Sign in to follow this  
Ralf Mackenbach

Fietsmeeting Veluwe/Arnhem

wAnnEEr?   

13 members have voted

1. 1. WaNNeeR?

• 28 april
      3
    • 29 april
      3
    • 5 mei
      6
    • 6 mei
      6
    • 12 mei
      4
    • 13 mei
      4
    • 19 mei
      5
    • 20 mei
      4
    • vorig jaar
      4
    • 26 mei
      6
    • 27 mei
      7
    • 2 juni
      6
    • 3 juni
      6
    • 9 juni
      6
    • 10 juni
      6
    • 16 juni
      4
    • 17 juni
      7
    • 23 juni
      7
    • 24 juni
      7
    • al het voorgaande (dat is: elke dag fietsen)
      5

167 posts in this topic

7 uur geleden zei Jodelaar:

haha echt he.
En wat betreft lekke banden ook waarschijnlijk.

Sowieso dat ik voor de Schaapallee lek rijd. Twee keer die kk heuvel gedaan en twee keer er vlak voor lek. Kan iemand er vast een wiel voor mij klaarleggen? :tomdumoulin:

Jodelaar (auto)
Ralfje (Logée van samstagnacht op zondag bij @Wasaabje in Arnheim; kom op de fiets naar het startpunt, als dat de Posbank blijft althans )
Angliventoux (auto, met Tjebco)
Tjebco (auto)
Ddamore (trein)
Tijn (trein)
Buus (???)
Zwartjoekel (Fietsend)
Dinoow (Fietsend of verkeerde trein pakken)

Koen (Auto, komt wss)
JMCyclist (Auto, komt wss)
Tim

Toch redelijk wat lui zo. Als dat niet geil wordt :poundit:

Er kunnen er nog met mij mee rijden op (of max 15 km van) de route Zoetermeer > Gouda > Utrecht > Arnhem.
@Dinoow zit jij in Hilversum dan of in Delft?

Jodelaar (auto)
Ralfje (Logée van samstagnacht op zondag bij @Wasaabje in Arnheim; kom op de fiets naar het startpunt, als dat de Posbank blijft althans )
Tjebco (auto)
Ddamore (trein)
Tijn (trein)
buus (waarschijnlijk auto vanuit Castricum)
Zwartjoekel (Fietsend)

Koen (Auto, komt wss)
Tim

Hoop dat de vorm er tegen die tijd een beetje is, maar momenteel zijn de goede benen nog ver te zoeken (25 gemiddeld is wel de max op iedere afstand tot 70km momenteel).

Is het dat parcours wat @Jodelaar heeft geplaatst 2 pagina's terug wat we gaan doen?

Dacht het wel, niet te lastig, goed te doen voor iedereen.
Denk dat het een leuke tocht gaat worden waar je niet al te diep voor hoeft te gaan.
Gewoon nog even de komende 2 weken 2á3 ritjes per week doen en dan moet het wel lukken toch?

Jodelaar (auto)
Tjebco (auto)
Ddamore (trein)
Tijn (auto dus)
buus (waarschijnlijk auto vanuit Castricum)
Zwartjoekel (Fietsend)

Koen (Auto, komt wss)
Tim

Iedereen akkoord met een verzamel tijd van 10:30 en een start tijd van 11:00?

Neem aan dat dat voor iedereen wel redelijk te doen is en dan zijn we ook redelijk op tijd klaar.

1 minuut geleden zei AngliVentoux:

Ja, is wel prima. Route ziet er ook goed uit.

Moet voor iedereen te doen zijn volgens mij, nergens echt lastig en in een groep kan je het veel langer uithouden.

Wie heeft er allemaal een Garmin/Mio? Het is wel handig als er meerdere zijn die de route op hun Garmin/Mio/etc zetten.
De download file van Strava..

GPX: https://www.strava.com/routes/13111565/export_gpx
TCX:
https://www.strava.com/routes/13111565/export_tcx

Ik fiets ook nauwelijks de laatste tijd (een keer in de twee weken ofzo) maar veel klimwerk is het ook niet nee. 

Als ik het een beetje begrijp is er ook niemand die echt een goede conditie heeft?

Ik begin wel redelijk in vorm te komen, maar echt een topvorm is het nog niet, vanaf midden april nu bijna 700 km gefietst..

Afgelopen dinsdag 40km aan 33.4 gemiddeld gereden.

Gewoon lekker rustig en waar het kan iets harder en tijdens klimmen/dalen en sprinten iedereen gewoon op eigen tempo.

Edited by Jodelaar

53 minuten geleden zei Jodelaar:

Wie heeft er allemaal een Garmin/Mio? Het is wel handig als er meerdere zijn die de route op hun Garmin/Mio/etc zetten.
De download file van Strava..

Ik sowieso. 

48 minuten geleden zei AngliVentoux:

Ik fiets ook nauwelijks de laatste tijd (een keer in de twee weken ofzo) maar veel klimwerk is het ook niet nee. 

Als ik het een beetje begrijp is er ook niemand die echt een goede conditie heeft?

@Dinoow is goed genoeg voor een Tourzege of drie, maar uit medemenselijk erbarmen en een superioriteit van geest, laat hij die wereld van competiviteit voor wat het is. Een warme, oprechte knuffel op zijn tijd betekent meer dan de klinisch onpersoonlijke lippen van een rondemiss- of rondemister..

Ikzelf ben geheel gespeend van zo'n evenwichtige sereniteit; als ik voel dat ik ergens iets kan winnen - mijn gebrekkige ego opvijzelen -, wel, dan zal ik die kans met beide enthousiast bevende handjes aanpakken

*verzonden vanaf Hoogtestage op de Teide met mijn IFat via Tapatalk

1 uur geleden zei AngliVentoux:

Jodelaar doet altijd alsof.. Die gaat volgende week als een gek. Ralfje is wel in orde denk ik, dinoow idem.

Ik ga degelijk zijn denk ik.. De rest ken ik nog niet, tenzij Tim komt. Die zal hetzelfde als ik zijn gok ik zo.

Oh koen en jmcyclist nog... Koen is duidelijk nog niet veel bezig. Jmcyclist zal net als ralf wel in orde zijn. 

2 uur geleden zei Jodelaar:

Iedereen akkoord met een verzamel tijd van 10:30 en een start tijd van 11:00?

Neem aan dat dat voor iedereen wel redelijk te doen is en dan zijn we ook redelijk op tijd klaar.

Te vroeg hoor... Ik wil niet voor 9 uur mijn bed uit. Of ik kom met Angliventoux gewoon om 11 uur want jij bent toch te laat :puh:

38 minuten geleden zei Tjebco:

Te vroeg hoor... Ik wil niet voor 9 uur mijn bed uit. Of ik kom met Angliventoux gewoon om 11 uur want jij bent toch te laat :puh:

Klopt, maar zeg dat nou niet tegen iedereen anders dan zijn we om 12 uur nog niet gestart :D
Nee Koen komt mij ophalen, dus neem aan dat we wel op tijd zijn, Koen kennende.