelukkig.
Zaterdag weer fietsen? :vork: